تزریق چربی به سینه در شیراز

تزریق چربی به سینه در شیراز

مرادی

اگر از متقاضیان تزریق چربی به سینه هستید این صفحه برای شماست. ما در این صفحه از سایت پزشک شهر به معرفی پزشک تزریق چربی به سینه در شیراز میپردازیم.

بهترین دکتر تزریق چربی به سینه در شیراز

دکتر جهانگیر تقی پور جراح، فلوشیپ و عضو کالج های سلطنتی جراحان انگلیس، یکی از بهترین پزشکان شیراز برای تزریق چربی به سینه میباشند.

  • آدرس: شیراز، خیابان عفیف آباد نبش کوچه 6 مجتمع مهرگان طبقه 4
  • تلفن: 07136292999

کلینیک دی یکی از شناخته شده ترین کلینیک ها در حوزه عمل های زیبایی در شیراز است. در صورت نیاز به مراجعه به آنها، با این شماره تماس بگیرید.

  • آدرس: معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، مجتمع پزشکان، طبقه اول واحد ١٣-١٢-١١
  • تلفن: 07136342020

کلینیک لیان واقع در فرهنگ شهر شیراز یکی از بهترین مراکز تزریق چربی به سینه در شیراز است.

  • آدرس: فرهنگ شهر، کوچه ۳۰، ساختمان اسکار، طبقه ۴
  • تلفن: 09177270753

نوبت دهی و مشاوره آنلاین با دکتر تزریق چربی به سینه در شیراز

در صورت نیاز به تزریق چربی و تمایل به مشاوره آنلاین قبل از مراجعه به پزشک، به پروفایل VIP پزشک مورد نظر در سایت پزشک شهر بروید و از قسمت مشاوره آنلاین، سوالات خود را بپرسید. از طریق نوبت دهی آنلاین در پروفایل هر پزشک نیز اولین نوبت خالی هر پزشک را به نام خود ثبت کنید.

تزریق چربی به سینه در شیراز

تزریق چربی به سینه برای چه انجام میشود؟

تزریق چربی به سینه، روشی برای افزایش حجم و فرم‌دهی به سینه‌ها با استفاده از چربی‌های بدن خود فرد است. این روش برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • بزرگ کردن سینه‌ها: برای خانم‌هایی که سینه‌های کوچکی دارند و می‌خواهند سایز آنها را افزایش دهند.
  • اصلاح عدم تقارن سینه‌ها: برای خانم‌هایی که سینه‌هایشان با یکدیگر قرینه نیست، تزریق چربی می‌تواند برای متعادل کردن سایز و شکل سینه‌ها استفاده شود.
  • بازسازی سینه‌ها: برای خانم‌هایی که به دلیل جراحی‌های قبلی مانند ماستکتومی یا لامپکتومی، بخشی از سینه خود را از دست داده‌اند، تزریق چربی می‌تواند برای بازسازی حجم و شکل سینه‌ها استفاده شود.
  • جوانسازی سینه‌ها: تزریق چربی می‌تواند به افزایش حجم و سفتی پوست سینه‌ها کمک کند و ظاهری جوان‌تر به آنها بدهد.

چه کسانی نمیتوانند چربی به سینه تزریق کنند؟

افرادی که چربی بدن کمی دارند ممکن است گزینه مناسبی برای تزریق چربی به سینه نباشند. دلیلش این است که مقداری از سلول های چربی در طی فرآیند انتقال از بین می روند، بنابراین پزشک باید بتواند سلول های چربی بیشتری نسبت به نیاز نهایی بردارد. افرادی که چربی بدن کمی دارند ممکن است به جای آن به پروتز سینه نیاز داشته باشند.

چاقی، نوسانات شدید وزن و سیگار کشیدن نیز می تواند مانع از انجام این عمل شود. به طور ایده آل، شما باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید، سیگار نکشید و بتوانید وزن سالم خود را حفظ کنید. برگرفته از سایت my.clevelandclinic.org

در طول عمل بزرگ کردن سینه با انتقال چربی چه اتفاقی می افتد؟

بزرگ کردن سینه با انتقال چربی یک عمل سرپایی است. شما همان روز به خانه می روید. شما بیهوشی عمومی دریافت می کنید تا به شما کمک کند تا در طول جراحی بخوابید.

در طول روش، ارائه دهنده به شما:

  1. از لیپوساکشن برای برداشت رسوبات چربی از چندین ناحیه بدن شما استفاده می شود.
  2. سلول های چربی را از طریق دستگاه سانتریفیوژ هدایت می کنند تا هرگونه ناخالصی را از بین ببرند.
  3. از سرنگ‌های مخصوص برای تزریق سلول‌های چربی خالص شده به لایه‌های بافتی داخل سینه‌ها استفاده می‌کنند.
تزريق ژل به سينه در شیراز

عمل بزرگ کردن سینه با تزریق چربی چقدر طول می کشد؟

نتایج حاصل از بزرگ کردن سینه با انتقال چربی مادام العمر است. مشاهده نتایج نهایی ممکن است تا شش ماه طول بکشد. در طول این مدت، سلول های چربی در مکان های جدید خود مستقر می شوند، جایی که برای زندگی باقی می مانند. از آنجایی که برخی از سلول ها پس از تزریق می میرند، ارائه دهندگان سلول های چربی بیش از نیاز را در طول انتقال تزریق می کنند.

اکثر افرادی که تحت عمل بزرگ کردن سینه با انتقال چربی قرار می گیرند از نتایج راضی هستند. اگر ناراضی هستید، ارائه دهنده شما ممکن است روش دیگری برای انتقال چربی توصیه کند.

برای مشاهده بهترین دکتر تزریق چربی به باسن در شیراز به این لینک بروید.

معایب تزریق چربی به سینه چیست؟

برخی از معایب بزرگ کردن سینه با انتقال چربی عبارتند از:

  • اندازه سینه کوچکتر: انتقال چربی اندازه سینه را یک یا دو فنجان افزایش می دهد. اگر سینه های بزرگتر می خواهید، به پروتز سینه نیاز دارید.
  • افتادگی سینه ها: انتقال چربی سینه ها را بزرگتر می کند، اما سینه ها ممکن است همچنان آویزان شوند. برای داشتن سینه هایی سفت و محکم به لیفت سینه نیاز دارید. لیفت سینه خون آشام یک روش بزرگ کردن غیر جراحی است که از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت برای بلند کردن سینه ها استفاده می کند.
  • تکرار روش ها: ممکن است برای رسیدن به نتایج مورد نظر به چندین روش انتقال چربی نیاز داشته باشید.

بهبودی پس از عمل بزرگ کردن سینه با تزریق چربی چگونه است؟

ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شما یک باند الاستیک را دور سینه‌تان می‌پیچد و یک سوتین جراحی برای شما قرار می‌دهد. این اتصالات به رسوبات چربی در جای خود کمک می کند. باید برنامه ریزی کنید که یک هفته از کار و سایر فعالیت های بدنی مرخصی بگیرید.

ممکن است تا سه هفته در سینه ها و نواحی لیپوساکشن شده درد، کبودی، تورم و ناراحتی داشته باشید. تورم ممکن است تا شش ماه ادامه داشته باشد.

این مراحل می توانند بهبودی شما را تسهیل کنند:

  • به پشت بخوابید تا فشار وارد بر سینه ها نشود.
  • آنتی بیوتیک ها و مسکن ها را طبق دستور پزشک مصرف کنید.
  • لباس های گشاد بپوشید تا سینه هایتان فشرده نشود.

برای دیدن بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز به این لینک بروید.

جمع بندی

تزریق چربی به سینه یکی از راه های بسیار عالی برای فرم دهی و بزرگ کردن سینه هاست که مراحل آن و عوارض آن را برای شما گفتیم. پزشکان ارائه دهنده این گونه خدمات را نیز به شما با آدرس و شماره تماس معرفی کردیم.

نظر کاربران