متخصص عمل اسمایل چشم در شیراز
# چشم

متخصص عمل اسمایل چشم در شیراز + شماره تماس و آدرس

پگاه جاوید

چشم یکی از عناصر مهم در بدن هر فرد است. اگر ضعیفی چشم و زدن دائم عینک شما را خسته کرده است به شما عمل اسمایل چشم را پیشنهاد می کنیم. در ادامه متخصص عمل اسمایل چشم در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

متخصص عمل اسمایل چشم در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر علی صادقی سروستانی
جراح و متخصص چشم
شیراز، بلوار زند، نرسیده به هتل پارس، جنب دفتر هواپیمایی آسمان، ساختمان ولیعصر، طبقه 5 07132349092
09177058468
2 دکتر محمد زمانی
جراح و متخصص چشم
شیراز ، خیابان معدل، حدفاصل باغشاه و ملاصدرا، طبقه فوقانی داروخانه دکتر اعتمادی 07132369419
07132369420
3 مرکز چشم پزشکی دکتر اصلانی شیراز ، بلوار زند، روبروی هتل پارس، ساختمان 490 ، طبقه همکف 07132309575
4 دکتر علی صادقی سروستانی
جراح و متخصص چشم
شیراز ، بلوار زند، نرسیده به هتل پارس، جنب دفتر هواپیمایی آسمان 07132349092
09177058468
5 دکتر مهدی کاظمی
جراح و متخصص چشم
شیراز، قدوسی غربی، بین خیابان محلاتی جنوبی و کوچه 6، ساختمان پرسیس 07138430085
09335332710

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر اسمایل چشم در شیراز

شما می‌توانید با کمک سایت پزشک شهر، به صورت آنلاین با بهترین دکتر عمل اسمایل چشم در شیراز مشاوره داشته باشید. برای این کار، کافی است در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه «مشاوره آنلاین» را انتخاب نمایید.

عمل اسمایل چشم در شیراز

برش کوچک در قرنیه چشم را به اختصار اسمایل می نامند. در این عمل با استفاده از تکنولوژی به روز فمتوسکند جهت ایجاد نمودن دیسک، دایره ای بسیار کوچک و نازک با دقت بالا، از طریق برش کوچک در قرنیه و برداشت آن ایجاد می گردد. این برش کمتر از 4 میلی متر قطر دارد و یک روش جراحی کم تهاجمی به شمار می رود. همچنین شما می توانید این عمل را در کلینیک چشم پزشکی شیراز زیر نظر بهترین دکتر چشم پزشک شیراز انجام دهید.

متخصص عمل اسمایل چشم در شیراز

عمل اسمایل چشم چیست؟

در عمل اسمایل چشم به جای استفاده از لیزر و نیز اصلاح قرنیه، برای ایجاد حالت ایده آل در عدسی چشم از طریق برش قرنیه و استخراج آن انجام می پذیرد . این عمل، جدید ترین و پیشرفته ترین فناوری جراحی لیزر چشم بدون استفاده از تیغه ی مکانیکی، برش و بدون لایه برداری بزرگ قرنیه (فلپ) می باشد. این عمل ترس و هراس شما را در مورد بینایی بهتر چشمتان از بین می برد. اگر دیگر عمل های جراحی که برای درمان ضعیفی چشم انجام می شود عمل پی آر کی است.  عمل پی آر کی PRK در شیراز توسط بهترین نظر بهترین پزشکان انجام می شود.  البته اگر شما ناخنک چشم دارید باید در اولین فرصت به متخصص عمل ناخنک چشم در شیراز مراجعه کنید.

دلیل انجام عمل اسمایل چشم چیست

اسمایل به زبان انگلیسی به معنای لبخند می باشد و ممکن است اینطور تعبیر شود که لبخندی که زیبایی را به صورتتان بر می گرداند. به این دلیل کلمه لبخند را به کار می برند که در این روش مدرن به جای استفاده از تیغ های وحشت آور جراحی که میکرو کراتوم نام دارند ، این روش بدون خطر را انجام می دهند که در نهایت لبخند و خوشحالی فرد را به دنبال خواهد داشت. اغلب افراد، مشتاق به این عمل جدید بوده و ترس و هراس کمتری را در خود احساس می کنند.این عمل برای افرادی که نمره ی چشم بالایی دارند و نیز برای افرادی که قرنیه های نازک دارند انجام می پذیرد. این روش در حقیقت از بیرون آوردن عدسک از شکاف ریز لبخند مانند در قرنیه، انجام می پذیرد. همچنین افرادی که از عیوب انکساری چشم رنج می برند می توانند با خیال راحت به این عمل اقدام ورزند.

قیمت عمل اسمایل چشم در شیراز

قیمت این نوع عمل از لیزر و لازک و نیز فمتو لیزیک بیشتر می باشد؛ چرا که به هنگام عمل اسمایل چشم از دو لیزر استفاده می گردد؛ یک لیزر برای برش قرنیه چشم و یک لیزر هم برای اصلاح قرنیه. قیمت دقیق عمل را چشم پزشک و متخصص به شما اعلام می کنند. البته این عمل پایه قیمتی 12 میلیون تومان به بالا را دارد که پزشک به شما اعلام خواهد کرد. این قیمت، بسته به شرایط مکانی و زمانی ممکن است تغییراتی پیدا کند.

نظر کاربران