دکتر بوتاکس پیشانی در شیراز

دکتر بوتاکس پیشانی در شیراز

مرادی

در این صفحه از سایت پزشک شهر به معرفی دکتر بوتاکس پیشانی در شیراز می پردازیم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک نسبت به گرفتن نوبت و مشاوره آنلاین اقدام نمایید.

لیست پزشک بوتاکس پیشانی در شیراز

در این جدول از سایت پزشک شهر دکتر بوتاکس پیشانی در شیراز، را معرفی کرده ایم. ما همچنین شماره تماس و آدرس آنها را نیز در اختیار شما قرار داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک و یا تماس با کلینیک آنها، نسبت به گرفتن وقت و مشاوره آنلاین اقدام کنید.

نام آدرس تلفن
دکتر وحید عین آبادی شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان پزشکان صدف، طبقه دوم 07132337338
دکتر مرضیه فرقانی شیراز، بلوار فرهنگ شهر، قبل از کوچه 36، ساختمان طبیعت، بلوک B، طبقه اول، واحد 6 07136329376
دکتر ابراهیم حاتمی پور شیراز، تقاطع قصردشت - عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه 2، واحد 4 09171437437
كلينيک پوست، مو و زيبايى مارينا​ شیراز، عفیف آباد، بعد از مجتمع ستاره، نبش کوچه 12 07136484906
دکتر سید حسین حیدری پور شیراز، معالی آباد، ابتدای بهاران، مجتمع آرین، طبقه 4، واحد 5 07136384557
کلینیک زیبایی درمانگاه میلاد شیراز، قدوسی غربی، روبروی کوچه 16 07136302065
دکتر افسون عالی پور شیراز، بلوار بعثت، نبش کوچه 16، مجتمع مریم، طبقه چهارم، واحد 8 09332224969
کلینیک زیبایی دکتر محمد علی جلائی شیراز، معالی آباد، روبروی خیابان دوستان، ساختمان قصر 2، ​ طبقه اول، واحد 1 09173099441
کلینیک زیبایی دکتر احمدرضا زایجانی شیراز، قصردشت، روبروی مخابرات ولیعصر،ساختمان ژنوم، طبقه دوم، واحد 4 07136290328
دکتر بهروز گندمی شیراز، خیابان ستارخان، حدفاصل خیابان ولیعصر و عفیف آباد، روبروی بلوار مصلی نژاد، ساختمان فلورانس (رایمون سابق)، طبقه چهارم 07136293436
دکتر زهرا گردشی شیراز، ستارخان، بعد از چهارراه عفیف آباد، سمت راست 09175557737

دکتر حمیدرضا نصیری

دکتر حمیدرضا نصیری با شماره نظام: ۷۸۴۲۹ یکی از بهترین پزشک ها برای تزریق بوتاکس پیشانی هستند. سایر خدمات ایشان تزریق فیلر و ژل و مزوتراپی و لیفت صورت با نخ است.

  • آدرس دکتر حمید نصیری : شیراز، خیابان معالی آباد، جنب بانک پاسارگاد، مجتمع تجاری پارمین، طبقه سوم، واحد 301
  • شماره تماس دکتر نصیری: 07136358687

نوبت دهی آنلاین دکتر بوتاکس پیشانی در شیراز

در این صفحه از سایت "پزشک شهر" با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک نسبت به ثبت نوبت خود به صورت غیر حضوری اقدام کنید. نیاز نیست با طی کردن مسافت های طولانی فقط برای گرفتن وقت از پزشک خود، وقت و هزینه صرف کنید. با روش نوبت دهی آنلاین میتوانید اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر را برای خود ثبت کنید. کلینیک هایی که خدمات نوبت دهی آنلاین ارائه میدهند، از نظم و آرامش بیشتری برخوردارند.

بهترین تزریق بوتاکس در شیراز

مشاوره آنلاین دکتر بوتاکس پیشانی در شیراز

ما در سایت پزشک شهر این خدمت را برای شما فراهم کردیم، تا با مراجعه به پروفایل پزشک منتخب خود، در قسمت سمت چپ صفحه با کلیک روی قسمت مشاوره آنلاین به طور مستقیم با وی ارتباط برقرار کنید. شما میتوانید سوالات خود را به صورت تصویری، صوتی و یا نوشتاری، در هر زمان و هر مکان بپرسید. دکتر شما در هر روز، زمانی را برای پاسخ دادن به سوالات شما اختصاص میدهد.

قیمت بوتاکس پیشانی در شیراز

هزینه تزریق بوتاکس پیشانی در شیراز بین 1.5 تا 3 میلیون تومان است. این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: میزان تجربه و تخصص پزشک، میزان بوتاکس استفاده شده و برند بوتاکس.

شما میتوانید با مراجعه به پزشک یا تماس با آنها از قیمت دقیق آگاه شوید.

بوتاکس چیست

بوتاکس دارویی است که از سم تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته می شود. این همان سمی است که باعث نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می شود که می تواند تهدید کننده زندگی باشد. پزشکان از آن به مقدار کم برای درمان مشکلات سلامتی از جمله موارد زیر استفاده می کنند:

  • صاف کردن موقت چین و چروک های صورت و بهبود ظاهر شما
  • تعریق شدید زیر بغل
  • دیستونی گردنی - یک اختلال عصبی که باعث انقباضات شدید عضلات گردن و شانه می شود
  • بلفارواسپاسم - پلک زدن غیرقابل کنترل
  • استرابیسم - انحراف چشم
  • میگرن مزمن
  • مثانه بیش فعال

تزریق بوتاکس با ضعیف کردن یا فلج کردن عضلات خاص یا مسدود کردن اعصاب خاص عمل می کند. اثرات آن بسته به نوع درمانی که انجام می دهید، حدود سه تا دوازده ماه ماندگاری دارد. شایع ترین عوارض جانبی، درد، تورم یا کبودی در محل تزریق است. همچنین ممکن است دچار علائم شبیه آنفولانزا، سردرد و ناراحتی معده شوید. تزریق در صورت همچنین ممکن است باعث افتادگی موقت پلک شود. در صورت بارداری یا شیردهی نباید از بوتاکس استفاده کنید. برگرفته از سایت  medlineplus.gov

دکتر بوتاکس پیشانی در شیراز

مراقبت های بعد از بوتاکس پیشانی

هدف از مراقبت های بعد از بوتاکس، دستیابی به بهترین نتیجه و همچنین کاهش خطر کبودی و پخش شدن مواد به مناطق دیگر است. به طور کلی، در روزی که بوتاکس تزریق می کنید، بهتر است:

  • کمی روی عضلات صورتتان تمرین (حرکات ملایم) انجام دهید.
  • برای بقیه روز استراحت کنید.
  • ضربان قلب خود را در حد طبیعی نگه دارید.
  • از لمس، مالیدن یا فشار دادن ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  • ناحیه تحت درمان را دستکاری نکنید.

تزریق بوتاکس نیازی به زمان بهبودی ندارد. بنابراین، مجبور نخواهید بود کار یا مدرسه را ترک کنید. می توانید بلافاصله بعد از آن فعالیت های معمول خود را از سر بگیرید. اما تا 24 ساعت بعد از تزریق ورزش نکنید. فعالیت بدنی باعث افزایش جریان خون می شود. این به طور بالقوه می تواند سم را به مناطق ناخواسته پخش کند و اثربخشی آن را در محل تزریق کاهش دهد. همچنین خطر کبودی را افزایش می دهد. تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس آرایش نکنید. آرایش کردن باعث مالش پوست می شود و به طور بالقوه سم را پخش می کند. برگرفته از سایت  www.healthline.com

جمع بندی

در این صفحه توانستیم دکتر تزریق بوتاکس پیشانی در شیراز را به همراه آدرس و شماره تلفن آنها معرفی کنیم. همچنین هزینه تقریبی آن را در شیراز را بیان کنید. همچنین توضیحات مختصری راجع به ماده بوتاکس و مراقبت های پس از تزریق دادیم.

نظر کاربران