متخصص قلب و عروق در خیابان زند شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص قلب و عروق در خیابان زند شیراز

پگاه جاوید

متخصص قلب و عروق در خیابان زند شیراز توسط سایت پزشک شهر در لیست زیر معرفی شده شده است. برای دریافت نوبت آنلاین، مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق پزشک می توانید از طریق پروفایل اقدام نمایید.

لیست بهترین متخصص قلب و عروق در خیابان زند شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر کتایون موثقی شیراز 0713
2 دکتر مریم توسلی شیراز، خیابان اردیبهشت، روبروی آزمایشگاه دانشبد، ساختمان فروردین، طبقه اول 07132318184
07132318185
3 دکتر ابراهیم رحیمی شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان نگین، طبقه پنجم 07132301266
4 دکتر پروانه قنبری شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان کیمیا، طبقه سوم، واحد 3 07132349379

مشاوره آنلاین با دکتر قلب بلوار زند شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است، امکان مشاوره آنلاین با دکتر می باشد. برای دریافت مشاوره آنلایت کافیست بر روی اسامی پزشکان در جدول بالا کلیک کنید و وارد صفحه پروفایل پزشک شوید و گزینه چت آنلاین را انتخاب نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص قلب در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با دکتر قلب بلوار زند شیراز

نحوه نوبت دهی متخصص قلب در خیابان زند شیراز

دریافت نوبت اینترنتی از متخصص قلب و عروق در خیابان زند شیراز در سایت پزشک شهر امکان پذیر است. برای دریافت نوبت آنلاین می توانید وارد پروفایل دکتر مورد نظرتان شوید و ساعات حضور پزشک را مشاهده نمایید و نوبت خود را در زمان مناسبی که مد نظرتان است ثبت نمایید. به کمک روش نوبت دهی آنلاین می توانید در کم ترین زمان ممکن نوبت خود را ثبت نمایید.

کلام آخر

بهترین و باسابقه ترین پزشک متخصص قلب و عروق در خیابان زند شیراز معرفی شده است. اگر پزشک قلب مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص قلب و عروق در ملاصدرا شیراز را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران