مراکز سونوگرافی چشم در شیراز

لیست مراکز سونوگرافی چشم در شیراز

پگاه جاوید

در این مطلب از سایت پزشک شهر لیست بهترین و باسابقه ترین مراکز سونوگرافی چشم در شیراز به همراه اطلاعات کامل شماره تماس و آدرس معرفی شده است. برای کسب نوبت اینترنتی، مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق مراکز و یا پزشکانی که این خدمت را ارائه می دهند، می توانید وارد صفحه پروفایل پزشکان یا مراکز معرفی شده شوید.

لیست مراکز سونوگرافی چشم در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 محمد زمانی شیراز، خیابان معدل غربی، حدفاصل باغشاه و ملاصدرا، طبقه فوقانی داروخانه دکتر اعتمادی، ساختمان راز ، طبقه 4 واحد 13 09012111809

نحوه دریافت نوبت اینترنتی سونوگرافی چشم شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر دریافت نوبت آنلاین می باشد. برای دریافت نوبت اینترنتی سونوگرافی چشم باید ابتدا وارد صفحه پروفایل مراکز معرفی شده در جدول شوید. پس از ورود به پروفایل می توانید روز و ساعات کار کلینیک و یا پزشک را مشاهده کنید و سپس نوبت خود را ثبت نمایید. برای انجام سونوگرافی چشم، حتما لازم است که برگه ارجاع از پزشک متخصص چشم داشته باشید.

دکتر محمد زمانی

دکتر محمد زمانی، به عنوان یکی از متخصصان برجسته سونوگرافی چشم در شیراز شناخته شده است. ایشان با سال ها تجربه و مهارت در این زمینه، خدمات تشخیصی دقیق و با کیفیتی را به بیماران ارائه می دهد. دکتر زمانی در زمینه تشخیص و بررسی دقیق بیماری‌های چشمی، تبحر خاصی دارد. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته سونوگرافی، می‌توانند تصاویر دقیقی از ساختار داخلی چشم، از جمله شبکیه، عصب بینایی، عدسی و زجاجیه تهیه کنند. این تصاویر دقیق، به تشخیص دقیق بیماری‌های چشمی مانند آب مروارید، گلوکوم، پارگی شبکیه، تومورهای چشمی و سایر اختلالات کمک شایانی می‌کند.  خدمات دکتر محمد زمانی در زمینه سونوگرافی چشم:

  • سونوگرافی ساختار داخلی چشم
  • تشخیص ناهنجاری های چشمی مانند آب مروارید، دژنراسیون ماکولا، شبکیه نفوذپذیر و جدایی شبکیه
  • ارزیابی سلامت چشم قبل و بعد از جراحی
  • رصد بیماری های چشمی

نحوه دریافت نوبت اینترنتی سونوگرافی چشم شیراز

هزینه عکس برداری چشم در شیراز

هزینه سونوگرافی چشم در شیراز به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع کلینیک (دولتی و خصوصی): کلینک های دولتی هزینه کمتری دریافت می کنند.
  • بیمه درمانی: هزینه ها با توجه به بیمه تکمیلی شما ممکن است متفاوت باشد.
  • نوع عکس برداری: ممکن است عکس برداری چشم شامل انواع مختلفی از تست ها و آزمایش ها باشد که براساس نیاز و شرایط هر فرد تعیین می‌شود. هر تست و آزمایش ممکن است هزینه متفاوتی داشته باشد.

برای اطلاع دقیق تر از هزینه ها می توانید وارد صفحه پروفایل شوید و از طریق چت آنلاین مستقیما از پزشک بپرسید.

مشاوره آنلاین با مراکز عکسبرداری از چشم در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید با بهترین و معروف ترین مراکز عکسبرداری از چشم در شیراز مشاوره اینترنتی داشته باشید و سوالات خود را به صورت کاملا اینترنتی از پزشک بپرسید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا، گزینه مشاوره را انتخاب نمایید.

جمع بندی

در این مطلب از سایت پزشک شهر بهترین و معروف ترین دکتر سونوگرافی چشم در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه ارسال نمایید.

نظر کاربران