عکس برداری رنگی کلیه در شیراز

بهترین دکتر عکس برداری رنگی کلیه در شیراز (IVP)

پگاه جاوید

انتخاب یک دکتر متخصص و باتجربه برای انجام عکس برداری رنگی کلیه بسیار مهم است. یک دکتر خوب باید مهارت و تجربه کافی در انجام این روش را داشته باشد تا بتواند تصاویری با کیفیت و دقیق تهیه کند. در این مطلب از سایت پزشک شهر بهترین دکتر عکس برداری رنگی کلیه در شیراز به شما معرفی شده است.

بهترین دکتر عکس برداری رنگی کلیه در شیراز

در جدول زیر بهترین پزشکان برای عکس برداری رنگی کلیه در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر امیرپاشا هنرپیشه شیراز ، خیابان قصرالدشت ، سه راه خلدبرین ، جنب بیمارستان فرهمندفر ، ساختمان اکسیر ، واحد 203 07136277802
2 دکتر احمد کاویانی شیراز، قصرودشت، حدفاصل چهارراه زرگری و بلوار چمران، روبه روی دبیرستان بزرگی، ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه سوم، واحد 11 07136263163
3 دکتر سیده بیتا صدیقی شیراز، خیابان زند، روبروی بیست متری سینما سعدی، کوچه 50، ساختمان ارم، طبقه اول 07132333748
4 دکتر مهرداد محمدحسینی شیراز، نبش چهارراه زرگری و قصرالدشت، ساختمان بارانا، طبقه4، پلاک43 09177222161
5 دکتر مهرزاد لطفی شیراز، بلوار دکتر حسابی، بلوار آفرینش، روبروی پمپ گاز، مجتمع پزشکی آفرینش، طبقه دوم 0713319

دریافت نوبت از عکس برداری رنگی کلیه در شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکتر عکس برداری رنگی کلیه در شیراز است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب پزشک، از قبل برای انجام عکس برداری رنگی کلیه نوبت بگیرید. شما می توانید با کلیک بر روی نام پزشکانی که در جدول بالا معرفی شده است، صفحه پروفایل پزشک را مشاهده کنید. سپس برای ثبت نوبت دکمه دریافت نوبت را انتخاب نمایید.

بهترین رادیولوژی در شیراز

مشاوره آنلاین با عکس برداری رنگی کلیه در شیراز

برای مشاوره اینترنتی با دکتر IVP در شیراز می توانید در صفحه پروفایل پزشکان، گزینه مشاوره اینترنتی را انتخاب نمایید و سوالات خود را بپرسید. مشاوره اینترنتی با دکتر IVP می‌تواند در موارد زیر مفید باشد:

  • دریافت اطلاعات اولیه در مورد بیماری‌ها و روش‌های درمانی
  • پیگیری وضعیت بیماری
  • دریافت توصیه‌های پزشکی

چگونه باید برای عکس برداری رنگی کلیه آماده شویم؟

پزشک یا تکنسین رادیولوژی دستورالعمل های خاصی را برای آماده سازی شما برای عکس برداری رنگی کلیه ارائه می دهد. این دستورالعمل ها معمولاً شامل موارد زیر است:

  • ناشتا بودن 8 تا 12 ساعت قبل از عکس برداری
  • مصرف داروهای مسهل برای پاکسازی روده
  • نوشیدن مایعات فراوان برای حفظ هیدراتاسیون بدن

دکتر عکس برداری رنگی کلیه در شیراز

عکس برداری رنگی کلیه چگونه انجام می شود؟

عکس برداری رنگی کلیه معمولاً در یک مرکز رادیولوژی یا بیمارستان انجام می شود. این روش معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد. ابتدا، یک پرستار یا تکنسین رادیولوژی یک کاتتر را در یک ورید بازوی شما قرار می دهد. سپس، ماده حاجب ید دار از طریق کاتتر به بدن شما تزریق می شود.

در حالی که ماده حاجب در حال حرکت در بدن شما است، تکنسین رادیولوژی از شما می خواهد تا در موقعیت های مختلف قرار بگیرید. تکنسین رادیولوژی از اشعه ایکس برای گرفتن تصاویر از کلیه ها و مجاری ادراری شما استفاده می کند. پس از انجام عکس برداری، کاتتر از بدن شما خارج می شود.

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین مرکز عکس برداری رنگی کلیه در شیراز به شما معرفی شد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

نظر کاربران