درمان هذیان در شیراز

درمان هذیان در شیراز

مرادی

سایت پزشک شهر در این جا اسامی پزشک هایی که درمان هذیان در شیراز انجام میدهند به علاوه اطلاعات و شماره تلفن آنها را آورده است. در صورت نیاز میتوانید به پروفایل هر پزشک بروید و یا با شماره آنها تماس بگیرید و از نحوه نوبت دهی آنها آگاه شوید. همچنین با گزینه مشاوره آنلاین سوالات خود را از پزشک مورد نظرتان بپرسید.

بهترین دکتر هذیان در شیراز

در این جدول از سایت پزشک شهر نام و آدرس و شماره تلفن پزشک هایی که درمان هذیان در شیراز انجام میدهند را آورده ایم. با مراجعه به پروفایل هر یک نسبت به گرفتن نوبت و مشاوره آنلاین اقدام کنید.

ردیف نام آدرس تلفن
1 دکتر کاوه کاشانی شیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل باغشاه و 20 متری، جنب اداره محیط زیست، ساختمان نیکان، طبقه چهارم، واحد 7 07132318906
2 دکتر علی نصیری شیراز، معالی آباد (بولوار شریعتی)، رو به روی پارک ملت، نبش خیابان پزشکان، ساختمان پزشکان، طبقه 6 09337116890
3 دکتر حمیدرضا ایزدی شیراز، بلوار قدوسی غربی، نبش کوچه 13، ساختمان داروخانه شیلیان، طبقه 5 07136303882

09178356328

4 دکتر مجتبی ممتحن شیراز، خیابان زند، نبش بیست متری سینما سعدی، مجتمع پزشکی شیراز، طبقه 5، واحد 502 07132363470
5 دکتر مریم علیزاده شیراز، بلوار زند، حد فاصل پستچی و صورتگر، روبه روی بیمارستان فقیهی، ساختمان پزشکی البرز، طبقه 4، واحد 403 07132354837
6 دکتر محمدرضا رجائی شیراز، خیابان قصرالدشت، نبش خیابان مهر، مجتمع نگین، طبقه اول، واحد 6 09302905751
7 دکتر فاطمه حجری شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، کوچه 43، ساختمان مرمر، طبقه 3 07132317123
8 دکتر فاطمه حافظی شیراز، خیابان زرگری(مطهری شمالی)، جنب کوچه 18، ساختمان مدیکال، طبقه1، واحد 09221087346

نوبت دهی آنلاین دکترهای درمانگر هذیان در شیراز

بیمار محترم، شما میتوانید با مراجعه به پروفایل هر پزشک و انتخاب گزینه نوبت دهی، وقت ویزیت خود را تعیین کنید. از مزایای نوبت دهی آنلاین میتوان به، کم هزینه بودن آن اشاره کرد، همجنین برخی از بیماران نیز از طی کردن مسافت های طولانی بی نیاز میشوند. با نوبت دهی آنلاین در هر جا و مکان، تنها با دسترسی داشتن به اینترنت میتوانید نوبت خود را ثبت کنید.

درمان آلزایمر در شیراز

مشاوره آنلاین پزشک درمانگر هذیان در شیراز

معمولا بیماران بعد از مراجعه به پزشک نیز سوالاتی راجع به مشکل خود یا نحوه مصرف دارو و ... دارند. با مشاوره آنلاین در سایت پزشک شهر این امکان برای شما فراهم شده تا در هر کجا و هر زمان به صورت تصویری یا صوتی و یا نوشتاری با پزشک خود ارتباط برقرار کنید. پزشک مورد نظر به محض دیدن پیام شما در وقت مناسب، پاسخ شما را خواهد داد.

هزینه ویزیت دکتر و درمان هذیان در شیراز

درمان اختلال هذیانی معمولا کار آسانی نیست. داروهای آنتی‌سایکوتیک، داروهای ضد افسردگی و داروهای تثبیت‌کننده خلق‌وخو معمولا برای این افراد تجویز میشود که مقدار آن با توجه به مدت زمان مصرف و میزان حاد بودن شرایط بیمار متغیر است. همچنین درمان‌های روان‌شناختی مانند روان‌درمانی و درمان شناختی رفتاری، به عنوان ابزاری برای درمان این اختلال وجود دارد، که باز هم با توجه به نیاز بیمار ممکن است مدت زمان مراجعه بیمار به طول بیانجامد و هزینه درمان بالایی رابه دوش بیمار بیاندازد. این هزینه ها با توجه به پوشش دهی بیمه میتواند قابل قبول و پایین باشد، اما در صورت بیمه نبودن ممکن است بسیار بالا باشد.

اختلال هذیان چیست؟

اختلال هذیان یا همان (Delusional disorder) نوعی روان پریشانی است که فرد مبتلا به آن نمیتواند مرز بین واقعیت و هذیان را مشخص کند. این تجربیات و افکار ممکن است کاملا غیر واقعی یا تعبیر اغراق آمیزی از یک واقعیت باشد. افراد مبتلا به این اختلال، عملکرد اجتماعی و ظاهر نرمالی دارند و نمیتوان به سادگی متوجه همچین اختلالی در آنها شد. اما در برخی افراد نیز این هذیان چنان زیاد و شدید میشود که زندگی روزمره آنهارا مختل میکند. بیماری هذیان انواع مختلفی دارد که از آنها میتوان به هذیان جسمی اشاره کرد که فرد در این اختلال نگرانی خوب و عالی نبودن بدن خود را دارد. یا مثلا در هذیان فقر، فرد مبتلا تصور میکند که هیچ دارایی مادی با ارزشی ندارد.

درمان هذیان در شیراز

اختلال هذیان در افراد

اختلال هذیان معمولا در افراد 40 سال به بالا پدیدار میشود. اختلال گزند، که در بیمار فکر میکند که دائما دیگر افراد میخواهند به او آزار و اذیت برسانند بیشتر در مردها دیده میشود. زن ها بیشتر دچار اختلال ارتومانیک، که در آن فرد تصور می کند دائما شخص مهم یا مشهوری عاشق اوست و حتی به طور خیالی با او صحبت میکند، میشوند. افرادی که تمایل به تنهایی و گوشه گیری دارند نیز در معرض این اختلال هستند. مانند افرادی که به کشوری دیگر از محل زنگی خود مهاجرت کرده اند، افراد ناشنوا، افراد دارای مشکل ظاهری و افراد سالمند. برگرفته از سایت my.clevelandclinic.org

جمع بندی

در این صفحه از سایت "پزشک شهر" به معرفی پزشک هایی که درمان هذیان در شیراز انجام میدهند پرداخته ایم. همچنین درمورد اختلال هذیان و اینکه چه کسانی در معرض این اختلال هستند، اطلاعات مفیدی قرار داده ایم.

نظر کاربران