متخصص چشم در قدوسی شرقی شیراز
# چشم

نوبت دهی بهترین متخصص چشم در قدوسی شرقی شیراز

پگاه جاوید

بهترین متخصص چشم در قدوسی شرقی شیراز در ادامه مطلب توسط سایت پزشک شهر معرفی شده است. امکان رزرو نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین و مشاهده سوابق پزشک از طریق پروفایل فراهم شده است.

لیست بهترین متخصص چشم در خیابان قدوسی شرقی شیراز

لیستی از بهترین متخصص چشم در خیابان قدوسی شرقی شیراز معرفی شده است. برای دریافت نوبت می توانید وارد پروفایل هر پزشک شوید.

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر حسین جمالیشیراز، قدوسی غربی، حدفاصل کوچه 11 و 13، ساختمان گلرخ (ساختمان داروخانه دکتر کیانی)07136277988
07136277994
2دکتر مهدی کاظمیشیراز، قدوسی غربی، مابین محلاتی جنوبی و کوچه 6، ساختمان پرسیس، طبقه 3، واحد 607138430085
3دکتر محمد حسین نوروززادهشیراز، قدوسی غربی، حدفاصل کوچه 11 و 13، ساختمان گلرخ07136277988
07136277994
4دکتر مهرداد عابدزادهشیراز، قدوسی غربی، بعد از کوچه 23، ساختمان سوپر استور، طبقه دوم، واحد چهار07136305898
09170649911

چگونه بهترین چشم پزشک در قدوسی شرقی شیراز در سایت پزشک شهر پیدا کنیم؟

سایت پزشک شهر در جدول بالا لیستی از پزشکان قدوسی شرقی را به همراه شماره تماس و آدرس معرفی کرده است. هر یک از پزشکان معرفی شده دارای پروفایل اختصاصی هستند که با کلیک بر روی اسامی آنها می توانید پروفایل را مشاهده کنید. در پروفایل هر یک امکان مشاوره آنلاین، نوبت دهی آنلاین و مشاهده سوابق پزشک فراهم شده است. همچنین برای دریافت نوبت از دکتر چشم در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

متخصص چشم در قدوسی شرقی شیراز

نحوه نوبت دهی دکتر چشم پزشک در خیابان قدوسی شرقی شیراز

همان گونه در بالاتر اشاره شد شما می توانید از طریق این سایت اقدام به گرفتن نوبت به صورت اینترنتی از دکتر چشم پزشکی محدوده قدوسی شرقی نمایید. اکثر پزشکان معرفی شده دارای پروفایل اختصاصی هستند که پس از ورود به پروفایل می توانید گزینه دریافت نوبت را مشاهده کنید و در روز و ساعت مشخص نوبت خود را رزرو کنید.

اگر پزشک مورد نظر خود را پیدا نکردید می توانید لیست متخصص چشم در ستارخان شیراز را مشاهده کنید.

خدمات چشم پزشک خوب

  • تشخیص و درمان عیوب انکساری: عیوب انکساری مانند نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم می توانند باعث کاهش بینایی شوند. چشم پزشک می تواند با تجویز عینک، لنز تماسی یا جراحی، این عیوب را اصلاح کند.
  • تشخیص و درمان بیماری های چشمی: بیماری های چشمی مانند آب سیاه، گلوکوم، دژنراسیون ماکولا و رتینوپاتی دیابتی می توانند باعث آسیب به چشم ها و کاهش بینایی شوند. چشم پزشک می تواند با تشخیص و درمان زودهنگام این بیماری ها، از پیشرفت آنها جلوگیری کند.
  • جراحی های چشمی: جراحی های چشمی مانند لیزیک، لازک، فمتولیزیک، آب مروارید و پیوند قرنیه می توانند برای اصلاح عیوب انکساری، درمان بیماری های چشمی یا زیبایی چشم ها انجام شوند.

کلام آخر

لیست بهترین و باسابقه ترین متخصص چشم در قدوسی شرقی شیراز در بالا معرفی شده است که برای دریافت می توانید به پروفایل پزشکان معرفی شده در جدول بالا مراجعه کنید. اگر پزشک چشم مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص چشم زند شیراز را بررسی کنید.

ممنون از توجه شما. امید بر این است که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار گیرد. پیشنهاد و انتقاد خود را می توانید در انتهای مطب از طریق دیدگاه ارسال کنید.

نظر کاربران