متخصص چشم در جهرم
# چشم

نوبت دهی بهترین متخصص چشم در جهرم

پگاه جاوید

در جدول زیر از سایت پزشک شهر، می توانید بهترین پزشکان متخصص چشم در جهرم به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده کنید. شما می توانید جهت دریافت نوبت و مشاوره با پزشکان صفحه پروفایل آنها را بررسی نمایید.

لیست بهترین دکتر چشم در جهرم

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر مهناز رحیمی جهرم، خیابان 22 بهمن، ساختمان حکیم، طبقه2 07154225838
2 دکتر نادر دهقانی جهرم، ابتدای بلوارمعلم، کوچه جنب بانک تعاون، مطب دکتر نادر دهقانی 07154234567

دریافت مشاوره آنلاین از بهترین دکتر متخصص چشم در جهرم

وبسایت پزشک شهر یکی از قابلیت‌های برجسته خود، امکان رزرو نوبت آنلاین از بهترین پزشکان چشم در جهرم را فراهم می‌کند. این وبسایت به شما این امکان را می‌دهد تا با سادگی و راحتی پزشکان برجسته در این حوزه را برای دریافت نوبت آنلاین انتخاب کنید. برای این منظور، کافیست به پروفایل هر پزشک مراجعه کرده و روی گزینه رزرو آنلاین کلیک کنید.

بهترین چشم پزشک در جهرم از نظر مردم

برای یافتن بهترین پزشکان چشم در جهرم بر اساس نظرات عمومی، می توانید در پروفایل هر پزشک، نظرات و دیدگاه‌های بیماران را بررسی کنید. همچنین می توانید کامنت‌های درج شده را مطالعه کنید و در نهایت بهترین دکتر را انتخاب نمایید. اگر پزشک موردنظرتان را در جدول بالا و در جهرم پیدا نکردید، در صورت امکان می‌توانید به شیراز سفر کنید. شیراز به عنوان قطب پزشکی کشورمان شناخته شده است. برای مشاهده لیست بهترین چشم پزشک در شیراز، روی لینک کلیک نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر چشم پزشکی در جهرم

می توانید با بهترین دکتر چشم پزشکی در جهرم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید. برای این منظور، ابتدا بر روی نام پزشکان معتبر در جدول بالا کلیک کنید و سپس در پروفایل هر پزشک، گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کنید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر چشم پزشکی در جهرم

انواع خدمات متخصص چشم

خدمات متخصص چشم شامل مجموعه‌ای از خدمات پزشکی مختلف است که به تشخیص، درمان و مراقبت از اختلالات چشمی می‌پردازد. بعضی از انواع خدمات متخصص چشم عبارتند از:

1. نظارت و مراقبت بعد از جراحی چشم

3. تشخیص و درمان بیماری‌های چشمی

4. مشاوره و تحصیلات سلامت چشم

5. انجام جراحی های چشم

  • جراحی آب مروارید
  • جراحی لیزیک چشم
  • جراحی فمتولیزیک
  • عمل پی آر کی

6. درمان و مراقبت از اختلالات بینایی کودکان

نظر کاربران