بهترین مراکز میکرو اسکالپ در شیراز

نوبت دهی بهترین مراکز میکرو اسکالپ در شیراز

پگاه جاوید

در سایت پزشک شهر و در اینجا لیست بهترین و باسابقه ترین مراکز میکرو اسکالپ در شیراز معرفی شده است. امکان رزرو نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق پزشک از طریق پروفایل فراهم شده است.

لیست بهترین متخصص میکرو اسکالپ در شیراز

لیستی از بهترین متخصص و کلینیک های میکرو اسکالپ در زیر معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مرکز تخصصی پوست و مو و تاتوی پزشکی دکتر الهه رضایی شیراز، قصردشت، کوچه 53 09358881131
2 دکتر مهرداد فرج پور شهرک صدرا، ابتدای بلوار پاسداران، ساختمان تندیس، طبقه 4، واحد 4 09306666971
3 دکتر نرجس حامد صدرا، فاز1، بلوار مولانا، بین ارم و مولانا 3، ساختمان باربد، طبقه 2، واحد 6 09018812130

بهترین متخصص میکرو اسکالپ در شیراز در سایت پزشک شهر چگونه معرفی شده است؟

آیا به دنبال بهترین کلینیک میکرو اسکالپ در شیراز هستید؟ سایت پزشک شهر که یک سایت جامع و بزرگ در خصوص معرفی بهترین متخصصان ایران می باشد، در جدول بالا لیستی از بهترین و متبحرترین پزشکان میکرو اسکالپ معرفی کرده است. هر یک از پزشکان معرفی شده دارای پروفایل و صفحه اختصاصی هستند که برای دریافت نوبت، مشاهده سایر خدمات و همچنین مشاوره آنلاین می توانید آن جا اقدام کنید.

مراکز میکرو اسکالپ در شیراز

نحوه نوبت دهی دکتر برای میکرو اسکالپ در شیراز

برای دریافت نوبت آنلاین از متخصص میکرو اسکالپ در شیراز باید ابتدا بر روی نام پزشک مورد نظر کلیک کنید و وارد پروفایل شوید. در اینجا شما می توانید با توجه به نوع نوبتی که می خواهید (انلاین، تلفنی و حضوری) و همچنین زمان آزاد پزشک نوبت خود را ثبت کنید. ثبت نوبت اینترنتی باعث کاهش و صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. همچنین برای مشاهده لیست بهترین متخصص پوست و مو در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با پزشک میکرو اسکالپ

برای مشاوره آنلاین با دکتر برای انجام میکرو اسکالپ می توانید وارد پروفایل شوید و از طریق چت آنلاین با دکتر مشاوره کنید.

هزینه میکرو اسکالپ در شیراز

هزینه میکرو اسکالپ در شیراز بسته به عوامل مختلفی از جمله تجربه و مهارت فرد متخصص، کیفیت و مرغوبیت لوازم مورد استفاده، روش میکرواسکالپ موی سر، وسعت ناحیه مورد درمان و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است. در کلینیک زیبایی در شیراز، هزینه میکرو اسکالپ سر از حدود 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.

در اینجا به برخی از عوامل موثر بر هزینه میکرو اسکالپ سر اشاره می کنیم:

  • تجربه و مهارت فرد متخصص: فرد متخصصی که دارای تجربه و مهارت کافی در انجام میکرو اسکالپ سر باشد، می تواند نتیجه ای طبیعی و ماندگار را برای شما ایجاد کند. بنابراین، هزینه خدمات این فرد نیز بالاتر خواهد بود.
  • کیفیت و مرغوبیت لوازم مورد استفاده: استفاده از لوازم با کیفیت و مرغوب در انجام میکرو اسکالپ سر می تواند به ماندگاری بیشتر نتیجه کمک کند. بنابراین، هزینه خدماتی که در آن از لوازم با کیفیت استفاده می شود نیز بالاتر خواهد بود.
  • روش میکرواسکالپ موی سر: روش های مختلفی برای انجام میکرو اسکالپ سر وجود دارد. هر روش دارای مزایا و معایب خاص خود است و هزینه آن نیز متفاوت است.
  • وسعت ناحیه مورد درمان: هزینه میکرو اسکالپ سر به میزان ناحیه مورد درمان نیز بستگی دارد. هرچه ناحیه مورد درمان بزرگتر باشد، هزینه نیز بیشتر خواهد بود.
  • تعداد جلسات مورد نیاز: در برخی موارد، ممکن است نیاز به انجام چند جلسه میکرو اسکالپ سر برای رسیدن به نتیجه مطلوب باشد. هزینه هر جلسه نیز باید جداگانه محاسبه شود.

چگونه بفهمیم یک متخصص میکرو اسکالپ در شیراز خوب است؟

با توجه به سوابق درج شده در پروفایل هر پزشک و کلینیک، شما می توانید مراکز میکرو اسکالپ در شیراز را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می توانید کامنت ها و دیدگاه های مراجعه کنندگان و بیماران را بررسی کنید و در نهایت بهترین دکتر را انتخاب کنید.

چه کسانی می­توانند از روش میکرو اسکالپ استفاده کنند؟

  • افرادی که طاس هستند
  • افرادی که نیمه ای از قسمت سرشان ذچار ریزش مو است
  • افرادی که کچلی سکه ای دارند
  • افرادی که قادر نیستند مو بکارند
  • ترمیم های ناشی از سوختگی ها
  • تحت شیمی درمانی قرار گرفته اند و موهای سر آنها ریخته و یا کم پشت شده است.

مراقبت های لازم بعد از عمل اسکالپ سر

  • به مدت 3 روز استحمام نکنند.
  • از شامپوهایی که مواد شیمیایی دارند استفاده نکنید.
  • الکل به محل نزنید.
  • در معرض نور خورشید رار نگیرید.
  • این افراد نباید به مدت 3 روز از استخر و یا سونا استفاده نمایند

کلام آخر

در این صفحه لیستی از بهترین مراکز میکرو اسکالپ در شیراز به همراه شماره تماس، آدرس و امکان دریافت نوبت و مشاوره آنلاین فراهم شده است.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران