بهترین دکتر مزوژل پروایج در شیراز

بهترین دکتر مزوژل پروایج در شیراز + مزایا و هزینه

پگاه جاوید

انتخاب بهترین دکتر مزوژل پروایج در شیراز می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، چرا که عوامل متعددی مانند تخصص و مهارت پزشک، تجربه، نظرات بیماران، قیمت و محل کلینیک باید در نظر گرفته شوند. در این مطلب از پزشک شهر، به معرفی هترین و معروف ترین دکتر مزوژل پروایج در شیراز پرداخته شده است.

بهترین دکتر مزوژل پروایج در شیراز

بهترین دکتر مزوژل پروایج در شیراز در جدول زیر به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پروفایل های vip اقدام نمایید.

نام آدرس شماره تماس
دکتر فاطمه تذروی شیراز، زرهی ( پاسداران)، بین خیابان شهید آفایی و فلاحی، ساختمان یاسین، طبقه اول 09177205712
دکتر راحله نظری شیراز ،چهار راه ستارخان ،روبروی منابع طبیعی ،انتهای مطهری شمالی ،ابتدای ستارخان ،کنار گذر پل ستارخان ،مجتمع صدگل ،جنب مجتمع خضرا ،طبقه ۵ ،واحد 37 09177514188

نوبت آنلاین با دکتر مزوژل پروایج در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید برای نوبت اینترنتی با دکتر مزوژل پروایج در شیراز از طریق سایت پزشک شهر، اقدام نمایید. برای این کار می توانید در صفحه پروفایل دکترهی معرفی شده در جدول بالا گزینه ثبت نوبت را انتخاب نمایید. شما می توانید برای مشاهده بهترین دکتر مزوژل در شیراز روی لینک کلیک نمایید.

مشاوره آنلاین با مزوژل پروایج در شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان مشاوره اینترنتی با بهترین دکتر مزوژل پروایج در شیراز است. به این منظور می توانید در صفحه های پزشکان vip گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید و سوالات خود را راجب مراقبت های قبل و بعد از انجام مزوژل بپرسید.

مزوژل پروایج و چه مزایایی دارد؟

مزوژل، که به آن مزوفیلر هم گفته می‌شود، نوعی روش جوانسازی پوست است که شامل تزریق ترکیبی از مواد مغذی، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و گاهی اوقات هیالورونیک اسید به لایه‌های میانی پوست می‌شود. این مواد می‌توانند به آبرسانی، سفت شدن و جوانسازی پوست کمک کنند.

مزایای مزوژل عبارتند از:

  • کاهش خطوط ظریف و چین و چروک‌ها: مزوژل می‌تواند با تحریک تولید کلاژن و الاستین به کاهش خطوط ظریف و چین و چروک‌ها کمک کند.
  • سفت شدن پوست: مزوژل می‌تواند به سفت شدن و افزایش استحکام پوست کمک کند.
  • آبرسانی به پوست: مزوژل می‌تواند به آبرسانی عمیق پوست و حفظ رطوبت آن کمک کند.
  • روشن شدن پوست: مزوژل می‌تواند به روشن شدن پوست و کاهش لکه‌های قهوه‌ای و هایپرپیگمانتاسیون کمک کند.
  • کاهش منافذ: مزوژل می‌تواند به کوچک شدن منافذ پوست کمک کند.
  • کاهش جای جوش و اسکار: مزوژل می‌تواند به کاهش ظاهر جای جوش و اسکار کمک کند.
  • بهبود تیرگی و گودی زیر چشم: مزوژل می‌تواند به بهبود تیرگی و گودی زیر چشم کمک کند.

با این حال، مزوژل برای همه مناسب نیست. زنان باردار یا شیرده، افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و افرادی که از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنند، نباید مزوژل انجام دهند. همچنین، مانند هر روش پزشکی، مزوژل خطرات و عوارض جانبی بالقوه‌ای دارد، مانند کبودی، تورم، قرمزی و درد.

بهترین دکتر مزوژل پروایج در شیراز

هزینه مزوژل جالوپرو در شیراز چقدر است؟

قیمت تقریبی مزوژل جالپرو در شیراز بین 1.5 تا 3 میلیون تومان است. این هزینه به مواردی مانند نوع مزوژل جالپرو، میزان مورد نیاز و تجربه و تخصص پزشک بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق، می توانید با دکتر تزریق ژل در شیراز تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مطلب از پزشک شهر، به معرفی بهترین و معروف ترین پزشکان برای انجام مزوژل پروایج در شیراز پرداخته شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید.

نظر کاربران