متخصص مغز و اعصاب در خیابان ملاصدرا شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص مغز و اعصاب در خیابان ملاصدرا شیراز

پگاه جاوید

اگر به دنبال بهترین و باسایقه ترین متخصص مغز و اعصاب در خیابان ملاصدرا شیراز هستبد تا انتهای این مطلب از سایت پزشک شهر با ما همراه باشید. برای دریافت نوبت آنلاین، مشاوره آنلاین و ... از دکتر می توانید وارد پروفایل دکتر شوید.

لیست بهترین متخصص مغز و اعصاب ملاصدرا در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر کاوه کاشانی شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، جنب داروخانه حیدری، ساختمان نیکان، طبقه 4، واحد 7 07132318906
2 دکتر صفورا کوکبی شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پارسه،طبقه اول، واحد 4 07136474925
3 دكتر مجید نهاوندی نژاد شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پارسه، طبقه دوم،واحد 9 07136473628
4 دكتر احسان علی علی بای شیراز، خیابان ملاصدرا، نبش خیابان اردیبهشت، ساختمان طوس، طبقه اول 07132317984

مشاوره آنلاین با دکتر متخصص مغز و اعصاب در محله ملاصدرا

مشاوره آنلاین با دکتر مغز و اعصاب شیراز در خیابان ملاصدرا یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر است که برای شما کاربران عزیز طراحی شده است. برای چت آنلاین با دکتر می توانید بر روی اسامی پز درج شده در جدول بالا کلیک کنید و وارد صفحه پروفایل شوید و سپس بر روی گزینه چت آنلاین کلیک کنید. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص مغز و اعصاب در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مشاوره آنلاین با دکتر متخصص مغز و اعصاب در محله ملاصدرا

نحوه نوبت دهی پزشک مغز و اعصاب خیابان ملاصدرا شیراز

برای دریافت نوبت آنلاین از پزشک مغز و اعصاب در خیابان ملاصدرا شیراز، ابتدا باید به پروفایل دکتر مورد نظر خود در سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراجعه کنید. در این پروفایل، می‌توانید ساعت حضور پزشک در مطب را مشاهده کنید. سپس، با توجه به ساعت‌های حضور پزشک، می‌توانید نوبت خود را در ساعت دلخواه ثبت کنید.

کلام آخر

لیست متخصص مغز و اعصاب خیابان ملاصدرا شیراز در جدول بالا معرفی شده است که برای دریافت نوبت دکتر مغز و اعصاب می توانید به پروفایل پزشکان مراجعه کنید. اگر پزشک مغز و اعصاب مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص مغز و اعصاب در خیابان زند شیراز و متخصص مغز و اعصاب در خیابان ملاصدرا شیراز  را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران