متخصص ژنتیک در شیراز

بهترین پزشکان متخصص ژنتیک در شیراز + شماره تماس و آدرس

پگاه جاوید

در شهر شیراز نیز چندین متخصص ژنتیک با تجربه و مهارت بالا مشغول به کار هستند. انتخاب بهترین متخصص ژنتیک در شیراز می تواند برای بیمارانی که به دنبال مشاوره یا درمان بیماری های ژنتیکی هستند، اهمیت زیادی داشته باشد. لیست بهترین پزشکان متخصص ژنتیک در شیراز در این مطلب از سایت پزشک شهر به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

لیست پزشکان متخصص ژنتیک در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر محمد علی فقیهی
متخصص ژنتیک پزشکی
شیراز، خیابان زند، بین بیست متری و صورتگر، کوچه 43، اولین کوچه سمت راست 07132622147
2 دکتر حامد رضا گودرزی
متخصص ژنتیک پزشکی
شیراز، بلوار چمران، کوچه 3، پلاک 231 07136463000
3 دکتر مجید یاوریان
متخصص ژنتیک پزشکی
شیراز، خیابان زند، اول بیست متری، جنب داروخانه دکتر طباطبایی، ساختمان منا، طبقه 2 07132356286
4 دکتر مهدی دیانت پور
متخصص ژنتیک پزشکی
شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز 07132305410

مشاوره آنلاین با دکتر ژنتیک در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید از طریق سایت پزشک شهر، با بهترین دکتر ژنتیک در شیراز مشاوره آنلاین داشته باشید. برای این کار می توانید در پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید و سوالات خود را در این خصوص بپرسید.

مشاوره آنلاین با دکتر ژنتیک مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت و هزینه: شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب پزشک، در هر زمان و مکانی که هستید، با او مشاوره داشته باشید. این امر می تواند برای افرادی که در شهرهای دوردست زندگی می کنند یا دسترسی به مطب پزشک برای آنها دشوار است، بسیار مفید باشد.
  • راحتی و آسایش: شما می توانید در محیطی راحت و بدون اضطراب، سوالات خود را از پزشک بپرسید. این امر می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد بیماری خود کسب کنید و تصمیمات بهتری بگیرید.
  • امکان دسترسی به پزشکان متخصص: از طریق مشاوره آنلاین، شما می توانید با بهترین دکتر ژنتیک در شیراز، فارغ از محل زندگی خود، مشاوره داشته باشید.

متخصص ژنتیک در شیراز

نوبت دهی مرکز جامع ژنتیک شیراز

افرادی که در معرض بیماری های ژنتیکی هستند باید حتما در اولین فرصت به متخصص ژنتیک مراجعه کنند. یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان دریافت نوبت به صورت کاملا اینترنتی است. به این منظور می توانید در پروفایل های پزشکان vip، گزینه ثبت نوبت را انتخاب کنید و در زمان دلخواه نوبت خود را ثبت نمایید.

مطب مشاوره ژنتیک در شیراز

شاید برای شما نیز سوال پیش بیاید که اصلا مشاوره ژنتیک چیست و برای چه افرادی لازم و ضروری است؟ در این خصوص باید بگوییم که مشاوره ژنتیک به معنای مشاوره برای افرادی که در خطر و معرض بیماری های ژنتیکی پرخطر قرار دارند است. همچنین این قرار ملاقات ها در بعضی مورد باید به طوری خصوصی و فقط با خود شخص انجام شود و در مورد دیگر  می تواند در حضور خانواده شخص برگذار شود.

همچنین اگر فکر می کنید بیماری های شما به خاطر مشکلات عصبی است میتوانید به متخصص مغز و اعصاب در شیراز مراجعه فرمایید.همچنین می توانید لیست کلینیک مشاوره ژنتیک در شیراز را نیز در سایت پی جو مشاهده نمایید.

متخصص ژنتیک در شیراز

مراجعه به کلینیک مشاوره ژنتیک در شیراز برای چه افرادی الزامی است؟

مراجعه به پزشک ژنتیک برای افرادی الزامی است که:

  • تشخیص بیماری ژنتیکی در خود یا فرزند
  • زوجین تمایل به بارداری و داشتن فرزند دارند
  • تاریخچه خانوادگی مرتبط
  • بانوانی که قصد باردار شدن در سن 36 سال به بالا را دارند.
  • کسانی که سایقه بیماری خانوادگی دارند.
  • بانوانی که 2 الی 3 سقط جنین داشته اند.
  • کودکان متولد شده با بیماری خاص
  • ...

مهم است که قبل از مراجعه به پزشک ژنتیک، با خانواده خود در مورد تاریخچه بیماری های ژنتیکی یا اختلالات مرتبط صحبت کنید تا بتوانید اطلاعات کاملی در اختیار پزشک قرار دهید.

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک شهر بهترین دکتر متخصص ژنتیک در شیراز به شما معرفی شد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال نمایید.

نظر کاربران