دندانپزشکان در شهرک گلستان شیراز

نوبت دهی بهترین دندانپزشکان در شهرک گلستان شیراز

پگاه جاوید

دندانپزشکان در شهرک گلستان شیراز در ادامه این مطلب معرفی شده است که برای دریافت نوبت می توانید روی اسامی پزشکان کلیک کرده و وارد صفحه پروفایل شوید.

لیست بهترین دندانپزشکان در محله شهرک گلستان شیراز

بهترین دندانپزشکان شهرک گلستان در زیر به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر محمدتقی محبی شیراز، شهرک گلستان، بلوار غدیر جنوبی، کوچه 7 07136205602
2 دکتر فرشاد کشاورزی شیراز، شهرک گلستان، بین میدان اول و دوم، جنب دبیرستان فاخته 07136214770
3 دکتر محمدابراهیم فخرایی شیراز، شهرک گلستان، فلکه دوم 09172937135

مشاوره آنلاین با دندانپزشکان شهرک گلستان

در سایت پزشک شهر این امکان برای شما کاربران گرامی فراهم شده است که بتوانید از طریق مشاوره آنلاین با پزشک در ارتباط باشید. برای چت آنلاین کافی است بر روی گزینه مشاوره آنلاین در صفحه پروفایل کلیک کنید. همچنین برای مشاهده لیست کامل بهترین دندانپزشکان در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با دندانپزشکان شهرک گلستان

نحوه نوبت دهی دکتر دندانپزشک محدوده شهرک گلستان شیراز

یکی دیگر از قابلیت های سایت پزشک شهر، اخذ نوبت به صورت آنلاین می باشد. برای دریافت نوبت باید وارد پروفایل شده و زمان های حضور پزشک در مطب را مشاهده کنید. سپس می توانید در ساعات دلخواه نوبت اینترنتی خود را ثبت نمایید.

کلام آخر

لیست بهترین و باسابقه ترین دندانپزشکان در محله شهرک گلستان شیراز در جدول فوق معرفی شده است که برای دریافت خدمات دندانپزشکی از جمله پر کردن دندان، لیفت لثه، ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت، دندانپزشک اطفال، جرم گیری، عصب کشی و ... می توانید به مطب مراجعه کنید. اگر موفق به پیدا کردن دندانپزش مورد نظر خود نشده اید، می توانید لیست دندانپزشکان در شهرک صدرا شیراز را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران