مراکز درمان ناباروری در شیراز

لیست مراکز درمان ناباروری در شیراز + شماره تماس و آدرس

پگاه جاوید

بهترین مراکز درمان ناباروری در شیراز در لیست زیر توسط سایت پزشک شهر معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس برقرار نمایید و یا پروفایل پزشکان را مشاهده نمایید.

لیست مراکز درمان ناباروری در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مرکز درمان ناباروری شیراز (دکتر سیروس رستمی) شیراز، خیابان زرگری، ابتدای بلوار مطهری، بن بست 3، (شعبه 1)
شیراز، خیابان زرگری، نبش کوچه 18، ساختمان مدیکال
07136275511
07136270840
2 کلینیک ناباروری بيمارستان مادر و كودک شیراز شیراز، دروازه قرآن، ابتدای شهرک گلشن 07132279701
3 مرکز درمان ناباروری دنا شیراز شیراز، بلوار مطهری، چهار راه ستارخان، کوی دنا، بیمارستان دنا 07136490411
4 بيمارستان حضرت زینب(س) شیراز، میدان دفاع مقدس 07137266811

مرکز ناباروری دکتر رستمی شیراز

مرکز ناباروری دکتر رستمی شیراز از سال 1372 به عنوان یکی از پیشگامان درمان ناباروری در جنوب ایران، فعالیت خود را آغاز نموده است. این مرکز با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین برجسته و استفاده از تجهیزات مدرن و روز دنیا، در مسیر کمک به زوجین برای باروری و تشکیل خانواده گام برمی‌دارد. شماره تلفن مرکز ناباروری دکتر رستمی شیراز 07136275511 است.

مشاوره آنلاین با مراکز ناباروری شیراز

شما کاربران عزیز می توانید سوالات خود را راجب انواع روش های درمان ناباروری از بهترین مراکز و کلینیک های شیراز بپرسید. برای این کار می توانید در پروفایل مراکز vip بر روی گزینه مشاوره آنلاین کلیک نمایید.

بهترین مراکز درمان ناباروری در شیراز

ناباروری در سال های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی بسیار نادر شده است. در این مقاله و در جدول بالا لیستی از بهترین مراکز ناباروری به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است. اگر شما نیز به هر دلیلی نمیتوانید صاحب فرزند شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای درمان به این مراجعه کنید. پزشک نازایی و آی وی اف در شیراز می توانند در خصوص ناباروری و لقاح مصنوعی به شما کمک کنند.

مراکز درمان ناباروری در شیراز

درمان ناباروری تا چه اندازه موفقیت آمیز است؟

سوالی که برای زوج های نابارور به وجود می آید این است که درمان ناباروری تا چه اندازه می تواند موفقیت لازم باشد؟ در حال حاضر حدود 99% از ناباروری ها قابل درمان است پس جایی برای نگرانی وجود ندارد. یکی از مواردی که برای باروری بسیار مهم است، سن زوجین می باشد. بهترین سن برای باردار شدن سن بین 20 تا 30 سالگی می باشد. از سن 35 سالگی به بالا بارداری کمی مشکل می شود که بهتر است تحت نظر پزشک متخصص باشید. همچنین اگر مشکلاتی و بیماری های زنانه دارید می توانید به متخصص زنان و زایمان در شیراز مراجعه کنید.

ویژگی بهترین مراکز ناباروری در شیراز

با توجه به این که تعداد مراکز ناباروری در حال افزایش است ویژگی های مختلفی، بعضی از آنها را منحصر به فرد کرده است که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد. همچنین برای مشاهده متخصص درمان هیدروسالپنکس در شیراز می توانید با شماره های درج شده تماس برقرار کنید.

  • داشتن مجوز اداره بهداشت
  • داشتن پزسک متخصص زن و مرد
  • سابقه عالی
  • هزینه مناسب
  • استفاده از بهترین ابزارها و تجهیزات
نظر کاربران