بهترین مراکز فیشیال مو در شیراز

بهترین مراکز فیشیال مو در شیراز

پگاه جاوید
فیشیال مو در شیراز
مشاهده همه

بهترین مراکز فیشیال مو در شیراز در جدول زیر معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره آنلاین، می توانید از طریق پروفایل پزشکان و یا مراکز معرفی شده در جدول زیر اقدام نمایید.

لیست مراکز فیشیال مو در شیراز

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز مراقبت پوست و مو مولویشیراز، چهار راه بنفشه، به سمت چهار راه خلدبرین، خیابان شهید بهشتی، نبش کوچه 15، ساختمان نوید09108683132
07132307026

مشاوره آنلاین با دکتر فیسیال مو در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید با بهترین پزسکان برای انجام فیشیال مو در شیراز، به صورت اینترنتی مشاوره آنلاین داشته باشید. برای این کار می توانید در پروفایل پزسکان معرفی شده در جدول گرینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید در کنار این روش، مزوتراپی مو نیز برای تقویت موها در بهترین کلینیک های زیبایی شیراز انجام دهید.

مشاوره آنلاین با دکتر فیسیال مو در شیراز

هزینه فیشیال مو در شیراز

هزینه فیشیال مو در شیراز به مواردی از جمله مواد مورد استفاده برای فیشیال، دستمزد پزشک، تخصص پزشک و ... بستگی دارد. بهتر است برای اطلاع از هزینه دقیق با شماره های درج شده در جدول تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای انجام فیشیال مو به کلینیک های زیبایی در شیراز نیز مراجعه کنید و هزینه را استعلام بگیرید.

فیشیال مو برای چه کسانی مناسب است؟

فیشیال مو و پاکسازی کف پوست سر برای افراد زیر مناسب است:

  • 1. افراد با موهای ضعیف: افرادی که موهای ضعیف و نازک دارند و می‌خواهند آنها را تقویت و بهبود دهند، می‌توانند فیشیال مو انجام دهند.
  • 2. افراد با مشکلاتی مانند شوره و خشکی کف سر: افرادی که مشکلات مرتبط با پوست سر مانند شوره، خشکی یا آسیب‌ های کوچک دارند، می‌ توانند پاکسازی کف پوست سر انجام دهند.
  • 3. آنهایی که به تقویت و رشد مو علاقه‌ مندند: اگر شما به تقویت و رشد موهایتان علاقه‌مندید، فیشیال مو می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.
  • 4. افراد با موهای رنگ‌ شده : افرادی که موهایشان را رنگ کرده‌اند یا از مواد شیمیایی استفاده کرده‌اند، به پاکسازی کف پوست سر نیاز دارند تا از سلامت پوست سر خود اطمینان حاصل کنند.
  • 5. افرادی که به دنبال تجربه آرامش و رفع استرس هستند: فعالیت‌هایی مانند ماساژ و پاکسازی کف پوست سر، می‌تواند برای افرادی که به دنبال تجربه‌ای آرامش‌ بخش و رفع استرس هستند، مناسب باشد.
نظر کاربران