هزینه کاشت مو در شیراز در سال 1402

هزینه کاشت مو در شیراز در سال 1403

پگاه جاوید

هزینه کاشت مو شیراز یکی از عوامل مهمی است که افراد متقاضی کاشت مو باید به آن توجه کنند. هزینه کاشت مو در شیراز در سال 1403 به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله روش کاشت مو، تعداد گرافت‌ های کاشته شده، مهارت و تجربه پزشک، و تجهیزات و امکانات کلینیک. در این مقاله از سایت پزشک شهر، به بررسی عوامل موثر بر هزینه کاشت مو در شیراز در سال 1403 می‌پردازیم.

عوامل موثر بر روی قیمت جراحی کاشت مو شیراز سال 1403 چیست؟

عوامل مختلفی می‌توانند بر هزینه کاشت مو تأثیر بگذارند. به همین دلیل، هزینه کاشت مو در شیراز ممکن است افزایش یا کاهش یابد. مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت مو عبارتند از:

هزینه کاشت مو در شیراز در سال 1403

هزینه دستمزد پزشک

دستمزد پزشکان برای کاشت مو بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که مهم‌ترین آنها تخصص و تجربه پزشک است. به طور کلی، پزشکان با سابقه و مهارت بالاتر، دستمزد بیشتری برای کاشت مو دریافت می‌کنند. در انتخاب پزشک برای کاشت مو، تخصص و تجربه پزشک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پزشکان با سابقه و مهارت بالاتر، می‌توانند کاشت مو را با دقت و موفقیت بیشتری انجام دهند و نتایج بهتری را برای بیماران به ارمغان بیاورند.

هزینه کلینیک و مرکز کاشت مو

هزینه کاشت مو در کلینیک‌ها بر اساس عوامل مختلفی از جمله خدمات ارائه‌شده، تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده و تجربه و مهارت پزشک تعیین می‌شود. کلینیک‌هایی که از تجهیزات پیشرفته‌ تر و پزشکان با تجربه‌تری استفاده می‌کنند، هزینه‌های بالاتری را نیز دریافت می‌کنند.

میزان تراکم موهای کاشته شده

میزان تراکم موهای کاشته شده یکی از عوامل موثر بر روی قیمت جراحی کاشت مو در شیراز و سایر نقاط کشور است. هر چه تراکم موهای کاشته شده بیشتر باشد، هزینه جراحی نیز بیشتر خواهد بود. علت این امر این است که کاشت مو یک عمل جراحی است که زمان و دقت زیادی را می‌طلبد. هر چه تراکم موهای کاشته شده بیشتر باشد، جراح باید زمان بیشتری را صرف برداشت و کاشت موها کند. همچنین، کاشت موی با تراکم بالا نیاز به مهارت و تجربه بیشتری از سوی جراح دارد.

روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو در شیراز برای هر فرد متفاوت است. ماهیت تمامی روش‌های کاشت مو یکسان است و تنها تفاوت آن‌ها در نحوه برداشت گرافت‌هاست. انتخاب روش مناسب برداشت گرافت به تشخیص پزشک بستگی دارد. هزینه روش‌های مختلف کاشت مو نیز بر اساس عواملی مانند دستی یا اتوماتیک بودن، میزان زمان مورد نیاز و ... متفاوت است.

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز
برای مشاهده لیست بهترین کلینیک های کاشت موی شیراز و دریافت مشاوره رایگان در مورد هزینه کاشت مو، لطفاً کلیک نمایید.

قیمت کاشت مو در شیراز سال 1403

قیمت کاشت مو شیراز بسته به عواملی مانند کلینیک، روش انتخابی و تعداد تارهای موی مورد نیاز برای کاشت و دستمزد پزشک متفاوت است. به طور کلی، هزینه کاشت مو در شیراز در سال 1403 از 5 میلیون تا 20 میلیون تومان متغیر است. توجه داشته باشید که برخی از کلینیک‌ها ممکن است هزینه‌ای بیشتر و یا کمتر از این مبلغ دریافت کنند. در جدول زیر می توانید از حدود قیمت کاشت مو در شیراز را مطلع شوید.

روش کاشت هزینه
کاشت مو به روش میکروگرافت بین 9 تا 14
کاشت مو به روش FUE بین 6 تا 12
کاشت مو به روش MICRO FIT بین 11 تا 14
کاشت مو به روش SUT بین 8 تا 10
کاشت مو به روش DHI بین 13 تا 16
کاشت مو به روش ترکیبی و سوپرترکیبی بین 5 تا 10

قیمت کاشت هر تار مو در شیراز 1403

بر اساس بررسی‌ های انجام‌ شده، قیمت کاشت هر تار مو در شیراز در سال 1403 به طور متوسط بین 300 تا 500 تومان است. البته این قیمت‌ها ممکن است در کلینیک‌های مختلف متفاوت باشد. همان طور که گفته شد عوانلی مانند روش کاشت مو در تعیین هزینه بسیار مهم است.

کاشت مو با ضمانت نامه کتبی

کاشت مو اقساطی در شیراز چگونه است؟

کاشت مو اقساطی در شیراز به این صورت است که افراد می‌توانند هزینه کاشت مو را به صورت اقساطی و بدون نیاز به دریافت وام پرداخت کنند. این شرایط برای افرادی که توان پرداخت هزینه کاشت مو را به صورت یکجا ندارند، بسیار مناسب است. برای کاشت مو اقساطی در شیراز، افراد باید ابتدا به یک کلینیک کاشت مو معتبر مراجعه کرده و مشاوره اولیه را دریافت کنند. پس از آن، پزشک متخصص با بررسی وضعیت ریزش موی فرد، روش کاشت مو و تعداد گرافت‌های مورد نیاز را تعیین می‌کند.

هزینه کاشت مو اقساطی در شیراز بر اساس عوامل مختلفی مانند روش کاشت مو، تعداد گرافت‌ها، تجربه و مهارت پزشک و خدمات کلینیک متفاوت است. به طور کلی، هزینه کاشت مو اقساطی در شیراز از 10 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان متغیر است.

کلام آخر

کاشت مو یک روش جراحی است که برای درمان ریزش مو و بازیابی موهای از دست رفته استفاده می‌شود. هزینه کاشت مو در شیراز در سال 1403 به عوامل مختلفی مانند روش کاشت مو، تعداد گرافت‌ های کاشته شده، مهارت و تجربه پزشک، و تجهیزات و امکانات کلینیک بستگی دارد. به طور کلی، هزینه کاشت مو در شیراز از 5 میلیون تا 20 میلیون تومان متغیر است.

نظر کاربران