درمان پسوریازیس در شیراز

بهترین دکتر درمان پسوریازیس در شیراز

پگاه جاوید

در این لیست بهترین پزشکان برای درمان پسوریازیس در شیراز را در سایت پزشک شهر معرفی خواهیم کرد. شما می توانید از طریق پروفایل پزشکان vip برای ثبت نوبت اینترنتی و دریافت نوبت اقدام نمایید.

بهترین دکتر و مراکز درمان پسوریازیس در شیراز

در جدول زیر بهترین و معروف ترین پزشکان برای درمان پسوریازیس در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است.

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر فرهود صالحی شیراز، خیابان قصردشت، خیابان آسیاب قوامی، جنب انتقال خون، ساختمان ارسلان، طبقه چهارم، واحد 2 07136277428
2 دکتر منوچهر سدیفی شیراز، خیابان ستارخان، ساختمان سیلور، طبقه اول، واحد 101 07136282077
3
کلینیک زیبایی و لاغری موضعی دکتر نجمه قلزم شیراز، معالی آباد، بین دوستان و خلبانان، ساختمان اهورا، طبقه 6 واحد 64 07136341722
07136341744
09035363377
4
کلینیک فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی ارم شیراز، خیابان ارم، حدفاصل خیابان سروناز و نارون، روبروی کوچه 15 09107007006
5
کلینیک کاشت مو، لیزر و زیبایی مدرن شیراز، خیابان قصردشت، بعد از سه راه عفیف آباد، نبش کوچه 53، ساختمان نوین، طبقه اول، واحد 104 و 105 07136263228
07136341666
09173021589
09901391376
6
کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر قادری صدرا، بلوار پاسداران، روبروی پمپ گاز، ساختمان یاقوت، طبقه اول، واحد 1 07136431299
09914420591

درمان پسوریازیس در شیراز توسط کدام پزشکان انجام می شود؟

ویژگی های بهترین دکتر برای درمان پسوریازیس در شیراز عبارتند از:

  • متخصص پوست و مو و زیبایی با سابقه درمان پسوریازیس
  • دانش به روز در زمینه درمان های نوین پسوریازیس
  • عضویت در انجمن های علمی مرتبط با پوست و مو

اگر شما نیز به بیماری پسوریازیس مبتلا شده اید و می خواهید بهترین پزشک و مراکز درمانی را پیدا کنید سایت پزشک شهر در این مطلب لیستی از بهترین پزشکان و مراکز درمانی را معرفی کرده است. همچنین شما می توانید به متخصص پوست و مو در شیراز مراجعه کنید.

دریافت نوبت از دکتر درمان پسوریازیس در شیراز در پزشک شهر

شما می‌توانید از طریق سایت پزشک شهر، نوبت اینترنتی برای دریافت مشاوره از بهترین دکترهای متخصص در درمان پسوریازیس در شیراز دریافت کنید.

مراحل دریافت نوبت آنلاین عبارتند از:

  1. انتخاب پزشک: با جستجو در سایت پزشک شهر، لیست کاملی از متخصصین پوست و مو که در زمینه درمان پسوریازیس تبحر دارند، به همراه اطلاعات کامل شامل سوابق تحصیلی، تجارب و نظرات مراجعین مشاهده می‌کنید.
  2. انتخاب روز و زمان: پس از انتخاب پزشک مورد نظر، می‌توانید با توجه به روزهای حضور ایشان در مطب، نوبت خود را ثبت کنید.

درمان پسوریازیس در شیراز

مشاوره اینترنتی با دکتر درمان پسوریازیس در شیراز

شما کاربران عزیز می توانید به صورت کاملا اینترنتی از بهترین و معروف ترین دکتر درمان پسوریازیس در شیراز مشاوره اینترنتی دریافت نمایید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشکانی که به صورت vip معرفی شده است، گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کرده و سوالات خود را بپرسید.

بیماری پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی است. در حقیقت این بیماری بر پوست انسان تاثیر می گذارید. همان طور که می دانید پوست های مرده بدن در طول مدت زمان در حال ریزش است و پوست جدیدی ساخته می شود. مثلا زمانی که آفتاب سوخته می شوید پوست شما در اثر اشعه آفتاب سوخته می شود که بعد از مدتی شاهد پوسته پوسته شدن آن هستید.

در این بیماری تولید پوست سریع تر از ریزش آن است که باعث ایجاد پوست های مرده روی بدن می شود و در اصطلاح به آن صدفی شدن پوست هم می گویند. این بیماری شایع نیست و افرادی که به آن مبتلا هستند در تمام فصول سال شاهد علایم آن نخواهند بود. الیته باید بگوییم که علایم این بیماری بسیار مشابه بیماری اگزمای پوستی است که برای درمان اگزمای پوستی می توانید به متخصص درمان اگزمای پوستی در شیراز مراجعه کنید.

انواع بیماری پسوریازیس

پسوریازیس انواع مختلفی دارد و با توجه به محلی که شیوع پیدا کرده است در دسته های مختلفی تقسیم می شود.

  • پسوریازیس ولگاریس یا پسوریازیس پلاکی
  • پسوریازیس معکوس (صدف پوستی)
  • پسوریازیس پوست سر
  • پسوریازیس مفصلی یا آرتریت پسوریاتیک

علت بیماری پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس یک بیماری پوستی است که در آن سلول‌های پوستی به سرعت جایگزین می‌شوند. این امر باعث ایجاد لکه‌های قرمز، ملتهب و پوسته‌پوسته روی پوست می‌شود. علت دقیق پسوریازیس مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که ناشی از یک مشکل در سیستم ایمنی بدن است. در افراد مبتلا به پسوریازیس، سیستم ایمنی بدن به سلول‌های پوستی سالم به عنوان یک عامل خارجی حمله می‌کند. این حمله باعث می‌شود که سلول‌های پوستی سریعتر از حد معمول تولید و جایگزین شوند.

در افراد سالم، سلول‌های پوستی در عمیق‌ترین لایه پوست تولید می‌شوند. این سلول‌ها به تدریج از طریق لایه‌های پوست به سمت بالا حرکت می‌کنند و در نهایت در بیرونی‌ترین لایه پوست می‌میرند و پوسته‌پوسته می‌شوند. این فرآیند معمولاً حدود 3 تا 4 هفته طول می‌کشد.

در افراد مبتلا به پسوریازیس، این فرآیند تنها حدود 3 تا 7 روز طول می‌کشد. در نتیجه، سلول‌های پوستی که به طور کامل بالغ نشده‌اند، به سرعت در سطح پوست تجمع می‌یابند و باعث ایجاد لکه‌های پوسته‌پوسته و پوسته‌پوسته می‌شوند.

درمان پسوریازیس در شیراز

راه های انتقال بیماری پسوریازیس

معمولا این بیماری از طریق وراثت منتقل می شود یعنی والدینی که به بیماری پسوریازیس مبتلا هستند به احتمال بالا کودکانشان هم به این بیماری مبتلا می شوند. همچنین افرادی که به عفونت های ویروسی و چاقی مبتلا هستند ممکن است دچار این بیمار پوستی شوند.

بیماری پسوریازیس یک بیماری پوستی مزمن و غیرواگیر است که در اثر اختلال در سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. این بیماری باعث ایجاد ضایعات قرمز، پوسته پوسته و خارش دار بر روی پوست می شود.

تاکنون هیچ راه شناخته شده ای برای انتقال بیماری پسوریازیس از فردی به فرد دیگر وجود ندارد. این بیماری یک بیماری ژنتیکی است و معمولاً در افرادی که در خانواده آنها سابقه پسوریازیس وجود دارد، ایجاد می شود. عوامل دیگری مانند استرس، عفونت، و برخی داروها نیز می توانند باعث شعله ور شدن بیماری پسوریازیس شوند.

بنابراین، هیچ نگرانی در مورد انتقال بیماری پسوریازیس از طریق تماس پوستی، قرار گرفتن در معرض ترشحات بدن، یا استفاده مشترک از وسایل شخصی وجود ندارد.

درمان بیماری پسوریازیس

3 نوع درمان برای بیماری پسوریازیس وجود دارد:

  • درمان‌های موضعی
  • نور درمانی
  • درمان هدفمند

از دیگر راه هایی که هر فرد مبتلا به این بیمار باید رعایت کند به شرح زیر است:

  • حمام کردن روزانه
  • مرطوب کننده ها
  • نور طبیعی خورشید
  • کاهش وزن
  • حفظ آرامش
  • ممنوعیت سیگار

منبع: www.nhs.uk

نظر کاربران