دکتر مزوتراپی لاغری در شیراز

دکتر مزوتراپی لاغری در شیراز + هزینه و مزایا و روش انجام

مرادی

ما در این صفحه از سایت پزشک شهر به معرفی دکتر مزوتراپی لاغری در شیراز میپردازیم. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل VIP هر پزشک نوبت و مشاوره آنلاین با وی بگیرید.

اسامی دکتر مزوتراپی لاغری در شیراز

ما در این جدول از سایت "پزشک شهر" دکتر مزوتراپی لاغری در شیراز، را معرفی کرده ایم. همچنین شماره تماس و آدرس آنها نیز برای شما موجود است. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک و یا تماس با کلینیک آنها، نسبت به گرفتن وقت تلفنی و یا آنلاین و حتی مشاوره آنلاین اقدام کنید.

نام آدرس تلفن
دکتر جهانگیر تقی پور شیراز، خیابان عفیف آباد، نبش کوچه 6، ساختمان مهرگان، طبقه 4 09173434640

07136292999

کلینیک دکتر متقی شیراز، پل معالی آباد، ساختمان الف، طبقه 10 07136365050

نوبت دهی آنلاین دکتر مزوتراپی لاغری در شیراز

اگر از رژیم های غذایی خسته شده اید، مزوتراپی لاغری میتواند یک گزینه برای شما باشد. در این صفحه از سایت "پزشک شهر" با مراجعه به پروفایل  هر پزشک نسبت به ثبت نوبت خود به صورت غیر حضوری اقدام کنید. با روش نوبت دهی آنلاین میتوانید نوبت مناسب با زمان آزاد خود را با پزشک ثبت کنید. کلینیک هایی که خدمات نوبت دهی آنلاین ارائه میدهند، از نظم و آرامش بیشتری برخوردارند.

مشاوره آنلاین پزشک مزوتراپی چربی سوز در شیراز

شاید نیاز دارید تا سوالاتی را در خصوص  مزوتراپی لاغری از پزشک خود قبل از مراجعه و اقدام به عمل بپرسید، با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در قسمت سمت چپ صفحه با زدن روی لینک سبز رنگ مشاوره آنلاین به طور مستقیم با او ارتباط برقرار کنید. سوالات خود را به صورت تصویری، صوتی و یا نوشتاری، در هر زمان از روز بپرسید. دکتر شما در روز، زمانی را برای پاسخ دادن به سوالات شما اختصاص خواهد داد.

لاغری موضعی با دستگاه در شیراز

هزینه مزوتراپی چربی سوز در شیراز

هزینه مزوتراپی چربی سوز در شیراز می تواند از جلسه ای 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان برای هر جلسه متغیر باشد. این هزینه در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: منطقه تحت درمان، نوع و برند دارو، تجربه و تخصص پزشک، مکان کلینیک.

دکتر مزوتراپی لاغری در شیراز

مزوتراپی چربی سوز چیست؟

تکنیک پزشکی فرانسوی که این روزها حسابی سر و صدا کرده مزوتراپی لاغری نام دارد. این روش که در سال ۱۹۵۲ توسط دکتر میشل پیستور در فرانسه اختراع شد، در ابتدا برای درمان بیماری‌های عروقی و عفونی، آسیب‌های ورزشی و بهبود گردش خون به کار می‌رفت. این تکنیک شامل تزریق مقدار کمی از داروهای مختلف به مزودرم، لایه چربی و بافت همبند زیر پوست است. تئوری پشت این روش این است که تزریق این مقدار کم دارو به مزودرم، باعث آب شدن چربی‌های زیرین می‌شود. از سال ۱۹۵۲، حدود ۱۵۰۰۰ پزشک در فرانسه و آمریکای جنوبی از مزوتراپی استفاده کرده‌اند و حالا پزشکان آمریکایی هم به سرعت به این جمع می‌پیوندند.

در ماه آگوست، حدود ۴۰ پزشک در اولین دوره آموزشی فشرده مزوتراپی که در آمریکا ارائه شد، شرکت کردند. پیش از این دوره که توسط جامعه بین‌المللی مزوتراپی و جامعه مزوتراپی پان‌ آمریکن (Pan American) برگزار می‌شد، پزشکان برای آموزش مجبور بودند به فرانسه سفر کنند. برگرفته از سایت webmd.com

چه اتفاقاتی در طول یک جلسه مزو چربی سوز می افتد؟

در طول هر جلسه، ممکن است بی حسی موضعی روی پوست شما اعمال شود یا نشود. شما با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص، سری (series) تزریقات دریافت خواهید کرد. سوزن ممکن است به یک تفنگ مکانیکی متصل شود تا تزریق‌های زیادی را به صورت متوالی انجام دهد. این تزریقات را میتوان در عمق های مختلف از ۱ تا ۴ میلی متر در پوست شما، بسته به نوع شرایطی که تحت درمان قرار می گیرید، انجام داد. پزشک شما ممکن است سوزن را با زاویه خاصی وارد پوست شما کند یا هنگام تزریق مچ دست خود را به سرعت تکان دهد.

هر تزریق ممکن است فقط یک قطره کوچک از محلول را وارد پوست شما کند. شما احتمالاً برای رسیدن به اثر دلخواه به چندین جلسه مزوتراپی نیاز خواهید داشت. انتظار داشته باشید که بین ۳ تا ۱۵ بار به پزشک مراجعه کنید. در ابتدا، هر ۷ تا ۱۰ روز یکبار تزریق را دریافت خواهید کرد. اگر پوست شما شروع به بهبود کرد، درمان ها به هر دو هفته یا یکبار در ماه افزایش می یابد. برگرفته از سایت healthline.com

جمع بندی

در این جا به توضیح راجع به مزوتراپی چربی سوز پرداختیم. شماره تماس و آدرس پزشک های انجام دهنده این خدمت را هم برای شما آوردیم. در آخر توضیح مختصری راجع به این روش گفتیم.

نظر کاربران