لیست پزشکان فوق تخصص صرع در شیراز

لیست پزشکان فوق تخصص صرع در شیراز

پگاه جاوید

لیست پزشکان فوق تخصص صرع در شیراز در این مطلب از سایت پزشک شهر به همراه شماره تماس و آدرس در جدول زیر درج شده است. برای دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین می توناید از طریق پروفایل اقدام نمایید.

لیست پزشکان فوق تخصص صرع در شیراز

ردیف نام پزشک آدرس تلفن
1 دکتر نوید فرزین
جراح و متخصص مغز و اعصاب و
ستون فقرات
شیراز، بلوار زند، نبش 20 متری (هفت تیر)،
مجتمع پزشکی شیراز، طبقه 4، واحد 404
07132300931
09174437135
2 دکتر سید سعید حسینی هوشیار
متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات
و بیماری های دیسک
شیراز، بلوار زند، خیابان شهید عبائیان،
مجتمع پزشکی دی،طبقه دوم
07132302978
09178360914
3 دکتر راضیه رضایی
متخصص مغز و اعصاب، فلوشیپ اختلالات حرکتی
نورولوژیست تیم DBS شیراز
شیراز، خیابان زند، روبروی 20 متری وسینما سعدی، ساختمان بقراط، طبقه 3 07132352448
09177165032
4 دکتر صفورا کوکبی
فلوشیپ فوق تخصصی صرع،نوروفیزیولوژی بالینی
متخصص بیماری های مغزو اعصاب، ستون فقرات
شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4،
ساختمان پارسه،طبقه اول، واحد 4
07136474925
09035559786
5 دکتر ناهید اشجع زاده

متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)

خیابان زند، حدفاصل 20 متری وصورتگر، کوچه 43، ساختمان فرزانگان 07132317049
6 دکتر پگاه کتیبه
فلوشیپ اپی لپسی
متخصص کودکان (اطفال)
درمانگاه امام رضا (ع) -
7 دکتر علی اکبر اسدی پویا
فلوشیپ اپی لپسی
متخصص کودکان (اطفال)
درمانگاه امام رضا (ع) -

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر برای درمان تشنج در شیراز

بیماری صرع نوع خاصی از بیماری های مربوط به مغز و اعصاب می باشد. اگر احتمال می دهید که علائمی از این بیماری را دارید بهتر است به متخصص در این زمینه که در جدول بالا معرفی شده است رجوع کنید. شما می تواتید برای مشاوره آنلاین با بهترین دکتر برای درمان تشنج در شیراز در پروفایل پزشکان گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید.

نوبت دهی پزشکان متخصص صرع در شیراز

سایت پزشک شهر لیست بهترین پزشکان فوق تخصص صرع در شیراز را به همراه شماره تماس و آدرس در جدول بالا درج کرده است. برای دریافت نوبت آنلاین می توانید در پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول کلیک نمایید. پس از مشاهده روز و ساعت حضور پزشک در مطب، گزینه ثبت نوبت را انتخاب نمایید.

لیست پزشکان فوق تخصص صرع در شیراز

آیا بیماری صرع خطرناک است؟

حملات این بیماری به دلیل اینکه به طور کاملا ناگهانی رخ می دهد، ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. فرض کنید فرد بیمار هنگام عبور از خیابان دچار حمله صرع شود؛ در این صورت ممکن است تصادف کند و یا اینکه کنترل و تعادل خودش را از دست بدهد.

علائم بیماری صرع چیست و چه کسانی ممکن است به این بیماری مبتلا شوند؟

تشنج های متعدد یکی از علائم بارز بیماری صرع محسوب می شود. افرادی که کم خون هستند، سابقه خانوادگی دارند، سابقه سکته مغذی دارند و یا اینکه به عفونت های مغذی مبتلا هستند بیشتر در معرض این بیماری قرار می گیرند.

درمان قطعی صرع در شیراز

توجه داشته باشید که تنها راه درمان صرع دارو نیست. کم کردن فشارهای عصبی و افزایش اعتماد به نفس و آرامش یکی از راه های درمان این بیماری است. پزسکان فوق تخصص بیماری صرع در شیراز با بررسی علائم به وجود آمده، بهترین داروها را در این زمینه برای بیمار تجویز می کنند.

اگر هنوز به طور 100% مطمئن نیستید که به این بیماری مبتلا شده اید، می توانید برای معاینات تخصصی تر به متخصص مغز و اعصاب در شیراز مراجعه کنید.

فوق تخصص تشنج کودکان در شیراز

متاسفانه بیماری که اخیرا بین کودکان شایع شده است، تشنج و صرع است. کودکانی که دچار تب بالا هستند امکان مبتلا شدن به این بیماری در آن ها افزایش پیدا می کند. شما می توانید در جدول بالا بهترین پزشکان فوق تخصص تشنج کودکان در شیراز را مشاهده نمایید.

فوق تخصص تشنج کودکان در شیراز

بیماری صرع چیست؟

بیماری صرع یکی از زیر مجموعه های بیماری مغز و اعصاب است که معمولا بین افراد نوجوان و مسن بروز پیدا می کند. کسی که حدود 2 و یا 3 بار دچار حمله صرع شده است قطعا به این بیماری مبتلا شده است؛ همچنین تشنج یکی از زیر شاخه های صرع می باشد. علت مبتلا شدن به این بیماری هنوز به صور کامل شناخته نشده است؛ اما عواملی مثل کم خوابی، تب در کودکان، بیماری های عصبی و ... سبب تشدید این بیماری می شود.

نظر کاربران