دکتر بوکال فت در بلوار زند شیراز

دکتر بوکال فت در بلوار زند شیراز | مزایای تخلیه چربی بوکال + قیمت

مرادی

بوکال فت به برداشتن چربی از ناحیه "بوکال" صورت اشاره دارد. ناحیه بوکال، فضای چربی عمیقی است که در بین عضلات گونه قرار دارد. جراحی بوکال فت با هدف کاهش حجم گونه ها و زاویه دار کردن صورت انجام می شود. این جراحی در دسته عمل های زیبایی قرار می گیرد و معمولا به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. در این صفحه از سایت پزشک شهر راجع به دکتر بوکال فت در بلوار زند شیراز صحبت خواهیم کرد.

بهترین دکتر بوکال فت در بلوار زند شیراز

در اینجا به شما برترین جراحان و کلینیک های زیبایی برای بوکال فت را در زند شیراز معرفی میکنیم.

کلینیک زیبایی باران

از برترین کلینیک های زیبایی در خیابان زند شیراز است.

  • آدرس: شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان سعدی نبش کوچه ۴۳ ساختمان پزشکان فارس طبقه اول
  • تلفن: 09176999298

برای مشاهده لیست بهترین دکتر تخلیه چربی بوکال شیراز  به این لینک بروید.

نوبت دهی و مشاوره آنلاین با دکتر بوکال فت در زند شیراز

در سایت پزشک شهر، می‌توانید از طریق مشاوره آنلاین با بهترین دکتر برای تخلیه چربی بوکال، سوالات خود را از پزشک بپرسید. این قابلیت بسیار مهم است، زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، با پزشک مشورت کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای استفاده از این قابلیت، کافی است در پروفایل‌های VIP پزشکان، روی گزینه مشاوره آنلاین کلیک کنید. سپس، سوالات خود را به صورت متنی یا صوتی برای پزشک ارسال کنید. پزشک در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهد داد. سپس برای گرفتن نوبت از دکتر مورد نظر خود در همان پروفایل پزشک گزینه نوبت دهی  آنلاین را نیز میتوانید انتخاب کنید و اولین نوبت خالی پزشک را برای خود ثبت کنید.

بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال چیست؟

برداشتن چربی گونه (بوكال) جراحی است که طی آن چربی بین استخوان گونه و فک تحتانی برداشته می‌شود. این چربی به شکل‌گیری صورت شما کمک می‌کند. همه افراد دارای چربی گونه هستند، اما مقدار آن در افراد مختلف متفاوت است.

برداشتن چربی گونه باعث برجسته شدن استخوان‌های صورت، به خصوص استخوان گونه و نواحی فرورفته بین گونه و خط فک می‌شود. این جراحی گاهی اوقات با عنوان "کوچک کردن گونه" نیز شناخته می‌شود.

تصمیم برای انجام جراحی زیبایی یک تصمیم شخصی است. بهتر است تنها در صورتی که تمایل واقعی برای تغییر ظاهر خود دارید و نه به دلیل فشار شخص دیگری، جراحی زیبایی را در نظر بگیرید. همچنین مهم است که درباره مزایا و عوارض احتمالی جراحی زیبایی فکر کنید.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای تخلیه چربی بوکال هستند؟

افرادی که از پر بودن گونه‌های خود احساس نارضایتی دارند و این پر بودن باعث می‌شود صورتشان بیش از حد گرد به نظر برسد، ممکن است گزینه مناسبی برای برداشتن چربی گونه باشند. این جراحی به اصطلاح "کوچک کردن گونه" نامیده می‌شود و می‌تواند احساس پر بودن یا “چاقی” گونه‌ها را برطرف کند.

موارد زیر نشان می‌دهد که شما ممکن است کاندیدای مناسبی برای این عمل باشید:

  • از پر بودن گونه‌های خود راضی نیستید.
  • از سلامت عمومی خوبی برخوردار بوده و وزن ثابتی دارید.
  • ممکن است در صورت داشتن صورت کشیده یا سن بالا، کاندیدای مناسبی برای برداشتن چربی گونه نباشید. زیرا به طور طبیعی، چربی گونه با افزایش سن کاهش می‌یابد.

عمل برداشتن چربی گونه معمولا توسط پزشک متخصص با تجربه در جراحی‌های زیبایی، مانند جراح پلاستیک دارای مجوز، انجام می‌شود.  برگرفته از سایت clevelandclinic.org

دکتر بوکال فت در بلوار زند شیراز

هزینه عمل بوکال فت چقدر است؟

هزینه عمل بوکال فت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • مهارت و تجربه جراح: جراحان باتجربه‌تر و مشهورتر معمولاً هزینه بیشتری برای این عمل دریافت می‌کنند.
  • موقعیت جغرافیایی: هزینه عمل در شهرهای بزرگتر معمولاً بیشتر از شهرهای کوچکتر است.
  • امکانات و تجهیزات کلینیک: کلینیک‌های مجهزتر و مدرن‌تر ممکن است هزینه بیشتری برای این عمل دریافت کنند.
  • نوع بیهوشی: بیهوشی عمومی معمولاً گران‌تر از بی‌حسی موضعی است.

به طور کلی، هزینه عمل بوکال فت بین 5 تا 15 میلیون تومان است.

ریسک‌های مرتبط با جراحی برداشتن چربی گونه چیست؟

مانند هر جراحی دیگری، قبل از انجام عمل برداشتن چربی گونه، باید ریسک‌ها و مزایای بالقوه‌ی آن را بسنجید. پزشک شما تمام ریسک‌ها را با شما در میان خواهد گذاشت تا بتوانید تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید.

برخی از ریسک‌های مرتبط با جراحی برداشتن چربی گونه عبارتند از:

  • عفونت در محل برش
  • آسیب به اعصاب صورت و/یا مجرای بزاق
  • بی‌حسی یا تغییر حس در ناحیه
  • عدم تقارن (یکنواخت نبودن صورت)

جمع بندی

بوکال فت یا همان تخلیه چربی صورت از روش های محبوب زیبایی در این روزهاست که ما در این صفحه برای شما به طور کامل توضیح دادیم و پزشکان ارائه دهنده این خدمات در زند شیراز را به شما معرفی کردیم.

نظر کاربران