مراکز فتوگرافی پزشکی در شیراز

فتوگرافی پزشکی در شیراز + شماره تماس و آدرس

پگاه جاوید
عکاسی پزشکی شیراز
مشاهده همه

اگر شما نیز می خواهید عمل های زیبایی از جمله عمل بینی، لیفت، حجم دهی و ارتودنسی و ... انجام دهید، عکس قبل و بعد یکی از الزامات برای مشاهده و تصمیم گیری راجب عمل می باشد. این عکس ها در مراکز تخصصی انجام میشود که لیست بهترین مراکز فتوگرافی پزشکی در شیراز در این مقاله به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

لیست مراکز فتوگرافی پزشکی در شیراز

در جدول زیر از سایت پزشک شهر، بهترین فتوگرافی پزشکی در شیراز به شما معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره آنلاین می توانید بر روی نام مراکز vip کلیک نمایید.

ردیفنامآدرستلفن
1
فتوگرافی پزشکی رایانشیراز، قصردشت، روبروي پارک كوثر، بين كوچه 75 و 77، ساختمان تريتا، طبقه همكف، راديولوژي دكتر زنگويي بوشهري09176675664
09900907006

مراکز فتوگرافی پزشکی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
فتوگرافی پزشکی رایان شیراز، خیابان قصردشت، روبروی مخابرات ولیعصر، نبش کوچه 50، ساختمان آریانا 7، طبقه دوم، راديولوژی دكتر شيوا ايرانپور 09176675664
09900907006
2
فتوگرافی زایس (صبا) شیراز، ابتدای خیابان زند 09023334934

مراکز فتوگرافی پزشکی در شیراز

بهترین فتوگرافی پزشکی در شیراز

برای انتخاب بهترین فتوگرافی پزشکی باید به سراغ یک تیم حرفه ای و کار بلد بروید. بسیاری از پزشکان زیبایی فقط با در دست داشتن این تصاویر حاضر به شروع کار هستند. این عکس ها در تمام زوایا و با بهترین نور باید انجام شود. توجه داشته باشید که عکس هاس قبل و بعد دقیقا باشید از یک زاویه باشد و نور سفید و زرد به یک اندازه استفاده شده باشد.  از بهترین فتوگرافی های شیراز میتوان به مواردی که در جدول بالا معرفی شده است اشاره کرد.

عکس پزشکی یا فتوگرافی پزشکی چیست؟

شناخت بیماری در زمینه پوست، مو، زیبایی، جراحی پزشکی و ... یکی از اصلی ترین بخش درمان می باشد. به این منظور باید عکس های دقیقی از پوست و یا سایر بدن گرفته شود. این عکس ها باید به طوری دقیق باشد که پزشک بتواند به آن استناد کند. همچنین نور پردازی باید طوری باید که به هیچ وجه سایه ایجاد نشود.

کاربرد فتوگرافی پزشکی

فتوگرافی پزشکی شاخه ای از عکاسی است که برای ثبت تصاویر پزشکی استفاده می شود. این تصاویر می توانند برای اهداف مختلفی از جمله تشخیص بیماری، پیگیری پیشرفت درمان و آموزش پزشکی استفاده شوند. کاربردهای فتوگرافی پزشکی عبارتند از:

  • انواع عکس دندان
  • فتوگرافی ارتودنسی (عکس ارتودنسی) که توسط متخصص ارتودنسی دندان در شیراز خواسته می شود.
  • فتوگرافی بینی (عکس جراحی بینی ، عکس بینی )
  • فتوگرافی ارتوسرجری(عکس جراحی فک و صورت)
  • عکس جراحی گوش (فتوگرافی جراحی گوش)
  • عکس جراحی پلاستیک (عکس قبل و بعد)
  • فتوگرافی جراحی شکم (عکس جراحی شکم)
  • ماکروگرافی
  • عکاسی از پوست و چشم و...
نظر کاربران