متخصص پوست و مو در صدرا

نوبت دهی بهترین متخصص پوست و مو در صدرا

پگاه جاوید
متخصص پوست و مو در صدرا
مشاهده همه

بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در صدرا در این مطلب از سایت پزشک شهر به همراه اطلاعات کامل شماره تماس و آدرس و امکان دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین از طریق صفحه پروفایل ارائه نموده است.

لیست بهترین متخصص پوست و مو در شهرک صدرا

ردیفنامآدرستلفن
1
پلی کلینیک دکتر هدایت حسینیشیراز، صدرا، بلوار امام، نبش خیابان مهرزاد، ساختمان بنیامین، طبقه 3، واحد 907136448965
09396132013

سایر پزشکان متخصص پوست و مو در صدرا

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
دکتر مرتضی محمودی صدرا، ابتدای بلوار مولانا، نرسیده به مولانا 1، ساختمان، آرتا، طبقه سوم، واحد 11 07136431438
09395753820
2
دکتر مهرداد فرج پور صدرا، ابتدای بلوار پاسداران، ساختمان تندیس، طبقه 4، واحد 4 09306666971
3
دکتر نرجس حامد صدرا، فاز1، بلوار مولانا، بین ارم و مولانا 3، ساختمان باربد، طبقه 2، واحد 6 09018812130

مشاوره آنلاین با دکتر درماتولوژی در صدرا

در جدول بالا که مشاهده می کنید لیست بهترین پزشکان درماتولوژی در صدرا معرفی شده است. برای اینکه بتوانید از دکتر مشاوره آنلاین دریافت نمایید می توانید بر روی اسامی پزشکان درج شده در جدول کلیک کنید و گزینه چت آنلاین را انتخاب نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کامل متخصص پوست و مو در شیراز  می توانید روی لینک کلیک کنید. همچنین برای انجام خدمات زیبایی می توانید به کلینیک زیبایی های در صدرا مراجعه نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر درماتولوژی در صدرا 

نحوه نوبت دهی دکتر متخصص پوست محله صدرا

همان گونه در بالاتر اشاره شد شما می توانید از طریق این سایت اقدام به گرفتن نوبت به صورت اینترنتی از پزشکان پوست و مو محدوده صدرا نمایید. اکثر پزشکان معرفی شده دارای پروفایل اختصاصی هستند که پس از ورود به پروفایل می توانید گزینه دریافت نوبت را مشاهده کنید و در روز و ساعت مشخص نوبت خود را رزرو کنید.

کلام آخر

باسابقه ترین پزشکان متخصص پوست و مو در صدرا در این مطلب از سایت پزشک شهر خدمت شما عزیزان با ارائه شده است. اگر پزشک پوست و موی مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص پوست و مو در شهرک گلستان شیراز را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران