بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شیراز

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شیراز

پگاه جاوید

جراح ابدومینوپلاستی در شیراز

مشاهده همه

ابدومینوپلاستی، که به عنوان تامی تاک نیز شناخته می‌شود، یک عمل جراحی برای صاف کردن شکم و از بین بردن چربی و پوست اضافی است. این عمل می‌تواند برای افرادی که به دنبال بهبود ظاهر شکم خود پس از بارداری، کاهش وزن قابل توجه یا افزایش سن هستند، مفید باشد.

انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شیراز می‌تواند یک تصمیم دشوار باشد. با توجه به تعداد جراحان پلاستیک و زیبایی در شیراز، یافتن جراح مناسب با تجربه و مهارت کافی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.  از این رو در سایت پزشک شهر، لیست بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شیراز در جدول زیر به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت می توانید به پروفایل پزشکان مراجعه کنید.

لیست بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شیراز

بهترین دکتر جراح ابدومینوپلاستی در شیراز در جدول زیر به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است.

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر مهدی دهقانیشیراز، قدوسی غربی، کوچه 19 الف، پشت شیرینی فروشی جیناک، طبقه سوم، واحد 809215509121
2
دکتر وحید عین آبادیشیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان پزشکان صدف، طبقه دوم07132337338
07132331350
09352198905
09177251948
3
دکتر فرزانه بستانیانشیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 407136473528

"لیست

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در شیراز

شما برای دریافت مشاوره آنلاین و اینترنتی با بهترین جراح ابدومینوپلاستی شیراز می توانید بر روی پروفایل های vip معرفی شده در جدول بالا کلیک نمایید. پس از مشاهده پروفایل و بررسی روزهای حضور پزشک در مطب، گزینه ثبت نوبت را انتخاب نمایید. این عمل جراحی در بهترین کلینیک های زیبایی در شیراز نیز انجام می شود که می توانید برای مشاهده نمونه کارها، بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در شیراز

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی متفاوت است و به نوع بیمارستان، هزینه دستمزد پزشک و نوع عملی که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. برای اطلاع دقیق تر از این موضوع می توانید با شماره های درج شده در جدول بالا تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین اقدام نمایید. در اینجا عواملی که بر هزینه ابدومینوپلاستی تأثیر می گذارند آورده شده است:

  • میزان چربی و پوست اضافی: هرچه میزان چربی و پوست اضافی بیشتر باشد، هزینه عمل نیز بیشتر خواهد بود.
  • تجربه و مهارت جراح: جراحان با تجربه و مهارت بیشتر، هزینه بیشتری دریافت می کنند.
  • نوع بیهوشی: بیهوشی عمومی گران تر از بیهوشی موضعی است.

شما می توانید به جای جراحی ابدومینوپلاستی، جراحی بای پس معده انجام دهید. برای مشاهده دکتر جراحی بای پس معده در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

آیا همه افرادی که ابدومینوپلاستی را انجام می دهند، نتایج مطلوبی را می گیرند؟

نه، همه افرادی که ابدومینوپلاستی را انجام می‌دهند، نتایج مطلوبی دریافت نمی کنند. نتیجه این جراحی بستگی به عوامل متعددی دارد، از جمله سن و سلامت کلی فرد، میزان پوست اضافی در ناحیه شکم، عادات زندگی و درمان پیش و پس از عمل جراحی. علاوه بر این، ممکن است پس از عمل برخی عوارض و مشکلات مانند عفونت، خونریزی، ترشح چرک، درد و تورم، جوانی نامتناسب و افتادگی قسمت‌های دیگر بدن، تشکیل آبسه و ندوه‌های قابل مشاهده و ... به وجود آیند. جراحی زیبایی شکم و سینه و جراحی لیپوماتیک در شیراز نیز یکی از عمل های پرطرفدار در این زمینه می باشد که می توانید به جای ابدومینوپلاستی انجام دهید. بنابراین، نتایج نهایی برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد و بهتر است با پزشک‌تان صحبت کنید تا توقعاتتان را بررسی کنید و درباره تمام جنبه‌های مربوط به این جراحی مطلع شوید.

چه کسانی می‌توانند ابدومینوپلاستی انجام دهند؟

افراد مختلفی می‌توانند کاندیدای مناسب برای ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم باشند، اما به طور کلی این عمل برای کسانی که شرایط زیر را دارند مناسب است:

  • خانم‌هایی که بعد از بارداری دچار شل شدن و افتادگی پوست شکم شده‌اند.
  • افرادی که به دلیل کاهش وزن ناگهانی یا افزایش سن، پوست شکم آنها شل و افتاده شده است.
  • افرادی که با رژیم غذایی و ورزش نتوانسته‌اند چربی اضافی شکم خود را از بین ببرند.
  • افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت یا بیماری‌های قلبی عروقی دارند.
نظر کاربران