عکس برداری رنگی از رحم در شیراز

بهترین دکتر عکس برداری رنگی از رحم در شیراز

پگاه جاوید

عکس رنگی رحم یا هیستروسالپنگوگرافی (HSG) یک آزمایش تصویربرداری است که برای بررسی رحم و لوله‌های فالوپ زن به منظور تشخیص مشکلات باروری، انسداد لوله‌های فالوپ، ناهنجاری‌های رحمی و سایر موارد انجام می‌شود. انتخاب یک متخصص مجرب و دلسوز برای انجام این آزمایش، امری مهم و حیاتی است. بهترین دکتر عکس برداری رنگی از رحم در شیراز در این مطلب از سایت پزشک شهر به شما معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت اینترنتی می توانید از طریق پروفایل های vip اقدام نمایید.

بهترین دکتر عکس برداری رنگی از رحم در شیراز

در جدول زیر بهترین پزشکان برای عکس برداری رنگی از رحم به همراه شماره تماس و آدرس به شما کاربران عزیز معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر پگاه کرامتی شیراز، بلوار زند، خیابان فلسطین (باغشاه)، تقاطع معدل و فلسطین، ساختمان تابا، طبقه 4 09058527571
2 دکتر انسیه ایزدپناه شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، حد فاصل خیابان فلسطین و بیست متری سینما سعدی، جنب سازمان محیط زیست، ساختمان نیکان، طبقه 1 07132318466
3 دکتر سیروس سرحدی شیراز، خیابان اردیبهشت شرقی، حدفاصل خیابان هفت تیر و شهید فقیهی، روبروی آزمایشگاه دانشبد، ساختمان فروردین، طبقه دوم 09178059208
4 دکتر امیرپاشا هنرپیشه شیراز ، خیابان قصرالدشت ، سه راه خلدبرین ، جنب بیمارستان فرهمندفر ، ساختمان اکسیر ، واحد 203 07136277802
5 دکتر احمد کاویانی شیراز، قصرودشت، حدفاصل چهارراه زرگری و بلوار چمران، روبه روی دبیرستان بزرگی، ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه سوم، واحد 11 07136263163

مشاوره آنلاین با دکتر عکس برداری رنگی از رحم در شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر، امکان مشاوره آنلاین از بهترین دکتر عکس برداری رنگی از رحم در شیراز است. شما می توانید در سایت پزشک شهر، در پروفایل پزشکان vip گزینه مشاوره اینترنتی را انتخاب کرده و در نهایت سوالات خود را از بهترین پزشکان بپرسید.

متخصص رادیولوژی در شیراز

دریافت نوبت اینترنتی عکس برداری رنگی از رحم در شیراز

سایت پزشک شهر با ارائه امکان دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکترهای عکس برداری رنگی رحم در شیراز، گامی دیگر در جهت رفاه حال شما برداشته است. با استفاده از این سامانه، شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب پزشک، در هر زمان و مکانی که هستید، برای انجام عکس رنگی رحم نوبت بگیرید  شما می توانید با کلیک بر روی نام پزشکانی که در جدول بالا معرفی شده است، صفحه پروفایل پزشک را مشاهده کنید. سپس برای ثبت نوبت دکمه دریافت نوبت را انتخاب نمایید.

عکس برداری رنگی از رحم در شیراز

هزینه عکس برداری رنگی از رحم در شیراز

قیمت عکس برداری رنگی از رحم (هیستروسالپینگوگرافی) در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع مرکز: هزینه عکس رنگی رحم در مراکز دولتی و خصوصی متفاوت است. به طور کلی، مراکز دولتی هزینه کمتری نسبت به مراکز خصوصی دارند.
  • نوع بیمه: اگر بیمه درمانی دارید، ممکن است بخشی از هزینه عکس رنگی رحم را تحت پوشش قرار دهد. میزان پوشش بیمه به نوع بیمه و مرکز درمانی شما بستگی دارد.
  • تجربه و تخصص پزشک: هزینه عکس رنگی رحم توسط پزشکان مختلف می تواند متفاوت باشد.
  • نوع تجهیزات: نوع تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده در عکس رنگی رحم می تواند بر هزینه آن تاثیر بگذارد.
  • هزینه های جانبی: هزینه های جانبی مانند داروهای ضد درد و آنتی بیوتیک نیز می تواند به هزینه عکس رنگی رحم اضافه شود.

به طور کلی، هزینه عکس رنگی رحم در شیراز بین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است. برای اطلاع از هزینه دقیق عکسبرداری از رحم می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

بهترین زمان برای انجام عکس رنگی رحم چه زمانی است؟

بهترین زمان برای انجام عکس رنگی رحم، روزهای 7 تا 10 بعد از شروع قاعدگی است.

  • خونریزی قاعدگی تمام شده است: در این زمان، پزشک می تواند داخل رحم را به طور واضح ببیند.
  • تخمک گذاری هنوز اتفاق نیفتاده است: انجام عکس رنگی رحم در دوران بارداری خطرناک است.
  • لوله های رحمی در این زمان بازتر هستند: این امر عبور ماده حاجب را آسان تر می کند.

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک شهر، بهترین دکتر عکسبرداری رنگی از رحم در شیراز به شما معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. بهترین زمان برای انجام عکس برداری از رحم، روزهای 7 تا 10 بعد از شروع قاعدگی است.

نظر کاربران