متخصص تزریق ژل زانو در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل زانو در شیراز

پگاه جاوید
دکتر تزریق ژل زانو در شیراز
مشاهده همه

در سایت پزشک شهر و در اینجا لیست بهترین و باتجربه ترین دکتر تزریق ژل زانو در شیراز معرفی شده است. امکان رزرو نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق پزشک از طریق پروفایل فراهم شده است.

لیست بهترین دکتر تزریق ژل زانو در شیراز

لیستی از بهترین پزشکان دکتر تزریق ژل زانو معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر محمد علی قاسمیشیراز، قصردشت، رو به روی کوچه 97 (مسجد الرسول)، پلاک 131107136300700
09351501501
2
دکتر محمد طاهر قادریشیراز، خیابان قصرالدشت، رو به روی کوچه 97(مسجدالرسول)، پلاک 1311، مرکز فوق تخصصی جراحی زانو و لگن ژیوان (zhivan)07136300700
09351501501
09361601601

سایر پزشکان تزریق ژل زانو در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک تخصصی ارتوپدی دکتر فرید شهریور شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان هدایت غربی 09033339669
2 دکتر محمد علی قاسمی شیراز، قصردشت، روبه روی کوچه 97 (مسجد الرسول)، پلاک 1311 07136300800

09351501501

3 دکتر شاهین حاجی وندی شیراز، خیابان خلدبرین ، نبش کوچه 10، ساختمان پالادیوم، بلوک 4، طبقه 5 07136289975
4 دکتر علی آزاد شیراز، خیابان زند، روبه روی هتل پارس، بین بیست متری و فلسطین، ساختمان شایان، طبقه 5، واحد 20 09011601700
5 دکتر بهزاد اسکندری ثانی شیراز، خیابان زند،نبش20متری سینما سعدی،جنب بانک ملت مجتمع پزشکی شیراز طبقه3 مطب دکتر اسکندری 07132358927
6 دکتر وحید ابراهیمی نژاد شیراز، خیابان اردیبهشت، نبش خیابان فلسطین، ساختمان پزشکان مینا، واحد 2 09307354817
7 دکتر حمید پردیس شیراز، خیابان زند روبروی بیمارستان سعدی بین پوستچی و صورتگر ساختمان هانیه طبقه سوم دکتر حمید پردیس 07132356434
8 دکتر حمید پردیس شیراز، خیابان زند روبروی بیمارستان سعدی بین پوستچی و صورتگر ساختمان هانیه طبقه سوم دکتر حمید پردیس 07132356434
9 کلینیک ارتوپدی دکتر فرید شهریور شیراز، خیابان ملاصدرا، هدایت غربی، نبش کوچه ۱۴، مجتمع پزشکی باران ، طبقه سوم واحد پنج 09385467268

بهترین پزشک تزریق ژل زانو در شیراز در شیراز در سایت پزشک شهر چگونه معرفی شده است؟

آیا به دنبال بهترین پزشک تزریق ژل زانو در شیراز هستید؟ سایت پزشک شهر که یک سایت جامع و بزرگ در خصوص معرفی بهترین پزشکان ایران می باشد، در جدول بالا لیستی از بهترین و متبحرترین پزشکان تزریق ژل زانو معرفی کرده است. هر یک از پزشکان معرفی شده دارای پروفایل و صفحه اختصاصی هستند که برای دریافت نوبت، مشاهده سایر خدمات و همچنین مشاوره آنلاین می توانید آن جا اقدام کنید.

متخصص تزریق ژل زانو در شیراز

نحوه نوبت دهی از دکتر تزریق ژل زانو در شیراز

برای دریافت نوبت آنلاین از پزشک تزریق ژل زانو در شیراز باید ابتدا بر روی نام پزشک مورد نظر کلیک کنید و وارد پروفایل شوید. در اینجا شما می توانید با توجه به نوع نوبتی که می خواهید (انلاین، تلفنی و حضوری) و همچنین زمان آزاد پزشک نوبت خود را ثبت کنید. ثبت نوبت اینترنتی باعث کاهش و صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص ارتوپدی در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با پزشک دکتر تزریق ژل زانو در شیراز

برای تزریق ژل زانو در شیراز بهتر است که حضورا توسط پزشک معاینه شوید؛ اما اگر احساس می کنید که لازم است قبل و یا بعد از حضور در مطب و عمل با پزشک صحبت کنید می توانید از طریق مشاوره آنلاین در پروفایل اقدام نمایید.

تعرفه ویزیت دکتر تزریق ژل زانو

تعرفه ویزیت پزشک دقیقا طبق اعلامیه تعرفه ها در سال جاری می باشد و پزشک نمیتواند بیشتر از تعرفه از بیمار دریافت کند. البته ممکن است پزشک برای مشاوره آنلاین و یا تلفنی از بیمار هزینه ای را دریافت کند. برای اطلاع دقیق از هزینه ئیزیت، می توانید در پروفایل پزشک مبلغ را مشاهده نمایید.

متخصص تزریق ژل زانو در شیراز

چگونه بفهمیم کدام دکتر برای تزریق ژل زانو خوب است؟

با توجه به سوابق درج شده در پروفایل هر پزشک، شما می توانید پزشکان تزریق ژل زانو در شیراز را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می توانید کامنت ها و دیدگاه های مراجعه کنندگان و بیماران را بررسی کنید و در نهایت بهترین دکتر را انتخاب کنید.

تزریق ژل زانو درمان آرتروز در شیراز

تزریق ژل به زانو برای درمان موارد مختلف از قبیل درمان درد آرتروز به کار می رود. نوع ژل و تداوم تزریق آن بسیار مهم است. بسیاری از پزشکان این تزریق را برای بیماران خود تجویز می کند. برای تزریق ژل حتما به دکتر مراجعه کنید. از دیگر روش هایی که برای آرتوز بسیار مفید است ارتوکین تراپی است. برای مشاهده بهترین دکتر ارتوکین تراپی در شیراز، می توانید روی لینک کلیک نمایید.

تزریق ژل زانو چگونه انجام میشود؟

تزریق ژل به زانو توسط متخصص ارتوپد و زانو انجام می شود. این تزریق داخل مفصلی است و بهتر است بیمار حین تزریق دراز بکشد. تزریق هیالورونیک اسید باید به روش و اصول خاصی انجام شود. تعداد دفعات تزریق ژل به زانو مختلف است. به عنوان مثال فردی با یک بار تزریق کاهش درد را احساس می کند و فردی دیگر میاز دارد به مدت 5 هفته، هفته ای یکبار تزریق ژل را انجام دهد.

کاندیدای مناسب تزریق ژل زانو چیست؟

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل زانو باید توسط پزشک و پس از بررسی های لازم تعیین شود. در مجموع بیمارانی که علائم زیر را دارند، می توانند کاندید مناسبی برای این تزریق باشند:

  • بیمارانی که به آرتروز خفیف تا متوسط مبتلا هستند و سایر درمان‌ باعث کاهش درد نشده است.
  • بیمارانی که تمایلی به انجام عمل جراحی مفصل زانو ندارند.
  • بیمارانی که همزمان با آرتروز، مبتلا به بیماری‌های دیگری از جمله، بیماری‌های دیابت، کلیوی و قلبی هستند و قادر به انجام عمل جراحی نیستند.

کلام آخر

در این صفحه لیستی از بهترین دکتر تزریق ژل زانو در شیراز به همراه شماره تماس، آدرس و امکان دریافت نوبت و مشاوره آنلاین فراهم شده است.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران