تزریق ژل الانسه در شیراز

تزریق ژل الانسه در شیراز - ژل الانسه چیست؟ هزینه و مزایا

مرادی

ما در این صفحه از سایت پزشک شهر به توضیح راجع به تزریق ژل الانسه در شیراز میپردازیم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک نسبت به گرفتن نوبت و مشاوره آنلاین اقدام نمایید.

اسامی پزشک تزریق ژل الانسه در شیراز

ما در این جدول از سایت "پزشک شهر" دکتر تزریق ژل الانسه در شیراز، را معرفی کرده ایم. همچنین شماره تماس و آدرس آنها را نیز در اختیار شما قرار داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک و یا تماس با کلینیک آنها، نسبت به گرفتن وقت و مشاوره آنلاین اقدام کنید.

نام آدرس تلفن
دکتر راحله نظری شیراز ،چهار راه ستارخان ،روبروی منابع طبیعی ،انتهای مطهری شمالی ،ابتدای ستارخان ،کنار گذر پل ستارخان ،مجتمع صدگل ،جنب مجتمع خضرا ،طبقه ۵ ،واحد ۳۶ 09177514188
کلینیک زیبایی درمانگاه میلاد شیراز، قدوسی غربی، روبروی کوچه 16 07136302065
دکتر افسون عالی پور شیراز، بلوار بعثت، نبش کوچه 16، مجتمع مریم، طبقه چهارم، واحد 8 09332224969
کلینیک زیبایی دکتر محمد علی جلائی شیراز، معالی آباد، رو به روی خیابان دوستان، ساختمان قصر 2، ​ طبقه اول، واحد 1 09173099441
کلینیک زیبایی دکتر احمدرضا زایجانی شیراز، قصردشت، روبروی مخابرات ولیعصر،ساختمان ژنوم، طبقه دوم، واحد 4 07136290328
دکتر بهروز گندمی شیراز، خیابان ستارخان، حدفاصل خیابان ولیعصر و عفیف آباد، روبروی بلوار مصلی نژاد، ساختمان فلورانس (رایمون سابق)، طبقه چهارم 07136293436
دکتر زهرا گردشی شیراز، ستارخان، بعد از چهارراه عفیف آباد، سمت راست 09175557737

دکتر ونوس صبوری

دکتر ونوس صبوری با شماره نظام: 95646 با 20 سال تجربه، یکی از پزشک های تزریق کننده ژل الانسه در شیراز است.

آدرس کلینیک دکتر ونوس صبوری: شیراز، معالی اباد، ساختمان قصر ۲

شماره تماس: 0713363419030

نوبت دهی آنلاین دکتر تزریق ژل الانسه در شیراز

در این صفحه از سایت "پزشک شهر" با مراجعه به پروفایل  هر پزشک نسبت به ثبت نوبت خود به صورت غیر حضوری اقدام کنید. دیگر نیاز به روش های قدیم برای گرفتن نوبت از پزشک خود نیستید. با روش نوبت دهی آنلاین میتوانید اولین نوبت خالی پزشک موردنظر را برای خود ثبت کنید. کلینیک هایی که خدمات نوبت دهی آنلاین ارائه میدهند، نظم و آرامش بیشتری هم برای خود و هم برای بیماران به ارمغان می آورند.

مشاوره آنلاین دکتر تزریق ژل الانسه در شیراز

ما در سایت پزشک شهر این خدمت را برای شما فراهم کردیم، تا با مراجعه به پروفایل پزشک منتخب خود، در قسمت سمت چپ صفحه با کلیک روی لینک سبز رنگ مشاوره آنلاین به طور مستقیم با وی ارتباط برقرار کنید. همچنین میتوانید سوالات خود را به صورت تصویری، صوتی و یا نوشتاری، در هر زمان و هر مکان بپرسید. دکتر شما در هر روز، زمانی را برای پاسخ دادن به سوالات شما اختصاص میدهد.

تزریق ژل در شیراز

هزینه تزریق ژل الانسه در شیراز

هزینه تزریق ژل الانسه در شیراز بین 1 تا 3 میلیون تومان است. البته هزینه تزریق ژل الانسه برای شما به عواملی همچون: میزان تجربه و تخصص پزشک و برند ژل مورد استفاده، ناحیه تزریق، میزان ژل مصرفی بستگی دارد.

تزریق ژل الانسه در شیراز

ژل الانسه چیست؟

ژل Ellanse که برای تزریق در صورت استفاده می شود، به انگلیسی Ellansé dermal filler یا به طور خلاصه Ellansé نامیده می شود. یک پرکننده پوستی نیمه دائمی است که از Polycaprolactone (PCL) و Polymethylmethacrylate (PMMA) ساخته شده است. PCL یک ماده جاذب است که به تدریج در طول زمان جذب بدن می شود و PMMA ذرات ریز هستند که به تحریک تولید کلاژن کمک می کنند. ژل Ellanse برای حجم دهی به گونه ها، صاف کردن چین و چروک ها و خطوط ریز و همچنین برای برجسته سازی ویژگی های صورت مانند لب ها و چانه استفاده می شود. برخلاف فیلرهای اسید هیالورونیک، ژل Ellanse به طور طبیعی کلاژن را تحریک می کند تا حجم از دست رفته را بازیابی کند و نتایج طولانی تری به ارمغان بیاورد. اثرات ژل Ellanse می تواند تا دو سال باقی بماند.

چه چیز الانسه را متمایز از بقیه ژل ها میکند؟

Ellansé با سایر فیلرهای پوستی به دلیل داشتن عملکرد ماندگار و قابلیت جذب زیستی کامل و کنترل شده (فناوری STAT) متفاوت است. این بدان معناست که Ellansé تا زمانی که زمان مورد نظر شما است، شکل کامل خود را حفظ کرده و سپس به طور کامل از بدن شما دفع می شود.

الانسه از چه چیز ساخته شده؟

Ellansé از میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون (PCL) تشکیل شده است که در یک ژل حامل کاربوکسی متیل سلولز (CMC) پایه آب معلق هستند. Ellansé یک درمان ایمن و اثبات شده بالینی است.

PCL یک ماده پزشکی نرم تایید شده و پرمصرف است. این ماده دارای سابقه ایمنی عالی بوده و برای چندین دهه در سراسر جهان در بخیه های قابل جذب و ایمپلنت های ارتوپدی استفاده می شود. PCL همچنین در بسیاری از وسایل پزشکی قابل جذب دارای تاییدیه CE اروپا و تاییدیه FDA ایالات متحده استفاده می شود.

CMC دارای سابقه ایمنی عالی است. این ماده برای چندین دهه در سطح جهانی در پرکننده های پوستی، جراحی دهان و فک و صورت استفاده می شود. همچنین در بسیاری از محصولات تجاری قابل جذب دارای تاییدیه CE و تاییدیه FDA، در صنایع پزشکی، آرایشی و دارویی کاربرد دارد.

PCL و CMC پس از مدت زمان عملکرد مورد نظر به طور کامل از بدن دفع می شوند.  برگرفته از سایت lbps.co.uk

جمع بندی

ما در این صفحه به توضیح درباره ژل الانسه و پزشک های تزریق کننده این ژل در شیراز پرداختیم. همچنین برای دریافت وقت از آنها راهکارهایی برای شما، مانند نوبت دهی آنلاین و لینک دریافت مشاوره آنلاین قرار دادیم.

نظر کاربران