جراحی زیبایی بازو در شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص جراحی زیبایی بازو در شیراز

پگاه جاوید
متخصص لیفت بازو در شیراز
مشاهده همه

در سایت پزشک شهر و در اینجا لیست بهترین و باتجربه ترین متخصص جراحی زیبایی بازو در شیراز معرفی شده است. امکان رزرو نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق پزشک از طریق پروفایل فراهم شده است.

لیست بهترین دکتر جراحی زیبایی بازو در شیراز

لیستی از بهترین پزشکان و مراکز برای جراحی زیبایی بازو در شیراز معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر فرزانه بستانیانشیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 407136473528

متخصص لیفت بازو در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر وحید عین آبادی
متخصص جراحی(زیبایی-ترمیمی)
شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان پزشکان صدف، طبقه دوم 07132337338
09177272986
2 دکتر ابراهیم حاتمی پور
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
شیراز، تقاطع خیابان قصردشت و عفیف آباد، جنب بانک ملی، طبقه دوم بانک کشاورزی 09171437437
07136287072
3 کلینیک جراحی دکتر محمد جاویدی پارسیجانی شیراز، قصردشت، نبش خیابان 83، مجتمع آراد، طبقه سوم، واحد 6 09335836790
4 دکتر صابر منصوری
متخصص جراحی زیبايی و ترميمی شکم و سینه
شیراز، بلوار ستارخان، روبروی ولیعصر، جنب بانک آینده، ساختمان سیلور، طبقه 6 07136282497
09177779590
5 کلینیک زیبایی به سیما شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی غربی، نبش کوچه 1 09170212928
6 دکتر توحید رزمی
متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی
شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، حدفاصل فلسطین و 20 متری سینما سعدی، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد 2 09173397114
07132345761
7 دکتر محمد حسن حورنگ شیراز، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 4، مجتمع پزشکی ملاصدرا، طبقه 4 09177097993
07136473289

بهترین جراح زیبایی بازو در شیراز در سایت پزشک شهر چگونه معرفی شده است؟

آیا به دنبال بهترین متخصص برای جراحی زیبایی بازو در شیراز هستید؟ سایت پزشک شهر که یک سایت جامع و بزرگ در خصوص معرفی بهترین متخصصان ایران می باشد، در جدول بالا لیستی از بهترین و متبحرترین پزشکان برای جراحی زیبایی بازو معرفی کرده است. هر یک از پزشکان معرفی شده دارای پروفایل و صفحه اختصاصی هستند که برای دریافت نوبت، مشاهده سایر خدمات و همچنین مشاوره آنلاین می توانید آن جا اقدام کنید.

جراحی زیبایی بازو در شیراز

نحوه نوبت دهی از دکتر متخصص براکیوپلاستی

برای دریافت نوبت آنلاین از پزشک براکیوپلاستی در شیراز باید ابتدا بر روی نام پزشک مورد نظر کلیک کنید و وارد پروفایل شوید. در اینجا شما می توانید با توجه به نوع نوبتی که می خواهید (انلاین، تلفنی و حضوری) و همچنین زمان آزاد پزشک نوبت خود را ثبت کنید. ثبت نوبت اینترنتی باعث کاهش و صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. همچنین برای مشاهده لیست کامل بهترین پزشک جراح پلاستیک و زیبایی در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با پزشک جراحی زیبایی بازو

برای جراحی زیبایی بازو بهتر است که حضورا توسط پزشک معاینه شوید؛ اما اگر احساس می کنید که لازم است قبل و یا بعد از حضور با پزشک صحبت کنید می توانید از طریق مشاوره آنلاین در پروفایل اقدام نمایید.

تعرفه ویزیت دکتر براکیوپلاستی

تعرفه ویزیت پزشک متخصص دقیقا طبق اعلامیه تعرفه ها در سال جاری می باشد و پزشک اجازه ندارد بیشتر از تعرفه از بیمار دریافت کند. البته ممکن است پزشک برای مشاوره آنلاین و یا تلفنی از بیمار هزینه ای را دریافت کند.

هزینه جراحی لیفت بازو در شیراز

جراحی زیبایی بازو یک جراحی زیبایی محسوب می شود و تحت پوشش بیمه نخواهد بود. قیمت تقریبی این کار به عوامل متعددی مثل بیهوشی و یا بی حسی، کلینیک و یا بیمارستانی که این عمل را انجام می دهید، دستمزد پزشک، هزینه آزمایش ها و ...  بستگی دارد. به طور میانگین هزینه این کار بین 4 میلیون تا 6 میلیون خواهد بود.

چگونه بفهمیم کدام دکتر لیفت بازو در شیراز خوب است؟

با توجه به سوابق درج شده در پروفایل هر پزشک، شما می توانید پزشکان متخصص براکیوپلاستی را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می توانید کامنت ها و دیدگاه های مراجعه کنندگان و بیماران را بررسی کنید و در نهایت بهترین دکتر را انتخاب کنید.

جراحی زیبایی بازو در شیراز

ویژگی بهترین پزشک جراحی زیبایی بازو

پزشک متخصص جراحی زیبایی بازو باید دارای تجربه، سابقه و نمونه کار بسیار عالی باشد. موقعیت مکانی پزشک در جایی باشد که بیماران به راحتی بتوانند به مطب بروند. پزشک باید با اخلاق باشد و رفتار مناسبی با بیماران و مراجعه کنندگان داشته باشد و همچنین از بهترین تجهیزات برخوردار باشد.

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی چیست و چگونه انچام می شود؟

عمل براکیوپلاستی یا لیفت بازو نوعی عمل جراحی برای برداشتن پوست یا چربی اضافه در قسمت های پایین بازو است و هدف زیباتر شدن و لاغر نشان دادن آن است. در حین این عمل جراحی قسمت های هلالی شکل و افتاده بازو برداشته میشود تا ظاهر صافی دیده شود.

نکات مهم قبل از انجام جراحی براکیوپلاستی

جراحی براکیوپلاستی یک روش جراحی زیبایی است که برای برداشتن پوست و چربی اضافی از بازو انجام می شود. این جراحی می تواند به افرادی که دارای بازوهای افتاده یا شل هستند، کمک کند تا به ظاهری صاف و سفت دست یابند.

نکات مهم قبل از انجام جراحی براکیوپلاستی عبارتند از:

  • مشاوره با پزشک: اولین قدم برای انجام جراحی براکیوپلاستی، مشاوره با یک جراح پلاستیک مجرب است. در این جلسه، پزشک سوابق پزشکی شما را بررسی می کند و انتظارات شما از جراحی را می شنود. همچنین جراح در مورد خطرات و مزایای جراحی با شما صحبت خواهد کرد.
  • انجام آزمایشات خون: قبل از جراحی، ممکن است پزشک از شما بخواهد که برخی آزمایشات خون انجام دهید تا از سلامت عمومی شما اطمینان حاصل کند.
  • قطع مصرف داروهای رقیق کننده خون: داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن می توانند خطر خونریزی حین و بعد از جراحی را افزایش دهند. به همین دلیل، پزشک از شما می خواهد که حداقل دو هفته قبل از جراحی مصرف این داروها را قطع کنید.
  • ترک سیگار: سیگار کشیدن می تواند روند بهبودی را کند کند و خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد. به همین دلیل، پزشک از شما می خواهد که حداقل دو هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنید.
  • کاهش وزن: اگر اضافه وزن دارید، کاهش وزن قبل از جراحی می تواند به بهبود نتایج جراحی کمک کند.

سن مناسب برای انجام براکیوپلاستی چه زمانی است؟

جراحی زیبایی بازو محدودیت سنی خاصی ندارد اما توصیه می شود این عمل را بین سن 40 تا 55 سالگی انجام دهید. توجه داشته باشید این عمل فقط برای افرادی که چاق هستند، نیست. براکیوپلاستی مناسب افرادی است که از ظاهر بازوی خود ناراضی اند.

همچنین اگر شما اضافه وزن شدید دارید می توانید در کنار این جراحی، پیکر تراشی نیز انجام دهید. برای مشاهده بهترین دکتر پیکرتراشی در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

کلام آخر

در این صفحه لیستی از بهترین دکتر متخصص جراحی زیبایی بازو در شیراز به همراه شماره تماس، آدرس و امکان دریافت نوبت و مشاوره آنلاین فراهم شده است.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران