هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز

بهترین دکتر سکته قلبی در شیراز

پگاه جاوید
دکتر سکته قلبی در شیراز
مشاهده همه

سکته قلبی یکی از بیماری هایی است که ناگهانی در فرد ایجاد می شود و باید سریعا رسیدگی شود. در ادامه بهترین دکتر سکته قلبی در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

بهترین دکتر سکته قلبی در شیراز

دریافت نوبت آنلاین با بهترین دکتر سکته قلبی در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید به کمک سایت پزشک شهر، در زودترین زمان ممکن نوبت اینترنتی خود را ثبت نمایید. برای این کار می توانید در پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا، گزینه دریافت نوبت را انتخاب نمایید.

سایر پزشکان سکته قلبی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر کتایون موثقی شیراز 0713
2 دکتر مریم توسلی شیراز، خیابان اردیبهشت، روبروی آزمایشگاه دانشبد، ساختمان فروردین، طبقه اول 07132318184
07132318185
3 دکتر آرش یزدان شناس مطب: شیراز، خیابان زند ، روبروی هتل پارس، حدفاصل خیابان فلسطین (باغشاه) وخیابان هفت تیر (بیست متری )، نبش کوچه 45، جنب بانک سامان، ساختمان پزشکان آراد، طبقه دوم 09174466776
07132316913
4 دکتر زهرا سوند رومی شیراز، خیابان قصرالدشت، حد فاصل قم‌آباد و چهارراه زرگری، روبروی کوچه 68، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 4، واحد 18 07136267983​​​
07136267982
5 کلینیک سلامت پایدار شیراز، خیابان اردیبهشت، تقاطع فلسطین، ساختمان امیران، طبقه سوم
شیراز، معالی آباد، ابتدای دوستان، ساختمان الوند، واحد 301
07132318171
07136341057
6 دکتر محمد علی فلاحی شیراز، درمانگاه بیمارستان های مادر و کودک غدیر، پیوند ابوعلی سینا 09172238482

بهترین دکتر سکته قلبی در شیراز

سکته، یکی از بیماری ها و به زبان بهتر یکی از معضلاتی است که همیشه جان انسان ها را تهدید می کند. برخی از سکته ها متاسفانه به مرگ ختم شده و تعدادی از سکته ها نیز باعث ناتوانی حرکتی و فلج در افراد می گردد. سکته قلبی نیز از جمله مواردی است که جان و سلامتی انسان ها را تهدید می کند. سکته قلبی معمولا در اثر پایین و بالا شدن فشار خون در بدن افراد رخ می دهد. با پیشرفت تکنولوژی و زندگی ماشینی و تغذیه نامناسب و ورزش نکردن، سکته قلبی، به افراد جوان تر نیز راه پیدا کرده و جان و سلامتی آنها را تهدید می کند.

در شهر شیراز که یکی از قطب های مهم پزشکی کشور می باشد، پزشکانی که به درمان سکته قلبی می پردازند بسیار زیاد بوده و شما خواهید توانست به سهولت به آنها دسترسی داشته باشید. دکتر های قلب در نقاط مختلف شهر شیراز و نیز در درمانگاه ها و بیمارستان های معتبر شیراز به طبابت مشغول هستند. به درستی نمی توان گفت که این پزشک قلب از دیگری بهتر است چون اغلب این پزشکان در کار خود ماهر بوده و پزشکان حاذق و معتبری می باشند و نمی توان به راحتی یک پزشک را بر دیگری ارجحیت داد. شما می توانید با خیال راحت به یکی از پزشکان قلب که در دسترس شماست مراجعه نموده و خدمات پزشکی مطلوبی را اخذ نمایید. همجنین برای مشاهده لیست پزشک متخصص قلب در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز

علل سکته قلبی

یکی از علل اصلی سکته قلبی، بسته شدن و تنگ شدن رگ ها و مجاری قلب است. هنگامی که خون نتواند به راحتی در رگ ها جریان پیدا کند و یا نتواند در مجاری قلب به راحتی پمپاژ گردد در آن صورت است که سکته قلبی به وجود می آید. البته دلیل انسداد و یا تنگ شدن رگ ها می تواند در نوع تغذیه باشد و غذاهایی که بسیار چرب و یا ناسالم باشند راه را برای به وجود آمدن سکته قلبی باز می کنند. همچنین ورزش نکردن و عدم فعالیت های بدنی باعث تشدید بیماری و در نهایت سکته قلبی می شود. همچنین استفاده از دخانیات و و الکل نیز از جمله مواردی است که سبب به وجود آمدن سکته ی قلبی در افراد می گردد.

راه درمان سکته قلبی

برای اینکه خدایی ناکرده به سکته ی قلبی دچار نگردید حتما چک آپ سالیانه را انجام دهید و از سلامتی خود مطلع گردید. در این چکاپ ها پزشکان آخرین وضعیت سلامتی یا بیماری شما را اعلام کرده و قبل از وقوع حوادث قلب، با تجویز داروهای مناسب و یا راه های دیگر به شما کمک می کنند که از حوادث ناگوار رهایی یابید. همچنین به منظور جلوگیری از سکته قلبی بهتر است به طور مرتب ورزش کنید و تغذیه مناسب و سالمی داشته باشید.

نظر کاربران