متخصص تغذیه کودکان در شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص تغذیه کودکان در شیراز

پگاه جاوید
متخصص تغذیه کودکان در شیراز
مشاهده همه

در سایت پزشک شهر و در این مطلب لیست بهترین و باتجربه ترین متخصص تغذیه کودکان در شیراز معرفی شده است. امکان رزرو نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق پزشک از طریق پروفایل فراهم شده است.

لیست فوق تخصص تغذیه کودکان شیراز

در جدول زیر بهترین و معروف ترین متخصص تغذیه کودکان در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی نام مراکز معرفی شده کلیک نمایید.

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر مریم نیک نامشیراز، خیابان قدوسی غربی، جنب بابا بستنی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر آوری09398928594

سایر پزشکان تغذیه کودکان شیراز

لیستی از بهترین پزشکان برای تغذیه کودکان در شیراز معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر بتول فرجی
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم کودکان
متخصص کودکان (اطفال)
شیراز، خیابان ملاصدرا، روبروی خیابان اردیبهشت، کوچه 4، ساختمان پاستور، طبقه دوم 07136473537
2 دکتر حمداله کرمی فر
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم کودکان
متخصص کودکان (اطفال)
شیراز، خیابان ملاصدرا، روبروی خیابان اردیبهشت، کوچه 4، ساختمان پاستور، طبقه دوم 07136473537
3 دکتر حسین مروج
فوق تخصص غدد و متابولیسم .کودکان
متخصص کودکان (اطفال)
شیراز، خیابان ملاصدرا، روبروی خیابان اردیبهشت، کوچه 4، ساختمان پاستور، طبقه دوم 07132339895
4 دکتر هاجر معماری
متخصص نوزادان، کودکان و نوجوانان
شیراز، فرهنگ شهر، جنب آتش نشانی، کوچه 44 (انتهای کوچه 1سجادیه)، ساختمان دیپلمات، طبقه دوم، واحد 8 07136330192
09368060947
5 دکتر اسداله حبیب
فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان (اندوکرینولوژی کودکان)
متخصص کودکان (اطفال)
شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان ظفر، طبقه اول 07132301447
6 دکتر محمد حسن کشاورز
متخصص نوزادان و کودکان (اطفال)
شیراز، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 3 ، ساختمان نوین فارس، طبقه دوم ، واحد 104 07132318120
7 دکتر محمدرضا دهقانی شیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل فلسطین و 20 متری، نبش بن بست 4 اردیبهشت، ساختمان بهشت، طبقه 6 ، واحد 9 07132360637
07132319410
09388474034

راهنمای انتخاب متخصص تغذیه مناسب برای کودکان در شیراز

انتخاب متخصص تغذیه مناسب برای فرزندتان می‌تواند یک تصمیم مهم و چالش‌برانگیز باشد. در این راهنما، نکاتی را برای کمک به شما در انتخاب بهترین متخصص تغذیه برای فرزندتان در شیراز ارائه می‌دهیم:

  • صلاحیت: مطمئن شوید که متخصص تغذیه دارای مجوز و مدرک معتبر از دانشگاه یا دانشکده معتبر باشد. همچنین می‌توانید از همکاران، دوستان یا اعضای خانواده خود برای معرفی متخصص تغذیه خوب سوال کنید.
  • تجربه: متخصص تغذیه‌ای را انتخاب کنید که در زمینه تغذیه کودکان تجربه داشته باشد.
  • زمینه تخصص: برخی از متخصصان تغذیه در زمینه‌های خاص مانند اختلالات خوردن، چاقی یا دیابت تخصص دارند. اگر فرزندتان مشکل خاصی دارد، متخصص تغذیه‌ای را انتخاب کنید که در آن زمینه تجربه داشته باشد.
  • روش کار: در مورد نحوه کار متخصص تغذیه سوال کنید. آنها باید وقت کافی برای صحبت با شما و فرزندتان در مورد نگرانی‌هایتان بگذارند و یک برنامه غذایی متناسب با نیازهای فردی فرزندتان ارائه دهند.
  • شخصیت: انتخاب متخصص تغذیه‌ای که هم شما و هم فرزندتان با او راحت باشید، مهم است. شما باید بتوانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید و در مورد نگرانی‌هایتان صحبت کنید.

بهترین متخصص تغذیه و رشد در شیراز کودکان در سایت پزشک شهر چگونه معرفی شده است؟

آیا به دنبال بهترین متخصص برای تغذیه کودکان در شیراز هستید؟ سایت پزشک شهر که یک سایت جامع و بزرگ در خصوص معرفی بهترین متخصصان ایران می باشد، در جدول بالا لیستی از بهترین و متبحرترین پزشکان برای تغذیه کودکان در شیراز معرفی کرده است. هر یک از پزشکان معرفی شده دارای پروفایل و صفحه اختصاصی هستند که برای دریافت نوبت، مشاهده سایر خدمات و همچنین مشاوره آنلاین می توانید آن جا اقدام کنید.

متخصص تغذیه کودکان در شیراز

نحوه نوبت دهی از دکتر رشد و تغذیه در شیراز

برای دریافت نوبت آنلاین از پزشک متخصص تغذیه کودکان در شیراز باید ابتدا بر روی نام پزشک مورد نظر کلیک کنید و وارد پروفایل شوید. در اینجا شما می توانید با توجه به نوع نوبتی که می خواهید (انلاین، تلفنی و حضوری) و همچنین زمان آزاد پزشک نوبت خود را ثبت کنید. ثبت نوبت اینترنتی باعث کاهش و صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. همچنین برای نوبت دهی بهترین متخصص اطفال در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با پزشک متخصص تغذیه کودکان در شیراز

برای تغذیه کودکان بهتر است که حضورا توسط پزشک معاینه شوید تا پزشک بتواند کودک را دقیقا معاینه کند؛ اما اگر احساس می کنید که لازم است قبل حضور با پزشک صحبت کنید می توانید از طریق مشاوره آنلاین در پروفایل اقدام نمایید. برای مشاوره آنلاین می توانید از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

تعرفه ویزیت دکتر تغذیه کودکان در شیراز

تعرفه ویزیت پزشک متخصص دقیقا طبق اعلامیه تعرفه ها در سال جاری می باشد و پزشک اجازه ندارد بیشتر از تعرفه از بیمار دریافت کند. البته ممکن است پزشک برای مشاوره آنلاین و یا تلفنی از بیمار هزینه ای را دریافت کند.

چگونه بفهمیم یک دکتر تغذیه کودکان در شیراز خوب است؟

با توجه به سوابق درج شده در پروفایل هر پزشک، شما می توانید پزشکان متخصص تغذیه کودکان در شیراز را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می توانید کامنت ها و دیدگاه های مراجعه کنندگان و بیماران را بررسی کنید و در نهایت بهترین دکتر را انتخاب کنید.

متخصص تغذیه کودکان در شیراز

اصول تغذیه کودکان چسیت؟

تغذیه کودکان مخصوصا در سنین اولیه بسیار مهم است و اصلی ترین غذای کودک در مراحل اولیه شیر مادر است. کودکان ممکن است دچار رفلاکس معده شوید پس می توانید به متخصص درمان رفلاکس معده نوزادان مراجعه کنید. طور معمول در 4 ماه اولیه کودک نباید آب بنوشد. تغذیه کودک باید شامل 5 مورد باشد:

  • میوه و سبزی‌ها
  • غلات
  • لبنیات
  • غذاهای سرشار از پروتئین
  • آب

اصلی‌ترین بخش‌های تغذیه کودک

  • شیر
  • تخم‌مرغ
  • کلم بروکلی
  • سیب
  • سیب زمین شیرین
  • پنیر
  • ماست‌های طعم دار
  • ماهی
  • جو دوسر

کلام آخر

در این صفحه لیستی از بهترین دکتر تغذیه کودکان در شیراز به همراه شماره تماس، آدرس و امکان دریافت نوبت و مشاوره آنلاین فراهم شده است.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران