متخصص چشم در بلوار آزادی شیراز
# چشم

نوبت دهی بهترین متخصص چشم در بلوار آزادی شیراز

پگاه جاوید

بهترین متخصص چشم در بلوار آزادی شیراز در ادامه مطلب توسط سایت پزشک شهر معرفی شده است. امکان رزرو نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق پزشک از طریق پروفایل فراهم شده است.

لیست بهترین متخصص چشم در خیابان آزادی شیراز

لیستی از بهترین متخصص چشم در خیابان آزادی شیراز معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سید محمدعلی معلمشیراز، خیابان آزادی، اطلسی به طرف پل هجرت، کلینیک چشم بیمارستان میرحسینی09173036224
07132286933
2دکتر رقیه ماندگارشیراز، خیابان آزادی، میدان گاز، جنب بانک ملت، ساختمان 562، طبقه دوم07132270950

بیمه های مورد پذیرش دکتر چشم در خیابان آزادی

شما کاربران گرامی به کمک سایت پزشک شهر می توانید لیست بیمه های طرف قرارداد پزشک را نیز مشاهده نمایید. برای این کار کافی است وارد پروفایل دکتر شوید و بر روی گزینه بیمه های طرف قرارداد پزشک کلیک نمایید. همچنین مشاهده لیست بهترین دکتر چشم در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

بیمه های مورد پذیرش دکتر چشم در خیابان آزادی

نحوه نوبت دهی دکتر چشم پزشک در بلوار آزادی شیراز

همان گونه در بالاتر اشاره شد شما می توانید از طریق این سایت اقدام به گرفتن نوبت به صورت اینترنتی از پزشکان دکتر چشم پزشکی محدوده بلوار آزادی نمایید. اکثر پزشکان معرفی شده دارای پروفایل اختصاصی هستند که پس از ورود به پروفایل می توانید گزینه دریافت نوبت را مشاهده کنید و در روز و ساعت مشخص نوبت خود را رزرو کنید.

کلام آخر

لیست بهترین و باسابقه ترین متخصص چشم در بلوار آزادی شیراز در بالا معرفی شده است که برای دریافت می توانید به پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا مراجعه کنید. اگر پزشک چشم مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص چشم زند شیراز را بررسی کنید.

نظر کاربران