بوتاکس دور چشم در شیراز

بوتاکس دور چشم در شیراز

مرادی

می‌خواهید از شر خطوط ریز و چروک‌های دور چشمتان خلاص شوید و دوباره شادابی و طراوت را به چشمانتان هدیه دهید؟ بوتاکس دور چشم در شیراز راه حلی ایده‌آل برای شماست! در این صفحه از سایت پزشک شهر به توضیح راجع به بوتاکس دور چشم در شیراز میپردازیم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک نسبت به گرفتن نوبت و مشاوره آنلاین اقدام نمایید.

اسامی پزشک بوتاکس دور چشم در شیراز

ما در این جدول از سایت "پزشک شهر" دکتر بوتاکس دور چشم در شیراز، را معرفی کرده ایم. همچنین شماره تماس و آدرس آنها را نیز در اختیار شما قرار داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک و یا تماس با کلینیک آنها، نسبت به گرفتن وقت و مشاوره آنلاین اقدام کنید.

نام آدرس تلفن
کلینیک زیبایی درمانگاه میلاد شیراز، قدوسی غربی، روبروی کوچه 16 07136302065
دکتر افسون عالی پور شیراز، بلوار بعثت، نبش کوچه 16، مجتمع مریم، طبقه چهارم، واحد 8 09332224969
کلینیک زیبایی دکتر محمد علی جلائی شیراز، معالی آباد، رو به روی خیابان دوستان، ساختمان قصر 2، ​ طبقه اول، واحد 1 09173099441
کلینیک زیبایی دکتر احمدرضا زایجانی شیراز، قصردشت، روبروی مخابرات ولیعصر،ساختمان ژنوم، طبقه دوم، واحد 4 07136290328
دکتر بهروز گندمی شیراز، خیابان ستارخان، حدفاصل خیابان ولیعصر و عفیف آباد، روبروی بلوار مصلی نژاد، ساختمان فلورانس (رایمون سابق)، طبقه چهارم 07136293436
دکتر زهرا گردشی شیراز، ستارخان، بعد از چهارراه عفیف آباد، سمت راست 09175557737
کلینیک زیبایی دکتر فرهام دهقان شاه سلطنه شیراز، ستارخان، روبروی ولیعصر، ساختمان خضراء 07136263729
دکتر احسان مدارائی شیراز، ستارخان، کوچه 11، ساختمان مدیکال، طبقه اول 09027542547
دکتر شهرام بهادری شیراز، معالی آباد، نبش خلبانان، ساختمان میرداماد، طبقه اول، واحد2 07136355182
مرکز زیبایی دکتر حمید مهاجری نژاد شیراز، خیابان قصردشت، خیابان قم آباد، حد فاصل کوچه 4 و 6، پلاک 153 07136272440
دکتر فرزانه بستانیان شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 4 07136473528
دکتر وحید عین آبادی شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان پزشکان صدف، طبقه دوم 07132337338
دکتر مرضیه فرقانی شیراز، بلوار فرهنگ شهر، قبل از کوچه 36، ساختمان طبیعت، بلوک B، طبقه اول، واحد 6 07136329376
دکتر ابراهیم حاتمی پور شیراز، تقاطع قصردشت - عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه 2، واحد 4 09171437437
كلينيک پوست، مو و زيبايى مارينا​ شیراز، عفیف آباد، بعد از مجتمع ستاره، نبش کوچه 12 07136484906

دکتر راحله نظری

دکتر راحله نظری با شماره نظام: 47700 یکی از بهترین پزشک های شیراز برای تزریق بوتاکس دور چشم یا همان خطوط پنجه کلاغی هستند.

  • آدرس دکتر راحله نظری: شیراز ،چهار راه ستارخان ،روبروی منابع طبیعی ،انتهای مطهری شمالی ،ابتدای ستارخان ،کنار گذر پل ستارخان ،مجتمع صدگل ،جنب مجتمع خضرا ،طبقه ۵ ،واحد ۳۶
  • شماره تماس: 09177514188

نوبت دهی آنلاین دکتر بوتاکس خطوط پنجه کلاغی در شیراز

در این صفحه از سایت "پزشک شهر" با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک نسبت به ثبت نوبت خود به صورت غیر حضوری اقدام کنید. دیگر نیاز نیست با طی کردن مسافت های طولانی فقط برای گرفتن وقت از پزشک خود، وقت و هزینه صرف کنید. با روش نوبت دهی آنلاین میتوانید اولین نوبت خالی پزشک موردنظر را برای خود ثبت کنید. کلینیک هایی که خدمات نوبت دهی آنلاین ارائه میدهند، از نظم و آرامش بیشتری برخوردارند.

جوانسازی دور چشم در شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر رفع خطوط دور چشم با تزریق بوتاکس در شیراز

با افتخار به اطلاع می‌رساند که در راستای ارائه خدمات نوین و تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی، سامانه مشاوره آنلاین در وبسایت پزشک شهر راه‌اندازی گردیده است. از طریق این سامانه، می‌توانید به پروفایل پزشک مورد نظر خود مراجعه کرده و در قسمت سمت چپ صفحه، با کلیک بر روی دکمه "مشاوره آنلاین" به طور مستقیم با ایشان ارتباط برقرار نمایید. امکان ارسال سوالات به صورت تصویری، صوتی و یا نوشتاری در هر زمان و هر مکان برای شما فراهم شده است. پزشک منتخب شما نیز در ساعات تعیین شده در طول روز، به پرسش‌های شما پاسخ خواهد داد.

 بوتاکس دور چشم در شیراز

هزینه بوتاکس خطوط پنجه کلاغی در شیراز

قیمت تزریق بوتاکس دور چشم در شیراز بین 700،000 تا 1،500،000 تومان متغیر است. این دامنه قیمتی به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • میزان تجربه و تخصص پزشک: پزشکان با سابقه و مهارت بیشتر، معمولاً هزینه بیشتری برای تزریق بوتاکس دریافت می‌کنند.
  • برند بوتاکس: برندهای مختلف بوتاکس، قیمت‌های متفاوتی دارند.
  • میزان تزریق: بسته به ناحیه مورد نظر و شدت چروک‌ها، به مقدار متفاوتی بوتاکس نیاز است.

جهت اطلاع از قیمت دقیق تزریق بوتاکس دور چشم در شیراز، توصیه می‌شود با یک کلینیک زیبایی معتبر تماس بگیرید.

متخصص بوتاکس در شیراز

‏عوارض بوتاکس دور چشم

بسیاری از داستان های ترسناک و غیر واقعی در مورد تزریق بوتاکس وجود دارد که اغلب توسط افراد کم تجربه گفته می شود. با مراجعه به یک متخصص واقعی می توان از اکثر این موارد جلوگیری کرد. با این حال، چند عارضه وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

  • کبودی و قرمزی: این بیشتر یک عارضه جانبی رایج است و چیزی است که به زودی پس از تزریق شما برطرف می شود. سعی کنید از فعالیت شدید یا لمس صورت خودداری کنید و قرمزی به سرعت فروکش می کند.
  • خشکی چشم: اگر در اطراف چشم خود تزریق بوتاکس انجام می دهید، ممکن است متوجه شوید که در روزهای بعد از آن، چشمانتان خشک تر می شوند. این غیرعادی نیست، اما اگر قطره های چشمی دیگر موثر نبودند، حتما در این مورد با پزشک خود صحبت کنید.
  • علائم شبیه آنفولانزا: هنگام دریافت تزریق بوتاکس از یک متخصص در محیطی تمیز، خطر عفونت کم است، اما سیستم ایمنی بدن شما ممکن است به هر حال واکنش نشان دهد. در صورت بهبود نیافتن علائم شبیه آنفولانزا، با پزشک معالج و مطب ما تماس بگیرید.
  • سردرد: در حالی که تزریق بوتاکس می تواند (در صورت تزریق برای آن منظور) به کاهش سردردهای میگرنی و سردرد کمک کند، ممکن است در صورت دریافت آنها برای دلیل دیگری دچار سردرد شوید. این موقتی است و به سرعت برطرف میشود.
  • فلج موقت: از آنجایی که بوتاکس یک نوروتوکسین است، می تواند ماهیچه های بیش از حد سفت یا اسپاسم را فلج کند. با این حال، اگر تزریق دقیق نباشد، ممکن است به دلیل فلج شدن سایر ماهیچه های صورت، ضعف و افتادگی صورت را تجربه کنید.

برگرفته از سایت: venturaeyeinstitute.com

جمع بندی

بوتاکس دور چشم می‌تواند روشی موثر برای کاهش چین و چروک‌های اطراف چشم و جوانسازی پوست شما باشد. ما سعی کردیم در این صفحه از سایت پزشک شهر به معرفی پزشک بوتاکس دور چشم در شیراز بپردازیم. شماره تماس و آدرس این پزشک هارا در جدول در اختیار شما قرار دادیم. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه ارسال نمایید.

نظر کاربران