اکوکاردیوگرافی در صدرا

بهترین دکتر متخصص اکوکاردیوگرافی در صدرا

پگاه جاوید
متخصص اکوکاردیوگرافی در صدرا
مشاهده همه

اکوکاردیوگرافی در صدرا توسط بهترین پزشکان انجام می شود. در جدول زیر لیست بهترین پزشکان برای انجام اکوکاردیوگرافی به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

متخصص اکوکاردیوگرافی در صدرا

سایر پزشکان اکوکاردیوگرافی در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر محمد پورهاشمی شهر صدرا، بیمارستان ابوعلی سینا (پیوند اعضا) 07133440000

دریافت نوبت اکوی قلب در صدرا

شما کاربران گرامی می توانید از طریق سایت پزشک شهر اقدام به دریافت نوبت ایتنرنتی نمایید. برای این کار کافی است ایندا وارد پروفایل پزشک مورد نظرتان شوید و پس از مشاهده ساعات حضور پزشک در مطب، نوبت خود را ثبت نمایید. ثبت نوبت اینترنتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. به کمک اکوی قلب و نوار قلب می توان تا درصد بالا بیماری قلبی را تشخصی داد. برای مشاهده پزشکان و مراکز انجام نوار قلب در صدرا می توانید روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت اکوی قلب در صدرا

اکوی قلب جنین در صدرا

برای انجام اکوی قلب جنین در صدرا و یا سونوگرافی قلب می توانید از بهترین دکتر متخصص قلب در صدرا نوبت بگیرید. اکوی قلب جنین یک فرایند تصویربرداری غیر تهاجمی است که با استفاده از امواج صوتی، تصویر قلب جنین را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. این فرایند به عنوان یکی از مهمترین روش های تشخیص وضعیت سلامتی جنین در دوران بارداری شناخته شده است.

مزایای اکوی قلب جنین عبارتند از:

  • تشخیص نقص های قلبی جنین: اکوی قلب جنین به پزشکان کمک می کند تا نقص های قلبی جنین را شناسایی کنند و پیشگیری و درمان آنها را برنامه ریزی کنند.
  • تعیین سن جنین: اکوی قلب جنین می تواند به پزشکان کمک کند تا سن جنین را براساس اندازه و وزن آن تعیین کنند.
  • ارزیابی رشد جنین: اطلاعات به دست آمده از اکوی قلب جنین به پزشکان کمک می کند تا رشد و سلامت جنین را ارزیابی کنند.
    اطمینان بخشی به والدین: اکوی قلب جنین به والدین کمک می کند تا با دیدن تصویر قلب جنین، آرامش و اطمینان بیشتری درباره سلامت جنین خود پیدا کنند.
  • کاهش خطرات: با شناسایی نقص های قلبی جنین و پیشگیری و درمان آنها، خطرات برای سلامت جنین کاهش می یابد.

به طور کلی، اکوی قلب جنین یکی از روش های مهم در پیشگیری و درمان نقص های قلبی جنین است و به پزشکان کمک می کند تا سلامت جنین را ارزیابی و برنامه ریزی کنند.

چه زمانی باید سونوگرافی قلب انجام دهیم؟

سونوگرافی قلب یک روش تصویربرداری غیرتهاجمی است که با استفاده از امواج صوتی به بررسی و تصویربرداری عضله‌ی قلب، ساختارهای داخلی آن و جریان خون درون آن می‌پردازد. این روش به عنوان یک ابزار تشخیصی بسیار قوی و کارآمد در بسیاری از بیماری‌های قلبی شناخته شده است. سونوگرافی قلب برای تشخیص اختلالات قلبی مانند نارسایی قلبی، افزایش حجم قلب و همچنین بررسی شدت اختلالات دریچه‌های قلبی، مانند بسته شدن و یا نبودن دریچه‌های قلبی استفاده می‌شود.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه