دکتر بوتاکس گردن در شیراز

دکتر بوتاکس گردن در شیراز - بوتاکس گردن چیست؟ + هزینه

مرادی

به دنبال متخصص بوتاکس گردن در شیراز هستید؟ در پزشک شهر به شما کمک می‌کنیم تا بهترین دکتر را پیدا کنید. با پزشک شهر، انتخاب متخصص بوتاکس گردن در شیراز آسان‌تر از همیشه شده است. همین الان به پروفایل متخصص های VIP بروید و نوبت خود را رزرو کنید.

لیست دکترهای بوتاکس گردن در شیراز

پزشک شهر فهرستی از دکترهای متخصص بوتاکس گردن در شیراز، به همراه اطلاعات تماس و آدرس آنها را ارائه می دهد.

نام آدرس تلفن
دکتر سید ابوالفضل کمانی شیراز، قصرالدشت، نبش کوچه 54، ساختمان گلبرگ، طبقه3، واحد33 07136293888
دکتر فاطمه قدرتی شیراز، چهارراه زرگری، نبش کوچه 54 قصرالدشت، ساختمان گلبرگ، طبقه 2، واحد 21 09055299366
دکتر لیدا زارعی فرهنگ شهر، بین کوچه 34 و 36، ساختمان طبیعت، بلوک a، طبقه دوم واحد 34 09387119269
دکتر راحله نظری بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری، نبش ستارخان، مجتمع صد گل، طبقه 5 ، واحد 36 09172575530

نوبت دهی آنلاین دکتر بوتاکس گردن در شیراز

شما می توانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک و یا تماس با کلینیک آنها، اقدام به این مورد نمایید: گرفتن وقت تلفنی یا آنلاین، جهت معاینه و مشاوره حضوری. سایت پزشک شهر این خدمت را برای شما فراهم نموده، تا در هر کجا که هستید وقت مورد نظر خود را با پزشک، ثبت کنید و از طی کردن مسافت های طولانی فقط برای ثبت وقت با دکتر، بی نیاز شوید.

مشاوره آنلاین دکتر بوتاکس گردن در شیراز

مشاوره آنلاین در "پزشک شهر" می تواند راه حلی راحت و در دسترس برای دریافت مراقبت های پزشکی باشد. این خدمت می تواند برای افرادی که در مناطق روستایی زندگی می کنند، برنامه کاری شلوغی دارند یا مشکلات رفت و آمد دارند مفید باشد. با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک و انتخاب گزینه مشاوره آنلاین، سوالات خود را از پزشک مورد نظرتان بپرسید.

هزینه بوتاکس گردن در شیراز

هزینه بوتاکس گردن در شیراز بین 1,800,000 تومان تا 4,000,000 تومان است. قیمت نهایی به عوامل مختلفی مانند: میزان تجربه و تخصص پزشک، میزان بوتاکس مورد استفاده و نوع بوتاکس بستگی دارد.

دکتر بوتاکس گردن در شیراز

بوتاکس گردن چیست؟

بوتاکس با شل کردن عضلاتی که باعث چین خوردگی پوست می شوند، به طور موثر خطوط افقی گردن را کاهش می دهد. این ماده با مسدود کردن سیگنال های عصبی عضلات هدف، آنها را شل کرده و باعث کاهش چین و چروک و خطوط ریز می شود. با تزریق بوتاکس به عضلات گردن، می توانید بدون نیاز به جراحی ها و دوره نقاهت طولانی، گردنی صاف تر و جوان تر داشته باشید. بوتاکس گردن یک روش درمانی ایمن و موثر است که می تواند نتایج ماندگاری را برای افتادگی خفیف گردن به همراه داشته باشد.

گردن ناحیه پیچیده ای از بدن است که از ماهیچه ها، تاندون ها و رباط های متعددی تشکیل شده است. این تاندون ها به طور هماهنگ برای حمایت و حرکت سر کار می کنند. با افزایش سن، پوست نازک شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چین و چروک، افتادگی و خطوط گردن ایجاد می شود. بوتاکس با هدف قرار دادن عضلات خاصی که مسئول افتادگی گردن هستند، بهبود قابل توجهی را ارائه می دهد.

بوتاکس گردن و سایر روش های سفت کردن گردن

اگر از افتادگی پوست یا داشتن گردن بوقلمون احساس ناراحتی می کنید، بوتاکس در مقایسه با سایر روش ها، راه حلی سریع است. در حالی که روش های جراحی مانند لیفت گردن می توانند نتایج چشمگیر و ماندگاری به دست دهند، اما اغلب نیاز به زمان نقاهت قابل توجهی دارند. سایر گزینه های غیر جراحی مانند سفت کردن پوست با رادیوفرکانسی، اغلب به بیش از یک جلسه درمانی نیاز دارند.

بوتاکس با هدف قرار دادن و شل کردن انتخابی عضلات خاص، می تواند به سرعت ظاهری طبیعی و کمی بهبود یافته به پوست افتاده گردن بدهد. سایر روش های سفت کردن گردن عبارتند از:

  • فیلرهای پوستی: باعث افزایش حجم گردن، صاف شدن خطوط و چین و چروک و ایجاد لیفت ظریفی می شوند. در حالی که تزریق بوتاکس روی عضلات زیرین که مسئول افتادگی هستند، هدف گذاری می کند، پرکننده ها با پر کردن پوست و حمایت از پوست افتاده برای ظاهری سفت تر عمل می کنند.
  • Sofwave: یک روش غیرتهاجمی است که از امواج صوتی برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند و منجر به ظاهری سفت تر و صاف تر می شود. این دستگاه بافت را در سطوح بهینه گرم می کند و از لایه بیرونی پوست عبور می کند.
  • Ultherapy: از انرژی امواج فراصوت برای افزایش تولید کلاژن و منقبض کردن بافت برای سفت شدن پوست گردن استفاده می کند.
  • Genius: ترکیبی از میکرونیدلینگ و انرژی رادیوفرکانسی است که باعث تحریک تولید کلاژن و سفت شدن پوست می شود.
  • درمان های لیزر Fraxel: با استفاده از لیزر فرکشنال، میکرو آسیب های کنترل شده ای را روی پوست ایجاد می کند که باعث تحریک پاسخ طبیعی بهبودی بدن و تشویق تولید کلاژن و الاستین می شود.
  • لیفت گردن: یک عمل جراحی است که پوست و چربی را از بین می برد در حالی که عضلات زیرین را برای ایجاد یک کانتور مشخص و جوان تر در گردن و خط فک سفت می کند. در حالی که بوتاکس می تواند بهبودی کمی ایجاد کند، لیفت گردن می تواند نتایج چشمگیرتری به همراه داشته باشد و سال ها ظاهر شما را جوانتر کند.

شما میتوانید بوتاکس گردن را همراه با سایر روش های غیر جراحی برای رساندن به نتیجه استفاده کنید. به عنوان مثال، ترکیب بوتاکس با پرکننده های پوستی یا Sofwave می تواند بهبودی حتی بیشتری در ظاهر افتادگی و چین و چروک گردن ایجاد کند. یک رویکرد ترکیبی همچنین می تواند به مقابله با جنبه های مختلف پیری پوست مانند از دست دادن حجم و شل شدن پوست کمک کند. در نهایت، با همکاری با یک متخصص پوست ماهر برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی سازی شده، می توانید به ظاهری جوان تر، شاداب تر و با اعتماد به نفس بیشتری دست پیدا کنید. برگرفته از سایت laserskinsurgery.com

جمع بندی

ما در این صفحه به معرفی دکتر هایی که بوتاکس گردن در شیراز انجام میدهند، پرداخته ایم. شماره تلفن و آدرس پزشک ها را در جدول آورده ایم و به شرح نوبت دهی آنلاین و مشاوره آنلاین پرداختیم. توضیحات مختصری راجع به این روش درمانی و مقایسه با سایر روش ها ارائه دادیم.

نظر کاربران