مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز

نوبت دهی بهترین مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز

پگاه جاوید

در سایت پزشک شهر و در اینجا لیست بهترین و باسابقه ترین مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز معرفی شده است. امکان رزرو نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق پزشک از طریق پروفایل فراهم شده است.

لیست بهترین مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز

لیستی از بهترین مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز در زیر معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مرکز مراقبت های پوستی رخ افسان شیراز، خيابان قصردشت، کوچه 54، ساختمان گلبرگ، نيم طبقه اول، واحد 2 07136276349
09173110852

بهترین مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز در سایت پزشک شهر چگونه معرفی شده است؟

آیا به دنبال بهترین کلینیک اسید تراپی در شیراز هستید؟ سایت پزشک شهر که یک سایت جامع و بزرگ در خصوص معرفی بهترین متخصصان ایران می باشد، در جدول بالا لیستی از بهترین و متبحرترین پزشکان اسید تراپی معرفی کرده است. هر یک از پزشکان معرفی شده دارای پروفایل و صفحه اختصاصی هستند که برای دریافت نوبت، مشاهده سایر خدمات و همچنین مشاوره آنلاین می توانید آن جا اقدام کنید.

مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز

نحوه نوبت دهی دکتر برای اسید تراپی در شیراز

برای دریافت نوبت آنلاین از متخصص اسید تراپی در شیراز باید ابتدا بر روی نام پزشک مورد نظر کلیک کنید و وارد پروفایل شوید. در اینجا شما می توانید با توجه به نوع نوبتی که می خواهید (انلاین، تلفنی و حضوری) و همچنین زمان آزاد پزشک نوبت خود را ثبت کنید. ثبت نوبت اینترنتی باعث کاهش و صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. همچنین برای مشاهده لیست بهترین متخصص پوست و مو در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با پزشک اسید تراپی

برای مشاوره آنلاین با دکتر برای انجام اسید تراپی می توانید وارد پروفایل شوید و از طریق چت آنلاین با دکتر مشاوره کنید. به این گونه می توانید سوالات خود را به صورت آنلاین بپرسید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

هزینه اسید تراپی در شیراز

هزینه اسید تراپی در شیراز بسته به عوامل مختلفی مانند نوع اسید، شدت مشکل پوستی، تعداد جلسات مورد نیاز، و میزان تجربه و مهارت متخصص پوست متفاوت است. به طور کلی، هزینه اسید تراپی در شیراز از حدود 200 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است.

برخی از عوامل موثر بر هزینه اسید تراپی عبارتند از:

  • نوع اسید: اسید های مختلف برای درمان مشکلات پوستی مختلف استفاده می شوند. به عنوان مثال، اسید گلیکولیک برای درمان آکنه و جای جوش، اسید سالیسیلیک برای درمان جوش سر سیاه و سفید، و اسید کوجیک برای روشن کردن پوست استفاده می شود. هر نوع اسید هزینه متفاوتی دارد.
  • شدت مشکل پوستی: اگر مشکل پوستی شما شدید باشد، ممکن است نیاز به جلسات بیشتری برای درمان داشته باشید. این امر می تواند هزینه اسید تراپی را افزایش دهد.
  • تعداد جلسات مورد نیاز: تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان مشکل پوستی شما به نوع اسید، شدت مشکل، و پاسخ پوست شما به درمان بستگی دارد. به طور کلی، برای رسیدن به نتایج مطلوب، باید چندین جلسه اسید تراپی انجام دهید.

مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز

چگونه بفهمیم یک متخصص اسید تراپی در شیراز خوب است؟

با توجه به سوابق درج شده در پروفایل هر پزشک و کلینیک، شما می توانید مراکز اسید تراپی در شیراز را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می توانید کامنت ها و دیدگاه های مراجعه کنندگان و بیماران را بررسی کنید و در نهایت بهترین دکتر را انتخاب کنید.

اسید تراپی چیست و چه نقشی در درمان جوش صورت دارد؟

در اسید تراپی برای از بین بردن جوش و لکه های پوستی انجام می شود. در اسیدتراپی پزشک با استفاده اسید بسیار بسیار ضعیف و مناسب پوست، درمان را آغاز می کند.

مزایای اسید درمانی

  • لایه برداری پوست
  • درمان جای جوش
  • روشن شدن پوست
    تمیز نگه داشتن منافذ
  • ضد سالخوردگی و کاهش خطوط ریز
  • کاهش آکنه
  • درمان ملاسما
  • درمان لکه های کهن سالی

اسیدهای مورد استفاده در اسید تراپی

بنزوئیل پراکسید، اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک و پلی هیدروکسی اسیدها چهار اسید مورد استفاده دراسیدتراپی می باشد.

کلام آخر

در این صفحه لیستی از بهترین مراکز تخصصی اسید تراپی در شیراز به همراه شماره تماس، آدرس و امکان دریافت نوبت و مشاوره آنلاین فراهم شده است.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران