مزوتراپی صورت در زرگری شیراز

مزوتراپی صورت در زرگری شیراز | هزینه مزو صورت + مزایا

مرادی

مزوتراپی صورت روشی کم تهاجمی برای جوانسازی و شادابی پوست است که با تزریق ترکیبی از مواد مغذی، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و سایر مواد فعال به لایه میانی پوست انجام می‌شود. این مواد مغذی به طور مستقیم به پوست شما می‌رسند و می‌توانند به بهبود ظاهر و سلامت کلی آن کمک کنند. در این صفحه به معرفی مرکز مزوتراپی صورت در زرگری شیراز میپردازیم.

برترین کلینیک مزوتراپی صورت در زرگری شیراز

در اینجا میخواهیم به شما بهترین مراکز و کلینیک های مزوتراپی در محله زرگری شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس معرفی میکنیم.

مرکز مراقبت های پوست و مو کیمیا

یکی از بهترین کلینیک های مراقبت پوستی در زرگری شیراز.

  • آدرس: شیراز، خیابان زرگری، نبش کوچه 18، مجتمع مدیکال، طبقه 3، واحد 35
  • تلفن: 07136287826

دکتر فاطمه قدرتی

به ایشان برای انجام خدمات زیبایی اعتماد کنید.

  • آدرس: شیراز، چهارراه زرگری، نبش کوچه 54 قصرالدشت، ساختمان گلبرگ، طبقه 2، واحد 21
  • تلفن: 09353215952

نوبت دهی و مشاوره آنلاین با دکتر برای مزوتراپی صورت در خیابان زرگری شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر دریافت مشاوره آنلاین با پزشک است. در واقع شما می توانید سوالات خود را قبل و یا بعد از انجام مزوتراپی صورت از پزشک به صورت آنلاین بپرسید. برای مشاوره اینترنتی بعد از وارد شدن به پروفایل VIP پزشک می توانید بر روی آیکون چت آنلاین کلیک نمایید. در صورت تمایل به رزرو نوبت با دکتر مورد نظر خود، در همان پروفایل، به قسمت رزرو نوبت بروید و اولین نوبت خالی پزشک را برای خود ثبت کنید. برای مشاهده بهترین دکتر مزوتراپی صورت در شیراز به این لینک بروید.

مزوتراپی صورت در زرگری شیراز

هزینه هر جلسه مزوتراپی در خیابان مطهری شیراز

به طور کلی، می توانید انتظار داشته باشید که برای هر جلسه مزوتراپی بین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان هزینه کنید.

تعریف مزوتراپی و کاربرد آن

مزوتراپی یک روش غیر جراحی زیبایی است که برای بهبود مشکلات مختلف بدن مانند سلولیت، اضافه وزن، فرم دهی بدن و جوانسازی صورت و گردن کاربرد دارد. این روش با تزریق تعداد زیادی از مواد مختلف به بدن انجام می‌شود. مواد تزریقی می‌توانند شامل داروهای تأیید شده توسط سازمان غذا و دارو (FDA)، ویتامین‌ها و مواد معدنی باشند.

در مزوتراپی، این مواد به مزودرم، لایه چربی و بافت زیر پوست تزریق می‌گردد. ترکیبات تزریقی بسته به مورد خاص و ناحیه‌ای که تحت درمان قرار می‌گیرد، متغییر است. مزوتراپی همچنین می‌تواند به کاهش درد و کمک به رویش مجدد مو در آقایان و خانم‌ها کمک کند. برگرفته از سایت medicalnewstoday.com

مزوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

مزوتراپی می تواند برای افراد در هر سنی که به دنبال بهبود ظاهر پوست خود هستند، مفید باشد. این روش به طور خاص برای افرادی که دارای موارد زیر هستند مفید است:

  • چین و چروک و خطوط ریز
  • پوست شل
  • لکه های پوستی و هایپرپیگمانتاسیون
  • جای زخم
  • ریزش مو
  • پوست خشک و کم آب

چه چیزی بعد از مزوتراپی انتظار می رود؟

ممکن است بعد از مزوتراپی کمی قرمزی، تورم یا کبودی خفیف را تجربه کنید. این عوارض جانبی معمولاً طی چند روز از بین می روند. شما باید بتوانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود بازگردید.

مزوتراپی صورت در ستارخان شیراز

نتایج مزوتراپی چه مدت طول می کشد؟

نتایج مزوتراپی می تواند چند ماه تا یک سال طول بکشد. برای حفظ نتایج، ممکن است نیاز به جلسات درمانی مکرر داشته باشید.

جمع بندی

مزوتراپی پوست صورت یکی از روش های مراقبت و جوانسازی پوست است. در این صفحه به شما پزشک ها و کلینیک های مربوط به مزوتراپی در محله زرگری شیراز را معرفی کردیم.

نظر کاربران