هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز

هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز

پگاه جاوید
دکتر هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز
مشاهده همه

هولتر مانیتورینگ فشارخون یک روش کنترل و اندازه گیری فشار خون در 24 ساعت است. لیست پزشکانی که هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز انجام می دهند در این مطلب به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز

سایر پزشکان هولتر مانیتورینگ در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر کتایون موثقی شیراز 0713
2 دکتر مریم توسلی شیراز، خیابان اردیبهشت، روبروی آزمایشگاه دانشبد، ساختمان فروردین، طبقه اول 07132318184
07132318185
3 دکتر آرش یزدان شناس مطب: شیراز، خیابان زند ، روبروی هتل پارس، حدفاصل خیابان فلسطین (باغشاه) وخیابان هفت تیر (بیست متری )، نبش کوچه 45، جنب بانک سامان، ساختمان پزشکان آراد، طبقه دوم 09174466776
07132316913
4 دکتر زهرا سوند رومی شیراز، خیابان قصرالدشت، حد فاصل قم‌آباد و چهارراه زرگری، روبروی کوچه 68، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 4، واحد 18 07136267983​
07136267982
5 کلینیک سلامت پایدار شیراز، خیابان اردیبهشت، تقاطع فلسطین، ساختمان امیران، طبقه سوم 07132318171
07136341057
6 دکتر محمد علی فلاحی شیراز، درمانگاه بیمارستان های مادر و کودک غدیر، پیوند ابوعلی سینا 09172238482

هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز

این نوع از هولتر مانیتورینگ فشار خون برای درمان مشکلات فشار خون و نارسایی های قلبی به کار می رود.این روزها مشکلات قلبی و و فشار خون گریبانگیر بسیاری از مردم بوده و افراد ، نگرانی های خاص خودشان را از این موضوع دارند.با استفاده از هولتر مانیتورینگ فشار خون، مشکلات افراد و ناراحتی های قلبی و فشار خون آنان در محیط بیرون از درمانگاه و بیمارستان ، رصد شده و بیمار، دورادور مورد بررسی و تحقیق و پایش قرار می گیرد. بدینوسیله پزشک خواهد توانست اطلاعات جامع تر و کامل تری نسبت به بیمار خود پیدا کرده و به درمان بیماری وی اهتمام ورزد. همچنین برای مشاهده لیست پزشک متخصص قلب در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز

هولتر مانیتورینگ نوار قلب

هولتر مانیتور یکی از انواع الکترو کاردیوگرام است که طی 24 ساعت اطلاعات مربوط به قلب بیمار را پایش نموده و مورد مطالعه قرار می دهد. توسط این دستگاه می توان فشار خون افراد را مورد مطالعه قرار داد. هولتر مانیتورینگ این مزیت ها را دارد:

  • اجتناب از خطاها و یا تشخیص های نادرست
  • فشار خون شخص، در روز و یا شب ثبت می گردد.
  • ارزیابی ریتم شبانه روزی فشار خون.
  • ارائه ی اطلاعات شفاف از فشار خون فرد.
  • مداومت بیشتر آن نسبت به آزمایش های بالینی.

هولتر مانیتورینگ 24 ساعته

همانطور که پیشتر عنوان گردید هولتر مانیتورینگ ها دستگاه های کوچکی هستند که با سیم ها و الکترودهای فراوان به همراه چسب هایی خاص به بدن بیمار متصل شده و می تواند در طول بیست و چهار یا چهل و هشت ساعت اطلاعات قلبی و مشکلات احتمالی آن را ثبت و ضبط نماید. این دستگاه قابلیت ها و مزایای زیادی دارد که پیشتر به آن اشاره کردیم.پزشکان زیادی در شیراز هستند که هولتر مانیتورینگ فشار خون و قلب را انجام داده و بر روی آن مطالعاتی انجام می دهند. لیست این مراکز و پزشکان را می توانید در اینترنت و در سایت پی جو پیدا نموده و با یافتن آدرس و شماره تماس آنان نسبت به درمان بیماری های قلب و فشار خون خود، خدمات پزشکی مطلوبی را اخذ نمایید.

هزینه هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز چقدر است؟

هزینه هولتر مانیتورینگ فشارخون در شیراز متفاوت است. بسته به کلینیک یا بیمارستانی که مراجعه می کنید، هزینه این روش می تواند بین 500 تا 1 میلیون تومان باشد. این هزینه شامل هزینه دستگاه، بررسی فشارخون و خدمات پزشک است.

هولتر ریتم چیست

هولتر ریتم در واقع همان پایشگر نوار قلب بوده و برای تشخیص بی نظمی ها و تپش قلب بیمار در طول شبانه روز به کار می رود . در این روش قلب را در حالی که بیمار در مطب و یا بیمارستان نمی باشد به مدت 24تا48 ساعت مورد تحقیق قرار داده و این کار در حالت فعالیت و استراحت فرد نیز انجام می پذیرد. فعالیت های بیمار بر روی دستگاه کوچکی ضبط شده و مورد تحقیق قرار می گیرد.این دستگاه به بدن بیمار نصب شده و با سیم های کوچکی به بدن متصل می گردد. البته این کار با وصل نمودن چسب هایی به بدن بیمار انجام می پذیرد. پس از بازگشت بیمار به بیمارستان الکترودها و سیم ها از بدن فرد جدا شده و اطلاعات دستگاه را مورد پایش قرار می دهند . بدین ترتیب می توان عملکرد قلب را مورد مشاهده قرار داده و به درمان مشکلات مغزی اقدام ورزید.

نظر کاربران