مراکز تخصصی تصویربرداری دامپزشکی در شیراز

نوبت دهی بهترین مراکز تخصصی تصویربرداری دامپزشکی در شیراز

پگاه جاوید

در سایت پزشک شهر و در این مطلب لیست بهترین مراکز تخصصی تصویربرداری دامپزشکی در شیراز معرفی شده است. امکان رزرو نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق مرکز از طریق پروفایل فراهم شده است.

لیست مراکز تخصصی تصویربرداری دامپزشکی در شیراز

لیستی از بهترین مراکز تخصصی تصویربرداری و عکس برداری دامپزشکی معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر مرکز شوید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مركز تصويربرداری تشخيصی دامپزشکی پوياپرتو شیراز ، پل معالی آباد، خیابان شهید کبار، بلوار بهشت، کوچه 3 07136241407
09037445233
2 بیمارستان دامپزشکی آریا وت شیراز شیراز ، تاچارا، نرسیده به کوچه 8، جنب بنیاد فرزانگان 07136241163
07136241876
3 درمانگاه دامپزشکی صدرا شیراز ، صدرا ، بلوار مولانا، بعد از بلوار ارم، درمانگاه دامپزشکی دکتر نیما رضایی 07136436252
09120770829

بهترین مراکز تخصصی تصویربرداری دامپزشکی در شیراز در سایت پزشک شهر چگونه معرفی شده است؟

آیا به دنبال بهترین مراکز تخصصی عکس برداری دامپزشکی در شیراز هستید؟ سایت پزشک شهر که یک سایت جامع و بزرگ در خصوص معرفی بهترین متخصصان ایران می باشد، در جدول بالا لیستی از بهترین مراکز تخصصی تصویربرداری دامپزشکی معرفی کرده است. هر یک از پزشکان معرفی شده دارای پروفایل و صفحه اختصاصی هستند که برای دریافت نوبت، مشاهده سایر خدمات و همچنین مشاوره آنلاین می توانید آن جا اقدام کنید. همچنین برای مشاهده لیست کامل دامپزشکی در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مراکز تخصصی تصویربرداری دامپزشکی در شیراز

مشاوره آنلاین با مرکز تخصصی رادیولوژی دامپزشکی در شیراز

برای مشاوره آنلاین با پانسیون نگهداری و پرورش اسب می توانید وارد پروفایل هر مرکز شوید و از طریق دکمه مشاوره آنلاین در ارتباط باشید.

هزینه رادیولوژی حیوانات در شیراز

هزینه رادیولوژی حیوانات در شیراز مانند سگ، گربه و ..و به عواملی مانند نوع عکس، تجهیزات مرکز و ... بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تر می توانید با پانسوین به وسیله چت آنلاین در ارتباط باشید.

کلام آخر

در این صفحه لیستی از بهترین مراکز تخصصی تصویربرداری دامپزشکی در شیراز به همراه شماره تماس، آدرس و امکان دریافت نوبت و مشاوره آنلاین فراهم شده است.توجه فرمایید که اگر بعد از عکس برداری متوجه شدید که حیوان دچار شکستگی استخوان است باید سریعا به متخصص ارتوپدی حیوانات در شیراز مراجعه کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران