نوبت دهی بهترین متخصص چشم در مرودشت
# چشم

نوبت دهی بهترین متخصص چشم در مرودشت

پگاه جاوید

پزشکان متخصص چشم در مرودشت در جدول زیر به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی شده است. برای مشاهده خدمات چشم پزشکان خوب در مرودشت و دریافت نوبت اینترنتی می توانید از قسمت پروفایل آنها اقدام نمایید.

لیست پزشکان متخصص چشم در مرودشت

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر حشمت الله عمادی فارس، مرودشت، خیابان هفت تیر، جنب داروخانه کریمی 07143230833
2 دکتر معصومه امیراحمدی فارس، مرودشت، خیابان کاووسی، چهارراه اول، سمت راست، طبقه 4،
ساختمان باران
07143234482
3 دکتر مهدی حمیدی مرودشت، خیابان هفت تیر، روبروی داروخانه دکتر کریمی 07143226826

دریافت نوبت اینترنتی از چشم پزشک خوب در مرودشت

برای دریافت نوبت آنلاین از بهترین چشم پزشکان مرودشت در سایت ما، کافی است پزشک مورد نظر خود را از جدول بالا انتخاب نمایید. در صفحه پروفایل دکتر گزینه دریافت نوبت را کلیک نمایید و نوبت خود در روز و ساعت دلخواه که پزشک در مطلب حضور دارد رزرو نمایید. دریافت نوبت آنلاین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد.

دریافت نوبت اینترنتی از چشم پزشک خوب در مرودشت

مشاوره آنلاین با دکتر چشم در مرودشت

جهت دریافت مشاوره آنلاین از چشم پزشکان در شهر مرودشت، می توانید در صفحه پروفایل پزشک گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید و سوالات خود را راجب انواع بیماری های چشمی از پزشک بپرسید.

خدمات قابل ارائه متخصص چشم

خدمات قابل ارائه متخصص چشم شامل مجموعه‌ای از خدمات پزشکی و مشاوره در زمینه بهداشت و درمان چشم می‌باشد. این خدمات شامل موارد زیر می‌تواند باشد:

  • ارزیابی چشم: این شامل انجام یک سری تست‌ها می‌شود تا مشکلات چشمی شما مشخص شود. این ارزیابی می‌تواند شامل تست دید عمومی، اندازه گیری میزان بینایی، بررسی فشار داخل چشم، تشخیص بیماری‌های قرنیه، تست لنز و غیره باشد.
  • عمل جراحی: در صورتی که بیمار دچار مشکلات جدی چشمی مانند کاتاراکت (راکت)، مشکلان قرنیه، کم بینی و ... شود، ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد. این عمل جراحی‌ها ممکن است شامل استفاده از لیزر، جراحی لیزیک و غیره باشد.
  • مشاوره پزشکی: در بعضی از موارد، بیماران نیاز به مشاوره در مورد نگرانی‌ها و سوالات خود در مورد مشکلات چشمی خود دارند. در این صورت، مشاوره پزشکی می‌تواند به آنها کمک کند تا بهترین راهکارهای درمانی را انتخاب کنند.
  • تجویز به عینک و لنز: در صورتی که نیاز به عینک یا لنز داشته باشید، خدماتی مانند تعیین شماره عینک با توجه به نیاز‌های چشم شما قابل ارائه است.

به طور خلاصه، خدمات قابل ارائه متخصص چشم شامل تشخیص، درمان و مراقبت از مشکلات چشمی می‌باشد و با هدف حفظ و بهبود بینایی و سلامت چشم انجام می‌شود.

نظر کاربران