متخصص بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز

بهترین دکتر متخصص بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز

پگاه جاوید

تشخیص و درمان به موقع اختلالات غدد درون ریز کودکان بسیار مهم است. پزشکان متخصص غدد درون ریز کودکان، به نام فوق تخصص غدد، با ارزیابی دقیق کودکان و انجام آزمایشات لازم، می توانند به تشخیص و درمان صحیح این اختلالات کمک کنند. در این مطلب از سایت پزشک شهر، به معرفی بهترین دکتر متخصص بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز پرداخته شده است.

لیست بهترین متخصص بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز

در جدول زیر بهترین پزشکان متخصص بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز را به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده می کنید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر حسین مروج شیراز، خیابان معدل شرقی، روبروی اداره کل آموزش و پرورش، ساختمان شاپرک 07132341916
2 دکتر فروغ صاکی شیراز، ابتدای خیابان اردیبهشت غربی از سمت ملاصدرا، ساختمان امیر کسری (طبقه فوقانی بانک رفاه)، طبقه سوم، واحد 5 07136472848
3 دکتر زهره کرمی زاده شیراز ، خیابان ملاصدرا ، کوچه 8 07136473290
4 دکتر اسدالله حبیب شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان ظفر، طبقه اول 07132301447

دریافت نوبت متخصص بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز

اگر به دنبال بهترین پزشکان غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز هستید، ما به شما کمک می کنیم. در جدول بالا، لیست پزشکان vip این تخصص در شیراز را مشاهده می کنید. برای دریافت نوبت از هر یک از این پزشکان، کافی است روی نام آنها کلیک کنید. در صفحه بعدی، اطلاعات کاملی در مورد روز و ساعت حضور پزشک در مطب، مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید در صورت تمایل، نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. ما در سایت پزشک شهر، با ارائه خدمات نوبت دهی اینترنتی، سعی داریم تا فرآیند دریافت نوبت از پزشکان متخصص بیماری غدد کودکان در شیراز را برای شما عزیزان آسان تر کنیم.

بهترین متخصص اطفال در شیراز

مشاوره آنلاین متخصص بیماری غدد و متابولیسم کودکان در شیراز

برای استفاده از مشاوره آنلاین با دکتر متخصص بیماری غدد و متابولیسم کودکان در شیراز، کافی است در پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا، گزینه مشاوره اینترنتی را انتخاب کنید. سپس، در زمان تعیین شده برای مشاوره، با پزشک تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

متخصص غدد و متابولیسم در شیراز

علائم بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز چیست؟

علائم این بیماری در کودکان می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • رشد نامناسب
  • کوتاه قدی
  • خستگی
  • ضعف عضلانی
  • اختلالات خلقی
  • اختلالات یادگیری
  • عقب ماندگی ذهنی

آیا بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز قابل پیشگیری است؟

پاسخ کوتاه به این سوال این است که بله، بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز تا حدی قابل پیشگیری است.

بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان، طیف گسترده‌ای از اختلالات را شامل می‌شود که بر رشد و متابولیسم کودکان تأثیر می‌گذارد. این اختلالات می‌تواند به دلایل ژنتیکی، محیطی یا ترکیبی از این دو ایجاد شود.

در برخی موارد، بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان قابل پیشگیری است. به عنوان مثال، بیماری تیروئید مادرزادی، که یکی از شایع‌ترین علل کوتاهی قد در کودکان است، می‌تواند با انجام آزمایش غربالگری در دوران بارداری تشخیص داده شود. در صورت تشخیص زودهنگام، می‌توان با درمان مناسب از بروز این بیماری در کودک جلوگیری کرد.

کلام آخر

در این مطلب بهترین پزشکان متخصص بیماری غدد رشد و متابولیسم کودکان در شیراز به شما معرفی شد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

نظر کاربران