آسایشگاه های اعصاب و روان در شیراز

لیست آسایشگاه های اعصاب و روان در شیراز + شماره تماس و آدرس

پگاه جاوید

لیست بهترین آسایشگاه های اعصاب و روان در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس در این مطلب از سایت پزشک شهر معرفی شده است. با ما همراه باشید.

لیست آسایشگاه های اعصاب و روان در شیراز

ردیف نام مرکز آدرس شماره تماس
1 بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری شیراز، 15 کیلومتری جاده شیراز، مرودشت، روبروی باجگاه، جنب دانشکده کشاورزی 07136277503
07132229501
2 بیمارستان روانپزشکی ابن سینا شیراز، خیابان حافظ، جنب بوستان 13 ابان 07132289601
3 بیمارستان اعصاب و روان پرتو شیراز، شهرک گلستان، خیابان شهید زارعی، کوچه1 07136214188
4 بخش اعصاب و روان بیمارستان حافظ شیراز، ابتدای بلوار چمران 07136271532
5 بیمارستان سلامی شیراز، 15 کیلومتری جاده شیراز-مرودشت، روبروی باجگاه، جنب دانشکده کشاورزی

بهترین درمانگاه اعصاب و روان شیراز

برای اینکه بتوانید بهترین درمانگاه های اعصاب و روان در شیراز را بشناسید، سایت پزشک شهر لیستی از بهترین و برترین مراکز درمانی و آسایشگاه های شیراز را معرفی کرده است که می توانید برای رفع هر گونه مشکل اعصاب و روان به آنها مراجعه کنید. در جدول بالا شماره تماس و آدرس این مراکز نیز قید شده است.

آسایشگاه های اعصاب و روان در شیراز

ادرس بیمارستان سلامی شیراز

یکی از معروف ترین بیمارستان های اعصاب و روان شیراز و جنوب کشور بیمارستان سلامی می باشد که به بهترین شکل از بیماران نگه داری و پرستانی می کند. این آسایشگاه بزرگ ترین بیمارستان اعصاب و روان فارس می باشد سال های پیش نامش به آسایشگاه دکتر محرری تغییر پیدا کرد. این بیمارستان در شیراز، 15 کیلومتری جاده شیراز-مرودشت، روبروی باجگاه، جنب دانشکده کشاورزی واقع می باشد.

در آسایشگاه های اعصاب و روان در شیراز چه بیمارانی بستری می شوند؟

همان گونه که از اسم این بیمارستان مشخص است، افرادی که دچارر بیماری های شدید عصبی هستند اولویت بستری در این بیمارستان را خواهند داشت. متخصص اعصاب و روان در شیراز می توانند به شما تا بهبودی کامل کمک کنند.

  • بیمارانی که مشکل افسردگی حاد دارند.
  • بیمارانی که دچار مشکلات عصبی مثل دو قطبی هستند.
  • اسکیزوفرن
  • اختلالات شخصیتی
  • وسواسهای عملی و فکری
  • اختلالات خلقی
  • اضطراب
  • وابسته به مواد مورد خاصی
  • اختلالات جنسی
  • ...

بیمارستان های اعصاب و روان در شیراز

هزینه بستری در بیمارستان های اعصاب و روان

یکی از سولاتی که همیشه در مورد آن بحث می شود این است که هزینه بستری در بیمارستان به خصوص بیمارستان اعصاب روان چقدر است. برای پاسخ به این سوال باید بگویم که مثلا هزینه بستری در بیمارستان ابن سینا شیراز متفاوت با هزینه بستری در بیمارستان محرری می باشد و دلیل آن وجود یک سری وجه تمایز مثل تعداد پرستاران، محیط فیزیکی آسایشگاه و ... می باشد. البته اکثر تیمارستان های شیراز با بیمه های مختلف مثل تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، قرار داد دارند که از این بابت می توانید هزینه کم تری را خرج کنید.

آیا آسایشگاه ها کودکان را پذیرش می‌کنند؟

بله، آسایشگاه ها معمولاً کودکان را پذیرش می‌کنند، به ویژه در مواردی که کودکان به دلایلی نظیر والدین ناتوان، خشونت خانگی، بی‌خانمانی و مشکلات مربوط به سلامتی احتیاج به کمک دارند. آسایشگاه ها تلاش می‌کنند تا محیطی امن در اختیار کودکان قرار دهند و نیازهای روانی و جسمی آنها را برطرف کنند.

نظر کاربران