متخصص زنان و زایمان در ستارخان شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص زنان و زایمان در ستارخان شیراز

پگاه جاوید

در این مطلب از سایت پزشک شهر لیست بهترین متخصص زنان و زایمان در ستارخان شیراز معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد پروفایل کلینیک ها بشوید.

لیست بهترین متخصص زنان و زایمان در ستارخان شیراز

لیستی از بهترین متخصص زنان و زایمان ستارخان شیراز معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر گلنار سرور شیراز، بلوار مطهری، چهارراه ستارخان، کوی دنا، درمانگاه بیمارستان دنا 07136490411
2 دکتر مژده تواضع شیراز، بلوار ستارخان، نبش کوچه 11، مجتمع dna، طبقه دوم، واحد 2 07136490389
3 دکتر پیمانه دهقانی شیراز، خیابان شهید مطهری (زرگری)، جنب بیمارستان خدادوست، نبش کوچه 19، ساختمان ستارخان، طبقه زیرزمین 07136271607

دریافت نوبت از متخصص زنان در ستارخان شیراز

برای دریافت نوبت از پزشکان متخصص زنان در خیابان ستارخان شیراز می توانید بر روی اسامی پزشکان معرفی در جدول بالا کلیک کنید و وارد صفحه پروفایل دکتر شوید. سپس بر اساس ساعات حضور پزشک نوبت خود را ثبت نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص زنان و زایمان در شیراز  می توانید روی لینک کلیک کنید.

متخصص زنان و زایمان در ستارخان شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر متخصص زنان و زایمان خیابان ستارخان

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر مشاوره آنلاین با پزشک زنان در شیراز می باشد. برای مشاوره اینترنتی می توانید پس از ورود به صفحه پروفایل، بر روی گزینه چت آنلاین کلیک نمایید و سوالات خود را از پزشک بپرسید.

متخصص زنان و زایمان در ستارخان شیراز

کلام آخر

در جدول بالا لیست بهترین متخصص زنان و زایمان در ستارخان شیراز، معرفی شده است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده خدمات پزشک و ... وارد پروفایل شوید. اگر پزشک زنان و زایمان مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص زنان و زایمان در محله قدوسی شیراز را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران