متخصص مغز و اعصاب معالی آباد شیراز

نوبت دهی بهترین متخصص مغز و اعصاب معالی آباد شیراز

پگاه جاوید

بهترین و باسابقه ترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب معالی آباد شیراز در ادامه مطلب توسط سایت پزشک شهر معرفی شده است. برای کسب نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین می توانید از طریق پروفایل دکتر اقدام نمایید.

لیست بهترین متخصص مغز و اعصاب معالی آباد شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر علی نصیری شیراز، خیابان معالی آباد، نبش کوچه 23، ساختمان اهورا، طبقه دوم، واحد22 09337116890
2 دکتر سید محمد راکعی شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، بالاتر از کوچه 27، ساختمان اوتانا 1 07136340534

نوبت دهی آنلاین دکتر مغز و اعصاب معالی آباد شیراز

برای دریافت نوبت اینترنتی از دکتر مغز و اعصاب در بلوار معالی آباد شیراز می توانید از طریق سایت پزشک شهر اقدام نمایید. برای این کار کافیست بر روی اسامی پزشکان معرفی شده در جدول بالا کلیک کنید و وارد صفحه پروفایل پزشک شوید و طبق ساعات حضور پزشک در مطب، نوبت خود را ثبت نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص مغز و اعصاب در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

نوبت دهی آنلاین دکتر مغز و اعصاب معالی آباد شیراز

مشاوره آنلاین پزشک مغز و اعصاب خیابان معالی آباد شیراز

یکی از قابلیت های سایت پزشک شهر که برای شما عزیزان طراحی شده است، مشاوره آنلاین با دکتر می باشد. برای چت آنلاین با پزشک، پس از ورود به صفحه پروفایل، بر روی گزینه چت آنلاین کلیک نمایید و سوالات خود را از پزشک بپرسید.

کلام آخر

لیست بهترین و باسابقه ترین متخصص مغز و اعصاب معالی آباد شیراز در بالا معرفی شده است که برای دریافت نوبت دکتر مغز و اعصاب می توانید به پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا مراجعه کنید. اگر پزشک مغز و اعصاب مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص مغز و اعصاب در قصردشت شیراز و یا دکتر مغز و اعصاب در فرهنگ شهر شیراز و یا متخصص مغز و اعصاب در تاچارا شیراز را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران