دکتر تزریق ژل خط خنده در شیراز

دکتر تزریق ژل خط خنده در شیراز + هزینه و مزایای ژل خنده

مرادی

در این صفحه از سایت پزشک شهر به معرفی دکتر تزریق ژل خط خنده در شیراز، پرداختیم. همچنین شما میتوانید با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک، نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین دریافت کنید.

لیست دکتر تزریق ژل خط خنده در شیراز

در این جدول اسامی پزشک تزریق ژل خط خنده در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آمده است. اگر تمایل به ملاقات حضوری با پزشک مورد نظر خود دارید میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک نسبت به گرفتن نوبت اقدام کنید.

نام آدرس تلفن
دکتر مهسا پورهاشمی فارس، شیراز، چهار راه زرگری، برج پزشکی بارانا، طبقه ۵، واحد ۵۵ 09178461178
دکتر راحله نظری بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری، نبش ستارخان، مجتمع صد گل، طبقه 5 ، واحد 36 09172575530
دکتر مهسا پورهاشمی فارس، شیراز، چهار راه زرگری، برج پزشکی بارانا، طبقه ۵، واحد ۵۵ 09178461178
کلینیک پوست دکتر مهناز رضائیان زاده شیراز، میدان معلم، ایمان جنوبی، ابتدای کوچه 4، مجتمع سران، طبقه 2، واحد 2 07136321627
07136321676
دکتر علیرضا قاسمی شیراز، میدان احسان، خیابان معالی آباد، نبش کوچه 31، ساختمان اُوتانا 2، طبقه 4، واحد 404 07136241213
09173141186
دکتر فرشید شکوهی شیراز، قصردشت، حدفاصل کوچه 46 و 48،روبروی اداره مخابرات، مجتمع پزشکی ژنوم، طبقه سوم، واحد 2 07136290474
دکتر ولی حسنی شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسول الله ساختمان هامون، طبقه 4، واحد 9 07138427774
دکتر محمد خیاط شیراز، بلوار امیرکبیر، نبش سجادیه سیمان، فروشگاه تیرازیس، طبقه اول، واحد 5 07133803085

نوبت دهی آنلاین پزشک تزریق ژل خط لبخند در شیراز

شما اگر میخواهید فیلر خط خنده تزریق کنید، با مراجعه به پروفایل پزشک خود در سایت پزشک شهر به قسمت نوبت دهی آنلاین بروید و اولین نوبت خالی پزشک را برای ملاقات با او رزرو کنید. از مزایای نوبت دهی اینترنتی میتوان به صرفه جویی در وقت و زمان اشاره کرد. برای مشاهده بهترین دکتر تزریق ژل در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

مشاوره آنلاین پزشک تزریق ژل خنده در شیراز

اگر به دنبال تزریق ژل خنده در شیراز هستید، اما مایل به مراجعه حضوری به مطب پزشک نیستید، می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین سایت "پزشک شهر" استفاده کنید. این نوع مشاوره مزایای متعددی دارد، از جمله: راحتی، صرفه‌جویی در زمان، دسترسی و در طول مشاوره آنلاین، می‌توانید با پزشک در مورد سابقه پزشکی خود، اهداف خود برای تزریق و هر گونه سوالی که دارید صحبت کنید

هزینه تزریق ژل خط لبخند در شیراز

هزینه تزریق ژل خط لبخند در شیراز بین 1.800.000 تا 7.000.000 تومان متغیر است. علاوه بر این هزینه شما برای دریافت تزریق به عوامل مختلفی از جمله برند فیلر و میزان فیلر مصرفی بستگی دارد.

دکتر تزریق ژل خط خنده در شیراز

پوستی صاف و شاداب با پر کردن خطوط لبخند با ژل

مواد ژل مانند، که زیر پوست تزریق می‌شوند. آنها حجم از دست رفته را بازیابی می‌کنند، چین و چروک‌ها را صاف می‌کنند و خطوط صورت را برجسته‌تر می‌کنند. رایج‌ترین نوع ژل های پوستی برای درمان خطوط لبخند، پرکننده‌های اسید هیالورونیک هستند. دلیل این امر سابقه طولانی ایمنی (قابل حل شدن و موقتی هستند) و اثربخشی آنهاست. یک پزشک باتجربه می‌تواند پرکننده‌های پوستی را به دقت مستقیماً در خطوط لبخند قرار دهد. این کار با صاف کردن فرورفتگی، چین‌ها را نرم می‌کند. این کار از ناحیه میانی صورت حمایت می‌کند و به طور غیرمستقیم خطوط لبخند را لیفت و نرم می‌کند.

یکی از مهم ترین مزایای تزریق ژل برای خط خنده جوانسازی پوست صورت است. این روش باعث از بین بردن خطوط عمیق کنار لب می شود و لبخندی زیبا به شما هدیه می دهد. خوشبختانه عوارض ژل خط خنده بسیار کم است و پس از تزریق نیازی به پانسمان، استراحت یا بستری شدن نیست.

فیلر خط خنده قیمت چندان بالایی ندارد و شما می توانید بدون ترس از ایجاد حساسیت یا عوارض خطرناک با این روش نسبت به جوانسازی پوست صورت خود اقدام کنید. به طور کلی چنانچه تزریق ژل برای خط لبخند در کلینیک زیبایی و توسط متخصص انجام شود؛ عوارضی چندانی ندارد. اما اصلی ترین عیب این روش احتمال بروز حساسیت و آلرژی است. همچنین در صورتی که پزشک مهارت کافی نداشته باشد و در مقدار تزریق ژل طرفین صورت دقت نداشته باشد احتمال بروز نامتقارنی در چهره وجود دارد. برگرفته از سایت cityskinclinic.com

جمع بندی

ما در این صفحه از سایت پزشک شهر به توضیح راجع به تزریق ژل خنده و دکتر های ارائه دهنده این خدمت پرداختیم. اطلاعات پزشک های مرتبط را برای وقت یا مشاوره گرفتن قرار دادیم و توضیحی مختصر راجع به این روش و مزایا و معایب آن دادیم.

نظر کاربران