متخصص ارتوپدی اطفال در شیراز

دکتر متخصص ارتوپدی اطفال در شیراز + دریافت نوبت و مشاوره

پگاه جاوید

انتخاب بهترین متخصص ارتوپدی اطفال در شیراز کار دشواری است، زیرا در این شهر پزشکان متخصص و مجربی در این زمینه مشغول به کار هستند. با این حال، بر اساس نظرات بیماران و بررسی سوابق پزشکی پزشکان، سایت پزشک شهر در جدول زیر لیستی از بهترین پزشکان را معرفی کرده است. برای دریافت نوبت آنلاین و مشاوره اینترنتی می توانید از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

متخصص ارتوپدی اطفال در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر جواد دهقانی شیراز،قصردشت، جنب انتقال خون، ساختمان ارسلان، طبقه اول، واحد 6 07136288061
2 دکتر غلامحسین شاه چراغی شیراز، خیابان ستارخان، کوی دنا، بیمارستان دنا 07136490411
3 دکتر آرمین ابطحیان شیراز، خیابان قصردشت، بعد از عفیف آباد، نبش کوچه 53، ساختمان نوین 07136267744

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر ارتوپدی کودکان در شیراز

در سایت پزشک شهر می‌توانید به صورت اینترنتی از بهترین پزشکان ارتوپدی کودکان در شیراز نوبت بگیرید. برای این کار، ابتدا باید روز و ساعت ویزیت خود را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه ثبت نوبت کلیک نمایید. ثبت نوبت آنلاین باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر ارتوپدی کودکان در شیراز

مشاوره آنلاین با متخصص جراح ارتوپد اطفال شیراز

برای دریافت مشاوره آنلاین با دکتر ارتوپدی اطفال در شیراز، می توانید از گزینه مشاوره آنلاین در صفحه پروفایل پزشکانی که در جدول بالا معرفی شده اند، استفاده کنید. این گونه می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، سوالات خود را به راحتی از پزشک بپرسید و پاسخ های تخصصی دریافت کنید.

هزینه جراحی ارتوپدی اطفال در شیراز چقدر است؟

هزینه جراحی ارتوپدی اطفال در شیراز بسته به نوع جراحی، میزان پیچیدگی و مدت زمان جراحی متفاوت است. همچنین هزینه جراحی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی نیز متفاوت است. به طور کلی، هزینه جراحی ارتوپدی اطفال در شیراز بین 5 تا 10 میلیون تومان است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

آیا متخصص ارتوپدی اطفال در شیراز محدودیت سنی برای پذیرش بیماران دارد؟

به طور کلی، متخصص ارتوپدی اطفال بیمارانی را که زیر 18 سال سن دارند، پذیرش می‌کند. با این حال، در برخی موارد، متخصص ارتوپدی اطفال می‌تواند بیماران بالای 18 سال را نیز که دارای مشکلات ارتوپدی مرتبط با دوران کودکی هستند، پذیرش کند. برای دریافت نوبت و یا مشاوره با متخصص ارتوپدی شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

نظر کاربران