مراکز درمان تنبلی چشم در شیراز
# چشم

بهترین فوق تخصصص درمان تنبلی چشم در شیراز

پگاه جاوید

لیست بهترین مراکز و پزشکان برای درمان تنبلی چشم در شیراز در این مطلب از سایت پزشک شهر به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است. برای دریافت سایر اطلاعات تکمیلی پزشکان می توانید روی اسامی پزشکان کلیک کنید و وارد صفحه پروفایل پزشک موردنظرتان شوید.

لیست مراکز درمان تنبلی چشم در شیراز

در جدول زیر بهترین دکتر درمان تنبلی چشم در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

ردیف نام مرکز آدرس شماره تماس
1
گالری عینک برند چشم شهر
(بینایی سنجی سروش)
معالی آباد، حد فاصل پزشکان و دوستان، ساختمان اوتانا 1، واحد 105 07136341939
2
دکتر محمد زمانی
جراح و متخصص چشم
شیراز، خیابان معدل، حدفاصل باغشاه و ملاصدرا، طبقه فوقانی داروخانه دکتر اعتمادی،
ساختمان شیراز طب، طبقه 4، واحد 13
07132369419
07132369420
09019925106
3
دکتر علی صادقی سروستانی
جراحی و متخصص چشم
شیراز، بلوار زند، نرسیده به هتل پارس، جنب دفتر هواپیمایی آسمان،
ساختمان ولیعصر، طبقه 5
07132349092 
09177058468
4
دکتر مهدی کاظمی
جراح و متخصص چشم
شیراز، قدوسی غربی، بین خیابان محلاتی جنوبی و کوچه 6، ساختمان پرسیس، طبقه 3، واحد 6 07138430085
09335332710

مشاوره اینترنتی با دکتر درمان تنبلی چشم در شیراز

از طریق سایت پزشک شهر، شما می‌توانید به راحتی با بهترین متخصصان درمان تنبلی چشم در شیراز در ارتباط باشید و به صورت کاملا آنلاین مشاوره دریافت کنید. با انتخاب گزینه مشاوره آنلاین در پروفایل پزشکان VIP، می‌توانید سوالات خود را مطرح کرده و به نکات و راهکارهای پزشکی نزدیک‌تر شوید. از طریق این سرویس، امکان دریافت پاسخ به سوالات مربوط به تنبلی چشم، اطلاعات درباره روش‌های درمان مختلف، پیشنهادات برای مراقبت از چشم‌هایتان و دیگر مسائل مرتبط با این بیماری فراهم است. این راه حل می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، به راهکارهای موثرتر برای مراقبت از سلامتی چشم‌های خود دست یابید.

بهترین مراکز درمان تنبلی چشم در شیراز

برای اینکه بتوانید بهترین مرکز و پزشکان برای تبلی چشم در شیراز را بشناسید، سایت پزشک شهر لیستی از بهترین و برترین پزشکان در این زمینه را معرفی کرده است. در این جدول علاوه بر نام هر پزشک، شماره تماس و آدرس نیز مقابل آن نوشته شده است که می توانید برای گرفتن نوبت از هر پزشک با شماره های درج شده در در تماس برقرار کنید. همچنین برای مشاهده لیست کلینیک چشم پزشکی شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

مراکز درمان تنبلی چشم در شیراز

غربالگری تنبلی چشم شیراز چگونه است؟

برای اینکه از سلامت چشم خود اطمینان کسب کنید، بهتر است به طور دوره ای مراجعه به چشم پزشک را فراموش نکنید. هر زمان که احساس کردید چشم های شما تار می بیند و یا احساس خارش در چشم خود کردید نشان دهنده این می باشد که چشم دچار آسیب شده است. از آنجایی که چشم عضو مهمی از بدن است توجه و رسیدگی به آن بسیار ضروری می باشد. بهترین جراح چشم کودکان در شیراز در صفحه ای دیگر معرفی شده است.

دکتر فوق تخصص تنبلی چشم بزرگسالان

دکتر فوق تخصص تنبلی چشم تنها پزشکی است که می تواند در این خصوص به شما کمک کنید. کودکان بعد از سن 2 سالگی باید توسط پزشک معاینه شوند و اگر دچار تنبلی چشم هستند، از همان سن درمان را شروع کنند. دقیقا گاهی همین موضوع برای بزرگسالان نیز به وجود می آید که دلیل آن عدم تعادل بین عضلات چشم و اختلال در وضوح بین تصاویر می باشد. به عنوان مثال اگر فرد بزرگسالی در هنگام رانندگی مسافت و فاصله ها را نتواند به درستی تشخیص بدهد، به احتمال زیاد دچار تبلی یکی از چشم ها شده است. همچین شما می توانید در این خصوص به بهترین پزشک متخصص چشم در شیراز نیز مراجعه فرمایید.

راه درمان تنبلی چشم بزرگسال

برای درمان تنبلی چشم راه های متفاوتی وجود دارد و درمان تنبلی چشم بزرگسالان با لیزر یکی از جدیدترین درمان تنبلی چشم می باشد. توجه داشته باشید که بی اهمیت بودن نسبت به این موضوع باعث از دست رفتن بینایی و چشم شما می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از ورزش ها و تمرین های مختلف و یا کاور کردن یکی از چشم ها باعث تحرک چشم دیگری شوید. از روش های درمان تنبلی چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. پوشیدن عینک: در برخی موارد، یکی از دلایل تنبلی چشم می تواند خطای بینایی مانند مشاهده شدید به یک چشم باشد. در این صورت، پوشیدن عینک می تواند به تصحیح خطاهای بینایی کمک کند و تنبلی را بهبود بخشد.

2. تمرینات چشم: تمرینات چشمی می تواند به تقویت عضلات چشم کمک کند و تنبلی را کاهش دهد. این تمرینات شامل تمرکز بر روی اشیا نزدیک و دور، حرکت چشم ها به طرف های مختلف و تمرین های بینایی ترکیبی هستند.

شما می توانید پس از درمان تنبلی، برای چک کردن میزان ضعیفی چشم به بینایی سنجی در شیراز مراجعه نمایید.

توجه نمایید که تمامی روش های ذکر شده به صورت احتمالی هستند و ممکن است به درمان 100% ختم نشود. برای اطلاع دقیق از این موضوع می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس برقرار نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت پزشک شهر بهترین و معروف ترین پزشکان درمان تنبلی چشم در شیراز به شما معرفی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس برقرار نمایید.

نظر کاربران
هشتگ های مرتبط