بهترین دکتر پیوند کلیه در شیراز

بهترین دکتر پیوند کلیه در شیراز به همراه شماره تماس و آدرس

ارغوان آسف

بهترین دکتر فلوشیپ پیوند کلیه شیراز

انتخاب بهترین دکتر پیوند کلیه در شیراز، تصمیمی حیاتی و خطیر است. این عمل جراحی پیچیده، نیازمند تخصص و مهارت جراح و تیم پزشکی مجرب دارد. در این مطلب از پزشک شهر،، به شما در انتخاب بهترین دکتر پیوند کلیه در شیراز با ارائه اطلاعات و نکات کلیدی یاری می‌رسانیم. در زیر به معرفی بهترین دکتر پیوند کلیه در شیراز به همراه اطلاعات تماس و آدرس می پردازیم. برای دریافت نوبت آنلاین و مشاوره اینترنتی می توانید از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

لیست بهترین پزشکان فوق تخصص پیوند کلیه در شیراز

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر هادی رضایی شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی 07132308855
2 دکتر داریوش منصوری شیراز، خیابان کریم خان زند، نزدیک به بیمارستان شهید فقیهی 07132360636
3 دکتر شاهرخ عزت زادگان شیراز، خیابان فلسطین، ابتدای معدل غربی 07132369445
4 دکتر بهمن گشتاسبی شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان زند 07132338239
5 دکتر مسعود صالحی شیراز، قصردشت، سه راه ولی عصر، روبروی اداره مخابرات، نبش کوچه 48 07136281618
6 دکتر حشمت اله صلاحی شیراز، خیابان زرگری (شهید مطهری)، جنب بیمارستان دکتر خدادوست، نبش کوچه 19 07136272666
7 دکتر اعجاز احمد شیراز، خیابان قصردشت، خیابان رحمت آباد 07136276231

بهترین دکتر پیوند کلیه در شیراز

هزینه پیوند کلیه در شیراز چقدر است؟

هزینه پیوند کلیه بسته به دستمزد متخصص کلیه در شیراز ، نوع بیمارستان ( خصوصی - دولتی ) و وضعیت بیمه بیمار متفاوت می باشد برای اطلاع از هزینه پیوند کلیه می توانید با شماره های مندرج در جدول فوق تماس حاصل فرمایید و یا با هماهنگی به آدرس مطب پزشک مراجعه کنید. برای پیوند کلیه باید در بیمارستان های پیوند ثبت نام کرده تا کلیه هم خون با بیمر برای پیوند پیدا شود.

بهترین دکتر پیوند کلیه در شیراز

بیمارستان پیوند کلیه در شیراز

یکی از بیمارستان های مشهور و تخصصی بیمارستان بوعلی سینا می باشد که در شهر جدید صدرا، فاز 2، به سمت دوکوهک، روبه روی باغشهر پردیس واقع است. هزینه پیوند کلیه در بیمارستان بوعلی شیراز بسیار متغیر و متفاوت می باشد.

برخی از افراد ممکن است به دلیل بیماری مادرزاتی و یا بیماری های مختلف مرتبط به سیستم کلیه و مجاری ادرار متاسفانه کلیه های خود را از دست بدهند بهترین روش برای جبران این ضرر به بدن پیوند کلیه می باشد از آنجایی که این عمل جراحی بسیار سنگین و حساس می باشد و اگر نزد پزشکی دارای تجربه و مهارت انجام نشود می تواند دچار عوارض مختلف و یا حتی پس زدن کلیه توسط بدن بیمار بشود.

میزان موفقیت پیوند کلیه چقدر است؟

با در نظر گرفتن این عوامل، می‌توان گفت که میزان موفقیت کلی پیوند کلیه در سال اول، حدود 90 تا 95 درصد است. این میزان در سال‌های بعد، به تدریج کاهش می‌یابد. به طور کلی، میزان بقای کلیه پیوندی در 10 سال، حدود 70 تا 80 درصد است. در ایران، میزان موفقیت پیوند کلیه در سال اول، حدود 85 تا 90 درصد است. این میزان در سال‌های بعد، به تدریج کاهش می‌یابد. به طور کلی، میزان بقای کلیه پیوندی در 10 سال، حدود 60 تا 70 درصد است.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

نظر کاربران
هشتگ های مرتبط