دکتر آمینوسنتز در شیراز

دکتر آمینوسنتز در شیراز

مرادی

در این صفحه از سایت پزشک شهر به معرفی دکتر آمینوسنتز در شیراز پرداخته ایم. اسامی پزشک هایی که آزمایش آمینوسنتز در شیراز انجام میدهند به همراه آدرس و شماره تلفن را در اینجا قرار داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک نسبت به گرفتن نوبت ویزیت و مشاوره آنلاین اقدام نمایید.

اسامی دکترهای آمینوسنتز در شیراز

در این جدول از سایت پزشک شهر اسامی دکتر آمینوسنتز در شیراز آمده است. این پزشک ها که متخصص های قلب و عروق و متخصص های زنان و زایمان هستند به همراه شماره تماس و ادرس مطبشان معرفی شده اند. برای اطلاعات بیشتر به پروفایل هر یک در سایت پزشک شهر مراجعه کنید یا با شماره آنها تماس بگیرید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر آرش یزدان شناس شیراز، خیابان زند، روبه روی هتل پارس، نبش کوچه 45، جنب بانک سامان، قبل از خیابان بیست متری سینما سعدی، ساختمان آراد، طبقه 2 09174466776

07132316913

07132316912

2 دکتر راضیه نعیمی شیراز، بلوار زند، حدفاصل خیابان پوستچی و صورتگر، روبرو دانشکده پزشکی، ساختمان البرز، طبقه چهار، واحد 403 09052165848

07132354837

3 دکتر مژگان صیادی شیراز - خیابان صورتگر، تقاطع معدل، ساختمان تابش، طبقه دوم، واحد5 09175030240

07132313000

نوبت دهی آنلاین دکتر آمنیوسنتز در شیراز

شما مراجعه کنندگان عزیز میتوانید با رفتن به پروفایل هر پزشک در سایت پزشک شهر و کلیک روی گزینه نوبت آنلاین نسبت به رزرو نوبت خود اقدام کنید. امروزه تقریبا همه مردم با مشکل کمبود وقت مواجه هستند. نوبت دهی آنلاین این امکان را به شما میدهد تا با صرفه جویی در وقت خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب دکتر نسبت به دریافت وقت اقدام کنید. لطفا توجه کنید که نوبت شما به منزله زمان ملاقات شما با پزشک نیست، بلکه به معنی زمان حضور شما در مطب است.

مشاوره آنلاین دکتر آمینوسنتز در شیراز

مشاوره آنلاین از دیگر خدماتی است که شما میتوانید در سایت پزشک شهر از آن بهره مند شوید. به پروفایل دکتر مورد نظرتان مراجعه کنید و با کلیک بر روی لینک سبز رنگ مشاوره آنلاین، به طور مستقیم با دکتر خود ارتباط برقرار کنید. این گزینه در زمان های اضطراری برای بیمار بسیار سودمند است.

مراقبت بارداری و زایمان در شیراز

هزینه آمنیوسنتز در شیراز

آزمایش آمینوسنتز در شیراز دارای انواع مختلف و شرایط متعدی میباشد. با توجه به شرایط و تجهیزات مورد استفاده در هر آزمایش و هزینه نمونه گیری این قیمت متغیراست. زمان گرفتن نتیجه تست آمنیوسنتز در قیمت آن تاثیر گذار نیست. اگر بیمه شما هیچ هزینه ای را از این بابت پرداخت نکند، شما باید تمامی هزینه آن تست را به طور آزاد بپردازید. برحسب نوع تست آمنیوسنتز، هزینه آزمایش از مبلغ 1،500،000 تومان به بالا است.

آزمایش آمنیوسنتز چیست؟

آزمایش آمنیوسنتز در شیراز یکی از آزمایش های بارداری است که وجود اختلالات ژنتیکی و یا کروموزومی را آشکار میکند. این اختلالات سندروم داون، سندرم ادواردز یا سندرم پاتو در جنین، بیماری‌های ژنتیکی مانند بتا تالاسمی و کیستیک فیبروزیس، عوارض مشکلات نورولوژیکی و اختلالات مربوط به تکامل جنین هستند. این آزمایش از طریق گرفتن نمونه از مایع آمنیوتیک در رحم فرد باردار و بررسی DNA سلولا های آن انجام میشود. برگرفته از سایت mayoclinic.org

دکتر آمینوسنتز در شیراز

روند آزمایش آمینوسنتز

آزمایش آمنیوسنتز معمولا بین 15 تا 20 هفتگی بارداری انجام میشود. اما اگر نیاز بود میتوانید دیرتر انجام دهید. ابن آزمایش میتواند زودتر هم انجام شود، اما ممکن است خطر عوارض آمینوسنتز را بالا ببرد. به خاطر همین از انجام آن خودداری میشود. زمان انجام تست، یک سوزن نازک و بلند به درون دیواره شکم میرود که در همان حال از طریق سونوگرافی دیده میشود و دکتر آن سوزن را هدایت میکند.  سوزن به درون کیسه مایع آمینوتیک که دور جنین را احاطه کرده میرود. دکتر یک نمونه کوچک از این مایع برمیدارد و آنالیز میکند.

معمولا زمان گرفتن تست 10 دقیقه هست، اما کل فرایند ممکن است تا 30 دقیقه طول بکشد. این آزمایش معمولا به صورت نارحت کننده بودن توصیف میشود تا دردناک بودن. بعضی از خانم ها آن را مانند درد دوران عادات ماهیانه یا حس فشار در زمان کشیدن سوزن توصیف میکنند. برگرفته ازسایت nhs.uk

جمع بندی

در این صفحه اطلاعاتی راجع به اینکه آزمایش آمنیوسنتز چیست و چگونه انجام میشود، آورده ایم. همچنین اطلاعات پزشک های انجام دهنده این آزمایش در شیراز، همراه با نحوه نوبت گیری و مشاوره آنلاین را توضیح داده ایم.

نظر کاربران