حلزون تراپی در شیراز

مراکز حلزون تراپی در شیراز + شماره تماس و آدرس

پگاه جاوید

لیست مراکز حلزون تراپی در شیراز در این مطلب از سایت پزشک شهر به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

لیست مراکز حلزون تراپی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 سالن زیبایی مهشید طهماسبی شیراز، چهار راه زرگری، مجتمع تجاری بارانا، طبقه 8، واحد 85 07133601073
09370917563
2 دکتر الهام عباسی
پوست و مو – طب سنتی
شیراز، بلوار بعثت، قبل از فلکه سنگی، نبش کوچه 16، مجتمع مریم، طبقه 2 07136476157
3
مرکز زیبایی دکتر حمید مهاجری نژاد شیراز، خیابان قصردشت، خیابان قم آباد،
حد فاصل کوچه 4 و 6، پلاک 153
07136272440
09175888044

هزینه حلزون تراپی در شیراز چقدر خواهد بود؟

هزینه حلزون تراپی بسته به عوامل مختلفی مانند مهارت پزشک، مکان کلینیک یا مرکز زیبایی، نوع حلزون، تجربه و تخصص پزشک، و مدت زمان درمان تعیین می شود. پزشک در پایان جلسه درمان، قیمت نهایی را به شما اعلام خواهد کرد. همچنین می توانید از طریق گزینه مشاوره آنلاین در پروفایل های vip از قیمت ها مطلع شوید.

بهترین مرکز حلزون تراپی در شیراز کجاست؟

برای حلزون تراپی مراکز مختلفی وجود دارد که می توانید به آنجا مراجعه فرمایید. در صورتی که اطلاعات لازم در این مورد را ندارید می توانید در جدول بالا جست و جو کرده و آدرس و شماره تماس این مراکز را پیدا کنید. این کار در سایر کلینیک های زیبایی قابل انجام است که برای مشاهده لیست کلینیک زیبایی در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مراکز حلزون تراپی در شیراز

حلزون تراپی چیست؟

حلزون یکی از جاندارانی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه انسان ها قرار گرفته و برای زیبایی پوست و شفافیت و درخشندگی آن از حلزون استفاده می کنند. این جانور از خود ترشحاتی بروز می دهد که برای زیبایی پوست بسیار مهم می باشد. حلزون تراپی به عنوان روشی برای مبارزه با پیری شناخته می شود. حلزون به هنگام لغزیدن بر روی پوست، از خود مخاطی ترشح می کند که مانند یک ماسک عمل کرده و باعث زیباتر شدن و جوان تر شدن پوست می گردد.

فواید حلزون تراپی چیست؟

حلزون تراپی فوایدی برای پوست دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • کاهش التهابات پوستی
  • از بین بردن لکه های پوستی
  • باز سازی سلول های پوستی
  • برطرف نمودن ترک های پوستی و از بین بردن جای جوش و زخم.
  • درخشان و شفاف کردن پوست و ترمیم سلول هایی که در برابر نور خورشید آسیب دیده اند.
  • همچنین در این روش پوست در تولید مواد ضدباکتریایی بهتر عمل می کند.

معایب حلزون درمانی چیست؟

به طور کلی حلزون تراپی معایب و مشکلاتی ندارد اما بهتر است توسط متخصص صورت گیرد نه در منزل. ابتدا روی یک قسمت از پوست حلزون را قرار دهید و در صورت عدم حساسیت، روی قسمت های دیگر پوست بگذارید.
ممکن است در برخی موارد استفاده از حلزون تراپی باعث تب گردد و به همین دلیل است که می گوییم باید توسط متخصص انجام پذیرد؛ البته یکی از مهم ترین معایب حلزون تراپی تفاوت در کیفیت مخاط های ایجاد شده توسط این جانور می باشد که ممکن است نوع این مخاط متغیر باشد و در بازسازی پوست موفق عمل نکند.

همچنین حلزون ها ممکن است گاز بگیرند؛ بله، تعجب نکنید...حلزون ها دارای دندان های کوچکی هستند که ممکن است صورت شما را گاز بگیرند. البته فک حلزون ها قوی نیست و این نوع گاز گرفتن، تاثیر زیادی بر روی پوست ندارد.

مراقبت بعد از حلزون تراپی چیست؟

بعد از حلزون تراپی از آرایش خود داری کرده و پوست خود را دستکاری نکنید. همچنین برای شست و شو از آب گرم و خیلی سرد استفاده نکرده و از آب معمولی استفاده کنید. همچنین از قرار گیری در مقابل نور تند خورشید، خود داری ورزید. از فشار دادن صورت خود بپرهیزید و بگذارید که پوست استراحت کند.

نظر کاربران