لیزر موی زائد در بلوار چمران شیراز

لیزر موی زائد در بلوار چمران شیراز + هزینه و معرفی بهترین دستگاه لیزر

مرادی

لیزر موهای زائد صورت، روشی محبوب برای از بین بردن موهای زائد ناخواسته در نواحی مختلف صورت مانند چانه، لب بالا، گونه‌ها و بین دو ابرو است. این روش با استفاده از نور لیزر برای هدف قرار دادن و تخریب فولیکول‌های مو عمل می‌کند و به طور قابل توجهی رشد مو را به طور دائمی کاهش می‌دهد. در این جا میخواهیم راجع به مراکز لیزر موی زائد در بلوار چمران شیراز صحبت کنیم.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در بلوار چمران شیراز

در اینجا به شما کلینیک ها و مراکز لیزر موی زائد در چمران شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس معرفی میکنیم.

کلینیک کاشت مو و زیبایی جردن

در این کلینیک از خدمات عالی لیزر موی زائد بهره مند شوید.

کاشت مو و لیزر نوین ایران

از بهترین مراکز لیزر در محله چمران شیراز

  • آدرس: شیراز، بلوار چمران، جنب استخر انقلاب
  • تلفن: 07136286917

برای مشاهده لیست بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شیراز به این لینک بروید.

نوبت دهی آنلاین مراکز لیزر در بلوار چمران شیراز

شما با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک که خدمات لیزر موی زائد در محله چمران شیراز انجام می دهد میتوانید،گزینه دریافت نوبت را بزنید و به نوبت های خالی دسترسی پیدا کنید، اولین نوبت مناسب با توجه به زمان آزاد خود را ثبت کنید. همچنین این زمان، تعیین کننده زمان حضور شما در مطب می باشد و ممکن است با توجه به عملکرد پزشک و نحوه ویزیت، ملزم به انتظار تا زمان محدودی باشید.

هزینه لیزر موهای زائد در چمران شیراز

هزینه لیزر در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در بلوار چمران شیراز به موارد مختلفی بستگی دارد و معمولا به صورت جلسه ای حساب می شود. به طور متوسط قیمت لیزر موهای زائد در شیراز به صورت فول بادی حدود 600 تا 2 میلیون تومان برای هر جلسه خواهد بود. شما برای اطلاع دقیق تر می توانید با کلینیک های معرفی شده در جدول بالا تماس برقرار نمایید. در حالت کلی لیزر موی زائد به موارد زیر بستگی دارد:

  • ناحیه مورد نظر برای لیزر: قیمت لیزر برای نواحی مختلف بدن متفاوت است. به طور کلی، نواحی بزرگتر مانند پشت و پاها گرانتر از نواحی کوچکتر مانند صورت و زیربغل هستند.
  • نوع دستگاه لیزر: دستگاه های لیزر مختلفی برای لیزر موهای زائد وجود دارد که هر کدام قیمت خاص خود را دارند. دستگاه های جدیدتر و پیشرفته تر معمولاً گرانتر هستند.
  • تعداد جلسات مورد نیاز: تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست، رنگ مو، ضخامت مو و تراکم مو بستگی دارد. به طور کلی، افراد با پوست تیره تر و موهای ضخیم تر به جلسات بیشتری نیاز دارند.
  • تخصص و تجربه پزشک یا تکنسین: پزشکان و تکنسین های باتجربه تر با سابقه موفقیت آمیز در لیزر موهای زائد معمولاً هزینه بیشتری را برای خدمات خود دریافت می کنند.

لیزر موی زائد در بلوار چمران شیراز

ماندگاری لیزر موهای زائد بدن چقدر است؟

ماندگاری لیزر موهای زائد بدن به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع دستگاه لیزر: دستگاه‌های لیزر مختلف با طول موج‌های متفاوت، اثرات متفاوتی بر روی موها دارند. به طور کلی، دستگاه‌های لیزر با طول موج بلندتر، مانند الکساندرایت و کندلا، ماندگاری بیشتری نسبت به دستگاه‌های لیزر با طول موج کوتاه‌تر، مانند دایود دارند.
  • نوع پوست و مو: افراد با پوست روشن و موهای تیره، به طور کلی به جلسات لیزر کمتری نیاز دارند و نتایج ماندگارتری را تجربه می‌کنند.
  • منطقه مورد نظر: برخی از مناطق بدن، مانند زیر بغل و بیکینی، به دلیل هورمون‌ها، به جلسات لیزر بیشتری نیاز دارند و موهای زائد آنها ممکن است زودتر از سایر مناطق بدن رشد کنند.
  • تعداد جلسات لیزر: به طور کلی، هر چه تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد، ماندگاری نتایج نیز بیشتر خواهد بود.
  • میزان تخصص اپراتور: اپراتور لیزر باید مهارت و تجربه کافی داشته باشد تا از دستگاه لیزر به درستی استفاده کند و پارامترهای دستگاه را متناسب با نوع پوست و موی شما تنظیم کند.
  • مراقبت‌های بعد از لیزر: در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، زیرا به حفظ نتایج لیزر کمک می‌کند.

با توجه به مواردی که ذکر کردیم، می‌توان گفت که ماندگاری لیزر موهای زائد بدن به طور متوسط بین 6 ماه تا 2 سال است.

جمع بندی

در این مطلب از پزشک شهر ما تلاش کردیم تا مراکز لیزر موی زائد در محله چمران شیراز را به همراه هزینه و نحوه نوبت دهی آن، به شما معرفی کنیم. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال نمایید.

نظر کاربران